Bilo je to jos doba srednje skole (ne tako davno, pre 3-4god) kada mi je drug pricao o nekom francuskom cudu zvanom Renault 25..a za mene je tada VW Golf2 GTD bio AUTO.. mic po mic, malo uz net, malo uz kuma koji je uzeo 25icu, mene u skoli poceli da izbegavaju, mnogo pricam o 25ici!
U skolu idem biciklom, posle tomos apn-om
, planovi o 25ici u glavi, planovi o zaradi para u glavi
.. zavrsi se skola, poce i fax i dodje leto 2006te, kupine rodile treba da se beru.. brao sam ih svaki dan
2 meseca po najvecoj vrucini, ali vredelo je.. moj prvi licni auto je tu, jeftino placen, u losem stanju, ali je moj i to bas onaj koji sam zeleo. RENAULT 25.
Nasao sam ga u HaloOglasima, otisao, video, razocarao se, ali ipak kupio, 1000e
, sa sve rezervnim suvozacevim vratima i kineskim auto alarmom u kutiji. Registrovan do marta 2007.
kada sam ga uzeo trebalo je dosta da se radi, decko od koga sam ga uzeo kupio ga je u takvom stanju od nekog pijanice, zadnje lampe izlupane (totalno), malo udubljen od pozadi, izgreban duz cele desne strane, prednji branik nitnovan (posledica nekog udesa), prednje desno krilo gitovano pa farbano (ali perfektno odabrana boja), auspuha nema, vezan nekom zicom, enterijer prilicno dobar, podizaci nesto ne rade, svetla na tebli ne rade.. tabla radi.. puca homokineticki.. plocice skripe.. sva 4 diska tanka k'o list papira, ali ABS radi.. nema kljuca za zakljucavanje.. u kabini smrde izduvni gasovi, ne moze da se dise, sreca pa je leto.. al ajde, sredice se, volja je tu, para nema, al sredice se
Istog dana autoput Beograd-Sid, brzina 180km/h
Dim pozadi kulja..
Decko kaze sredjivao je motor, vidi se da je otvaran, poznaje se po silikonu, dihtunzi glave vlazni, puk'o dihtung poklopca glave.. iberlauf uvlaci malo, ne dimi.. jbg.. kgjbe bre, vazno je da je moj i da je R25!
Prvi radovi su polako tekli, stavljen je nov auspuh, enterijer je doveden do savrsenosti, sve radi samo da se opere, ubaceni zvucnici, muzikica solidna, gume promenjene, dihtung poklopca glave promenjen.. u medjuvremenu na putu za BG u poseti babi u bolnici prsne mi letva volana (prethodni dan pametni cale je udarao malo
da bi potpomogao izvrtanje spone).. subota popodne.. al dobro i to smo resili u nekoj drustvenoj firmi, isprljali se cale i ja al smo ipak zacepili manzentnu kroz koju je sibalo atf ulje
.. jbg pravi srpski lek!
posle toga mesec dana je stajao, cekao sam novu letvu volana koju mi je poslao veliki prijatelj koga sam nasao na internetu, slovenac, stari zaljubljenik u 25ice.. poslao je letvu preko svojih prijatelja za DZ! (sto se kaze retko da bi to i brat uradio)
Nakon toga namestio sam letvu, namestio jos dosta stvari, sminkao ga malo.. Subota vece, izlazi mi se.. al bas mi se izlazi.. jeste da u autu ne radi grejanje ali meni se bas izlazi!dva druga i ja otisli malo do Rume vukli se tamo po diskotekama, krenuli kuci.. i neka ****** pocne da obilazi na 30m od mene, moja brzina 70km/h, kocim, skrecem mahinalno desno da bih ga izbegao (presao je u moju traku, obilazi neki drugi auto), skrecem desno ono kanal, vracam levo, ali neiskustvo, kocnicu i dalje drzim a sljunak ko pesnica, op, zadnji kraj u kanal, ukopao sam ga pola metra u zemlju. Ludak pobegao, ovi sto ih je on obilazio stali. Prva reakcija nakon izlaska iz auta je bila zalost za autom a ne sto sam "preziveo" ..
Posledice: zadnja stranica mora da se promeni, zadnji branik malo pukao ali drugari ce srediti (farbar i mehanicar koji ima iskustva u pravljenju tunning branika).. prednji branik naseo na vrh kanala i prsko sada skroz (ionako je bio bedan), sa prednjeg desnog krila spao git pa se vidi kako je radjen auto.. gepek se unutra podigao, vrata gepeka malo udubljena (spic je bio u zemlji), prsla lampa desna..uporna spona zadnjeg desnog tocka iskrivljena, zadnja desna torzija iskrivljena (zato je ceo tocak kriv), prsla plastika kuda ide gorivo kada se sipa, pumpa za gorivo prsla kada je drug stavio dizalicu na nju da podigne auto i podigao ceo auto na njoj.. i jbg.30e vise.. uglavnom rendza je sada mehanicki sredjen, sve sto sam imao da zamenim nakon udesa i pre udesa je sredjeno.. ostaje jos samo da limar odradi svoj deo posla i posle drugar da ga ofarba..iskreno se nadam da ce biti pre NG..a posle toga plin i izbegavanje Rume i Rumljana u sirokom luku! 
Inace rendza sada ima ceo sistem upravljanja nov, sve je sredjeno sem motora.. koji dimi, ali sam u njega sipao razna ulja, raznih viskoznosti i kvaliteta.. jbg, nema se za original pa daj sta das.. kazu da je potrebno iskljucivo 10-40 ELF, i da ne dimi onda trunke i da ne trosi..
Opremu ima najmanju, godiste je 1990.to, oprema je cisto serijska i ima:
- 4x disk kocnice (sada dobri diskovi)
- ABS
- el. siber
- centralnu na daljinski (fabricki) koju sam licno sredio
- servo
- izubijane alu-felne bez poklopaca
- 2x el. podizace
Motor je 1995ccm sa 12 ventila (dva usisna i jedan izduvni), 103kw (cirka 140ks) i oko 190.000km. od toga sam ja u avgustu stukao 2500km u olos stanju auta
. Inace cak nije imao nijednu patosnicu,nije imao levi retrovizor, rucica menjaca je bila oguljena i iskidana, a prednja desna vrata ne mogu da se zatvore kako treba jer je otisao drzac vrata (sada zamenjeno), pa se cak desilo i pocetkom novembra kada je padao sneg, ja vozim a sneg pada po meni
ili odem sa devojkom negde a po meni siba kao na Himalajima 
Evo i par slika kakav je bio i kakav je bio posle udesa:


ovakav je bio branik:


a posle udesa:



slika motora
:

i tako.. u svakom slucaju ja sam ponosan na svoj auto i volim ga takvog kakav je.. moj prvi auto i licno zaradjen uz mnogoo znoja i suncanice!

U skolu idem biciklom, posle tomos apn-om



Nasao sam ga u HaloOglasima, otisao, video, razocarao se, ali ipak kupio, 1000e

kada sam ga uzeo trebalo je dosta da se radi, decko od koga sam ga uzeo kupio ga je u takvom stanju od nekog pijanice, zadnje lampe izlupane (totalno), malo udubljen od pozadi, izgreban duz cele desne strane, prednji branik nitnovan (posledica nekog udesa), prednje desno krilo gitovano pa farbano (ali perfektno odabrana boja), auspuha nema, vezan nekom zicom, enterijer prilicno dobar, podizaci nesto ne rade, svetla na tebli ne rade.. tabla radi.. puca homokineticki.. plocice skripe.. sva 4 diska tanka k'o list papira, ali ABS radi.. nema kljuca za zakljucavanje.. u kabini smrde izduvni gasovi, ne moze da se dise, sreca pa je leto.. al ajde, sredice se, volja je tu, para nema, al sredice se

Istog dana autoput Beograd-Sid, brzina 180km/h

Decko kaze sredjivao je motor, vidi se da je otvaran, poznaje se po silikonu, dihtunzi glave vlazni, puk'o dihtung poklopca glave.. iberlauf uvlaci malo, ne dimi.. jbg.. kgjbe bre, vazno je da je moj i da je R25!

Prvi radovi su polako tekli, stavljen je nov auspuh, enterijer je doveden do savrsenosti, sve radi samo da se opere, ubaceni zvucnici, muzikica solidna, gume promenjene, dihtung poklopca glave promenjen.. u medjuvremenu na putu za BG u poseti babi u bolnici prsne mi letva volana (prethodni dan pametni cale je udarao malo



posle toga mesec dana je stajao, cekao sam novu letvu volana koju mi je poslao veliki prijatelj koga sam nasao na internetu, slovenac, stari zaljubljenik u 25ice.. poslao je letvu preko svojih prijatelja za DZ! (sto se kaze retko da bi to i brat uradio)
Nakon toga namestio sam letvu, namestio jos dosta stvari, sminkao ga malo.. Subota vece, izlazi mi se.. al bas mi se izlazi.. jeste da u autu ne radi grejanje ali meni se bas izlazi!dva druga i ja otisli malo do Rume vukli se tamo po diskotekama, krenuli kuci.. i neka ****** pocne da obilazi na 30m od mene, moja brzina 70km/h, kocim, skrecem mahinalno desno da bih ga izbegao (presao je u moju traku, obilazi neki drugi auto), skrecem desno ono kanal, vracam levo, ali neiskustvo, kocnicu i dalje drzim a sljunak ko pesnica, op, zadnji kraj u kanal, ukopao sam ga pola metra u zemlju. Ludak pobegao, ovi sto ih je on obilazio stali. Prva reakcija nakon izlaska iz auta je bila zalost za autom a ne sto sam "preziveo" ..


Inace rendza sada ima ceo sistem upravljanja nov, sve je sredjeno sem motora.. koji dimi, ali sam u njega sipao razna ulja, raznih viskoznosti i kvaliteta.. jbg, nema se za original pa daj sta das.. kazu da je potrebno iskljucivo 10-40 ELF, i da ne dimi onda trunke i da ne trosi..
Opremu ima najmanju, godiste je 1990.to, oprema je cisto serijska i ima:
- 4x disk kocnice (sada dobri diskovi)
- ABS
- el. siber
- centralnu na daljinski (fabricki) koju sam licno sredio
- servo
- izubijane alu-felne bez poklopaca
- 2x el. podizace
Motor je 1995ccm sa 12 ventila (dva usisna i jedan izduvni), 103kw (cirka 140ks) i oko 190.000km. od toga sam ja u avgustu stukao 2500km u olos stanju auta



Evo i par slika kakav je bio i kakav je bio posle udesa:


ovakav je bio branik:


a posle udesa:



slika motora


i tako.. u svakom slucaju ja sam ponosan na svoj auto i volim ga takvog kakav je.. moj prvi auto i licno zaradjen uz mnogoo znoja i suncanice!
Comment