Originally posted by Sasha
Evo malo mog posebnog sveta: Lancia Delta Hf 4WD/Integrale
Collapse
X
-
-
'89 godiste je, a sta pise u saobracaju, pogledacu sutra, mri me da idem sad napoje, koliko ja znam ima 185konja +sport filtar+otvoreni auspuh, znaci oko 200 konja. hf 4wd/integrale je, tako je pisalo na neki italijanski sajt, ali i ovako i onako mi pruza velikiog zadvovojstva!!!Fun starts @ 3000 RPM
Alfa Romeo 146 1.8 Ts
Comment
-
-
evo vam par linkova:
http://www.globalcar.com/datasheet/Lanc ... egrale.htm
http://www.carfolio.com/specifications/ ... /?car=9361
sliku nisam nasao, ali po godistu je hf 4wd/integrale zato sto je '88
hf 4wd je zavrseno u '87 '89 je pocelo integrale sa 16vFun starts @ 3000 RPM
Alfa Romeo 146 1.8 Ts
Comment
-
-
Sve je to lepo, link kao link i sve ostalo, al u danasnje vreme gde bez DNK analize nemozes biti siguran ko je ciji, ipak smela tvrdnja.. nadam se za tvoj licni osecaj da si u pravu, mieni ni drugima ni iz dzepa ni u dzepAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Evoluzione
1991. Lansira se update Lancia Delta-e, ponovo inspirisane reli takmichenjima, a i potrebnim brojem automobila zbog homologacije... Ovu Delta-u od drugih izdvaja, pre svega povecano rastojanje tockova (i prednjih i zadnjih), a s'obzirom da je po pravilniku reli takmicenja bilo zabranjeno da tockovi budu istureni van karoserije automobila Lancia uvodi popularne siroke blatobrane koji dan danas nose ime Evoluzione. Josh puno modifikacija je odradjeno u samom telu ovog sampiona, od kocnica preko vesanja, svetlosne grupe i zadnjeg spojlera, a sva poboljsanja su odradjena kako bi auto bio kompaktniji i izdrzljiviji, motor je narastao do 210ks.Znachi, proshireni blatobrani su vezani za naziv Evoluzione. A iz Boost-ovog linka (koga mrzi da trazhi):
Delta I HF 4WD (831 ABO) 10/87.-5/93. 1995ccm 122kw / 166ks a s' obzirom da je saby-eva '89. samo josh jedan podatak koji treba pisati u njegovoj saobracajnoj je 1995 ccm, i onda ste svi sigurni 100%
Comment
-
-
===========================================
Delta I HF 4WD (831 ABO) 10/87.-5/93. 1995ccm 122kw / 166ks a s' obzirom da je saby-eva '89. samo josh jedan podatak koji treba pisati u njegovoj saobracajnoj je 1995 ccm, i onda ste svi sigurni 100%
===========================================
Sigurni u sta?
Ta Lancia od 165KS nije Integrale vec HF 4WD Turbo, a evo i linka:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ar/?car=22
Uostalom, najbolje je da pogledas broj motora i ako je B5 u pitanju, to je to!
Pozdrav!
Comment
-
-
Sigurni u sta?
Comment
-
-
Vidim da ste u velikoj nedoumici o cemu se radi.
Imao sam isti model, HF 4WD, znaci 122 kW - 166 KS, 7.8 do 100 km/h (po testovima nekim kad se starta sa 5500 o/min i 6.8s). Ako je ova "serijska", onda je definitivno 4WD model, da je 1.6 Turbo (130 i 140 KS i prednji pogon), nebi imala dvostruki auspuh, ali 4WD je imala upravo takav (kao na slici). Ima svu mehaniku, kao i pogon na sva 4 tocka identicnu modelu Integrale 8V. Samo Integrale 8V ima preradjen motor, druga glava motora i cini mi se veca turbina. Takodjer, dolazi sa sirim tragom kotaca i prosirenim blatobranima zbog toga (HF 4WD nije mogla ici sa gumama sirim od 195, vec su i te strugale od coskove blatobrana).
Ako nekog interesuje nesto o Integrale modelu nek ovdje pita, znam dosta o njima, jer sam jedna vrsta fana tog automobila.
Comment
-
-
Znaci bio sam u pravu da nije integrale vec turbo sa 160 i kusur KS.
Pozdrav!
Originally posted by VR6Vidim da ste u velikoj nedoumici o cemu se radi.
Imao sam isti model, HF 4WD, znaci 122 kW - 166 KS, 7.8 do 100 km/h (po testovima nekim kad se starta sa 5500 o/min i 6.8s). Ako je ova "serijska", onda je definitivno 4WD model, da je 1.6 Turbo (130 i 140 KS i prednji pogon), nebi imala dvostruki auspuh, ali 4WD je imala upravo takav (kao na slici). Ima svu mehaniku, kao i pogon na sva 4 tocka identicnu modelu Integrale 8V. Samo Integrale 8V ima preradjen motor, druga glava motora i cini mi se veca turbina. Takodjer, dolazi sa sirim tragom kotaca i prosirenim blatobranima zbog toga (HF 4WD nije mogla ici sa gumama sirim od 195, vec su i te strugale od coskove blatobrana).
Ako nekog interesuje nesto o Integrale modelu nek ovdje pita, znam dosta o njima, jer sam jedna vrsta fana tog automobila.
Comment
-
Comment