Bata Grujche,daj da mi napravimo zverine od nashih crnki/presho sam na crnke/ da ovi sa ridjokosima puknu od muke,Sale1 i Sale Frish jel ste za da osnujemo "POKRET U CRNKI I NA CRNKI"?
Ma vec jesu zverke, samo tako!!!
Malo jos samo da ih 'doteramo' pa sve da prsti!
Gotovo, odluceno je, pravimo pokret!!! Ja vec imam dve crnke...
@dekideki
A ti kao ne znas kol'ko moze da razvije?
Transaxle u krvi...
"ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana
na cajgi je 91 oookm,verovatno ima "malo vishe"
2.0ts,uradjeno sledece:
shkoljka kompletno umochena u crnu boju,izuzev mesta za bagazh,
tamo i dalje sija crvena roso 130/treba da odem da mi izmene boju u
dozvoli/
napred dobila BREMBO kljeshta,
amortizeri BOGE TURBOGAS
cilindri kvachila /LPR/
kompletiran kardan/zahvalan Mishi iz Mirijeva,poklonio cevke/,novi lezhajevi u dekli kvachila,na noshachu kardana,nosachi menjacha/pireli/
gume kardana/ 3*pireli/
plochice napred /textar/ pozadi/ lpr/
remontovana zadnja balanka
svecice 8*GOLDEN LODGE/SAMO LODGE/25hld nezamenjiv je
e sad felne CANONIKA,skinute sa neke divljakushe...
dubinsko pranje /bilo je teshko,dechko iz servisa se ubio ceo dan/
ceo dan je matori struguckao neke seljoberske nalepnice u enterijeru/
ubacheni ,pardon nameshteni kako treba,zadnji elektro podizachi,bez BUDZA,sve original;u tabli ima mesto za rele,u prednjoj plafonjeri postoji
blokada/eliminisana/u srednju konzolu stavljeni prekidachi prozora od 33 2serije/tako je i u originalu/,a instalacija je fabrichka,ima sve izvode samo
da se pobode kako treba/kulovi ni to nisu znali/.
Najveca tuga je to sto je auto bio registrovan u Srbiji samo 2godine
2001-2003,pun blata i ..anja,ostavljen kada je pochupao nosache menjacha...
LAKI@vidi koja muka da se dovede u originalno stanje,kad se malo navozam,preci cu malo i na stvari tipa "izduvno-napajni sistem",tamnjenje prozora........
Grujo,ja sad imam samo jednu crnku,a zagledao sam se u josh jednu,prenosnu,lepo lezhe na suvozachko sedishta,stavljam je po potrebi,
lepshi mi je auto...mada lezhe i na sic od 33.
ne pitaj kakve su budzevine bile na mom autu,menjach,da ne bi lupao
u karoseriju,podmetnuta je guma od neke transportne trake.kljesta su
bila je..m li ga od chega,slichna ali su podmetane shajbne da bi ih doveli
u pravac,neverovatno je lupalo preko rupa.chini mi se neshto francusko,
petougaoni shrafovi spajaju kleshta i cilindar/samo jedan po tochku/.
shto se tiche podizaca,siguran sam da ne pasuju od 33,nije ista zakrivljenost,pokushavao sam na 1.6 ie,podizache je neko ubacio pre mane ali nisu radili jer je uzet napon za prekidache sa zadnjeg upaljacha/nedovoljno/.zato sam pochupao sve te budzevine,i uradio kako je gore pomenuto.sada je instalacija u originalu,bez krpezh nastavljanja.
Inache podizachi su univerzalnog oblika,kada budem radio tamnjenje
stakala,napravicu seriju snimaka kako to sada izgleda.
za sredjivanje ins.trebalo mi je oko 4-5dana,koja od sijalica nije radila,
samo su vezivali mostove a kvarovi-glupi su bili u loshim kontaktima,kod suvozachke strane-dole za prednji desni podizac,prednje levo oboreno,
zadnje stop i poziciono,napajenje gorivom.
relei kod expanzione posude su takodje bili u 'ludom'stanju,svi su zamenjeni....
Planiram izradu grane,4u1,koliko je topametno,Nidzo?
Prijatelje, nisi mi rekao gde si nasao gume i silen blokove (i posto) zadnje balans stangle?
Sa 4 u 1 mislim da nista pozitivno neces dobiti. Ako vec hoces da se igras, izbaci prednji lonac (mada ovo lepo ide sa filanlim prenosom iz 1.6... ). Kao sto i fabrika predvidja, neka ti dve grane idu sve do mesta prednjeg lonca ili cak i duze.
Originally posted by Jovana
Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
Dvostruki zemljache,tj Nidzo,fala vam na savetu,razmishljao sam i o tome
jer nama mesta za 4 cevi u dnu shasije zbog nosacha motora,pochinjem
raskupusavanje auspuha,te cu prvo uraditi po vasoj preporuci.
Ako se lepo pokazhe,svima po kilo Rogljevachkog Vina.
Inache,sto se shtangle tiche,malo me je sramota da kazhem sta sam
uradio,ali to funkcionishe,naime:skinuo dotichnu,povadio sa krajeva
one konusne gumice,premario dimenzije i necesh mi verovati dao sam
da se na strugu izrade identichne ali od neke jako zhilave plastike.
Precizirao sam strugaru/saradjijemo jako dugo/da unutrashnja mera bude tolika da shraf jedva prolazi/nema metalne biksne oko shrafa/.
Spoljna mera je uzeta po konusu samih krajeva a shirina dobijenih
blokova je jednaka shirini viljushchica koje ih stezhu.
Radi jacheg drzhanja konusa,namazao sam krajeve/konuse/
"BISON-MONTAGE KIT''-om/drzhi oko 100kg/cm^2, ubacio blokove,natako
viljushchice,zatego shrafove....vozim svaki dan,do Zajechara i Bora ishao vec vishe puta,ostra gratska vozhnja,namerno je cimam u raskrsnicama...
za sad nemam nikakvo zveckanje u trapovima.
Cena kostanja:materijal+strug=300din
BISON KIT=500din ali mi je trebalo 5g,ostalo ce se potroshiti
na sitne kvarove po kuci.
Nadam se da ce ti ovo pomoci,nije skupo,laka izvedba/poslacu ti sliku/.
Dobra ideja, samo da vidimo kol'ko ce to da izdrzi.
A posalji fotke na sektaski deo foruma, pa ce mozda neko krenuti tvojim stopama, mozda nesto unaprediti i eto kvalitetnog resenja.
Btw. tog bizona sam koristio kada sam na prosloj 75 lepio posudu za vodu verobranskog stkla, i nije se nesto pokazao na dihtovanje tj. lepljenje za drugu plastiku...
I fala na odgovoru.
Originally posted by Jovana
Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)
preksinoc sam lepio istu,istim...radi.potrbno mu je 24chasa,
njime sam lepio bochne lajsne na 1.6 i 2.0ts nakon farbanja.
jedini problem je shto mora nekoliko casova/minimum 12/
da stoji nechim poduprto.Posle vezivanja,ne skinu ga niko vishe....
Comment