Fino,fino!Da te i dalje dobro sluzi ... daj i neki opis,koja masina ?
Heh,vidim neki dan ovde u ulici potpuno istu kao tvoju i table BG-6xx ... Pade mi odmah napamet,da nije @prolupator svratio ?
Da, to sam ja Bio sam jucer u PO, i inace sam tamo svaki Petak.
Auto je 2000. g. 1.6 16v 105KS, moze se naci dosta podataka na net-u.
Inace motor je pravio australski Holden.
To je starija tehnologija i dosta je pouzdana.
Jedina boljka automobila je vodena pumpa koja se menja kad umre a umire retko. Moju sam promenio na 50K km i od tad valja (vec oko 100K km). Auto je dovezen iz Italije pocetkom Aprila 2004.g i kad je stigao imao je 22K km (pravih) i dobio sam ga relativno jeftino jer niko nije hteo da ga kupi. Bio je u nekom rent-a-car-u na nekom ostrvu pored Sicilije koje ima par kilometara u precniku.
Dodje turista, uzme auto, preveze se do plaze, bleji ceo dan i vrati se nazad. Tupavi Italijani su mu samo jednom promenili ulje i to je sve.
Na oko 35K km promenio sam dihtung glave i jednu kuglu na oko 140K km.
Nije imao ni muziku ni alarm, pa sam to morao da stavim, a plin sam ugradio 7mi dan po kupovini automobila.
Sto se tice potrosnje: benzin - pojma nemam, oko 1000din mesecno, plin - 10-12.5l, zapravo 6.5l~90km/h pa do 17l~185km/h
Ne planiram neko sredjivanje, i ovako sam zadovoljan, za moje potrebe bolje i ne treba...
A i gde da se nadju delovi za sredjivanje? Mislim, Daewoo
ABS,
klima,
podizaci*4,
el. i grejani retrovizori
podesavanje farova
podesavanje volana po visini
podesavanje sedista u 6 pravaca + lumbalna podrska
servo volan
dodatna svetla u kabini
...
nesto sam sigurno zaboravio...
uglavnom, auto je srpska full varijanta
Dobra registraciona grupa, dovoljno snage za putovanja, podnosljiva potrosnja i tako to.
Nije uzbudljiv ali je udoban i ekonomski jako isplativ.
Sto se plina tice imao sam zezanje s detonacijama dok nisam promenio celu struju (neki i znaju). Pukle su zabice na kucistu filtera vazduha, a ne daje mi se 7000din samo zbog estetike kucista.
Pa zato sto je cvrsta kao tenk i trpi svako maltretiranje
Jednom sam poleteo po ledu i zavrsio coveku u njivi ispred kuce i to preko nekoliko sljiva i pola metra dubokom oranju.
Proleteo sam postrance i unistio celu levu stranu kola: prednje krilo, oboja vrata i ulubio zadnje krilo. Neki krsni momci ( a kakvi bi bili brdjani ) u Ladi su stali i pomogli mi da se iscupam jer traktor nije mogao da upali (zaledila nafta). Lepo sam se dovezao kuci nakon toga sve sa grejanjem, muzikicom i na plin (!!!). Promenio sam krilo i oboja vrata, ispeglao zadnje krilo i ofarbao cela kola. Ni trap se nije pomerio u tom zaletanju u njivu, auto je ostao do u milimetar (bukvalno) u fabrickoj meri. Ima sasiju kao kamion i neka neverovatna ojacanja po karoseriji.
Uostalom, treba mu da se zaleti, ali kad se zaleti ide kako blesav
Nije poletan, ima snage ali mu treba vremena da se "seti", ispod 2500 rpm ne zanima ga nista. Najvise mu prija otvoren put, a za to je i kupljen. Na 4000 rpm ide ravno 140 km/h uz potrosnju do 10l. Da ne pominjem koja je muka parkirati ga u gradu, duzi sam od svakog parking mesta. I, "muski" je auto, treba odredjena doza snage da se vozi, uz sva servo pomagala.
za tvoje uslove odlican autic , samo da dobacim
sta se kodvas prica , ko radi ta vozila i motore ,
GM , americki patent , taj motor je skoro isti kao i koi se koristi u saturn modelima ...
taj motor jeste gm, mi ga ovde znamo iz opela, inace mnogo fin auto, ima moj drug identican takav auto sa istom opremom samo druge boje i vozio sam ga brdo puta i jedino mi se ne svidja ogromni volan i onaj cudni naslon za ruku...
Izdrzace 300K km, meni dovoljno... To je jos 3-3.5 godina voznje, a posle nije ni bitno... Auto od skoro 10 god sa >300K km nikog vise ni ne zanima, mozda nekog taxistu, ali o tom po tom...
Comment