za sad ukratko:
-motor turbo s coswortovom glavom,150kw,204ks
-pogon 4x4,radi
-koža
-felge momo 8x17
-opruge jamex -70-70cm
...itd,detalji kasnije dok joj malo prekopam po duši
...u zadnjih par dana promjenjeno je novo kvačilo,napravljen servis i
pregledao sam kompletno stanje auta koje je u top stanju s obzirom na godine.
skinuo sam kardan i odnesen je na reparaturu...
u planu sljedi:novi ovjes,jači blow off,tuning motora EDS phase 1,veči intercoler i tu bi se stalo...
u unutrašnjosti pošto je koža potpuno očuvana neču ništa dirati,nešto malo muzike i gotovo...želim da je skoro pa serijska s nešto malo
dignutom snagom...
sljedeči vikend kod akule(dr.turbina) na dijagnozu i preporuke oko djelova za motor.
eto,report sljedi kako če se odvijati radovi
istina,no nakon stvarno detaljnog pregleda ustanovljeno je
da su svi djelovi i elektronika u tvorničkoj toleranciji a tu bi naveo
i turbinu,mjenjač i transfer box koji su besprijekorni...stvarno svaka
čast bivšem vlasniku na brizi oko auta!!
nakon toga nisam dvoumio ni sekunde da se ne dira puno po motoru.
(jedne jedine kapi ulja nit tragova masnoče nema na njemu)
olakšat mu malo disanje-usis,ispuh,stage I chip i jači blow off...
danas sam ju odveo na skidanje čira na auspuhu (katalizator)
cosworth-ova glava!!
inače,glave razlikujete po par detalja a najvidljiviji je taj da cosworth
nema čep za vodu pored natpisa GM dok KS-ova glava ima...a i sigurno nečete naiči da na coswortovoj glavi slini ulje na brtvi!!
pozdrav od clana OPCS-a, koji je cesto u hr, vukovar
ako te put donosi u ove krajeve, javi se, ili, ako se odlucis na posetu skupu OPCS-a, isto tako, javi se
Comment