Fiat 1300 (2.0 TC)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alf
    CBC Veteran
    • 26.01.2007
    • 156
    • Marinkova bara

    Fiat 1300 (2.0 TC)

    Ja sam svoj projekat zavrsio:



    Fiat 1300 de luxe 1976:

    motor-1995ccm tc
    menjac-5b
    snaga 86kw
    0-100=9.6sec
    max brzina:nemam toliko mesta na cajgeru,pokazuje do 180km/h
    tezina:980kp
    tockovi:udubljena srca 5.5j
    gume:175x70
  • Sasha
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 4126
    • Novi Sad

    #2
    Svaka cast , baci jos koju fotku.
    www.arcs.org.rs/forum

    Comment

    • alf
      CBC Veteran
      • 26.01.2007
      • 156
      • Marinkova bara

      #3
      Fotke iz faze radova:





      Comment

      • alf
        CBC Veteran
        • 26.01.2007
        • 156
        • Marinkova bara

        #4
        Na kraju je sve ispalo ovako:




        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #5
          Koji menjac je koriscen? Kakve su sve prepravke vrsene da bi se novi motor i menjac spakovali? Kako ide sada?

          Znam da slika govori hiljadu reci, ali ponekad mora i da se otkuca nesto


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • alf
            CBC Veteran
            • 26.01.2007
            • 156
            • Marinkova bara

            #6
            Ovako:

            1-Menjac
            menjac je od Fiata Argente,a birac brzina od Fiata 132.Kombinacija je isla zato, sto Argentin menjac ima sitnije zube na zupcanicima,i samim tim je tisi od 132-kinog.Birac je od 132-ke,jer je manji i savrseno se uklapa u tristacevu kabinu.Izvrsene su i modifikacije na tunelu(prosirena rupa od starog tristacevog menjaca za oko 30mm po celom obimu rupe).Takodje je morala da se spojnicka menjaca zbrusi za 5mm jer je kacila.
            2-motor
            legao kao d..e na nosu,s tim da je traverzna stavljena od Fiata 132,koja je u stvari identicna sa tristacevom, samo ima dublje rupe za nosace motora.
            3-najveca muka Kardan
            skracen za 50mm zato sto je kuciste novog menjaca duze.Probali smo bez balansiranja,ali je imao velike vibracije.Nakon balansiranja,problem je resen.
            4-Generalno
            Auto ide kao nevreme.Prosao je sve ateste, i zadrzao sam mu njegov sto originalniji izgled.Niko ne moze ni da nasluti sta je u njemu,odaje ga samo zvuk tc motora...

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #7
              Svaka cast. Sad kad znas da moze da stane, skines taj motor i ubacis 2.0 turbo, po mogucstvu 16v
              Kako ste kratili kardan? Sekli pa zavarili?
              Gde si brusio spojnicku? Isto si je skratio? Zasto je trebala da se brusi kada je menjac isto sa TC-a?


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • alf
                CBC Veteran
                • 26.01.2007
                • 156
                • Marinkova bara

                #8
                Turbo 2000 16v bi lepo legao,ali najmanje muke bih imao, kada bi ubacio
                volumetrik turbinu od Argente v-max.Kod ovoga bi samo morao da stavim druge klipove, zbog povecane kompresije od turbine.
                Nabavio sam i glavu od Fiata 131 abarth sa sirim kanalima,a najsrecniji cu biti kada nabavim duple 40DHLA Weber karburatore.
                Kardan smo skratili tako sto smo ga presekli na 50mm od dela koji ulazi u kardijev zglob. Zatim smo visak materijala "oljustili" sa caure za centriranje, koju smo zatim ubacili u cev od kardana,trnovali na strugu pa tek onda zavarili.
                Spojnicka je obrusena na kraju do zamajca.Morala je da se brusi zato sto smo stavljali radilicu od Fiata 131 abarth, koji ima indukciono kaljenu radilicu, koja je kvalitetnija od Argentine(Argentina je posle obrade na 2. spec. kao sir,ne izdrzi ni 100000km).Iako su to sve tc motori u praksi sam shvatio da ipak ima neke minimalne razlike kada se sve zivo izmesa.
                Sreca samo, sto smo probali da vidimo kako vergla anlaser (kojeg smo remontovali),jos dok je motor bio na podu garaze.Okrenuo se dvaput i stao...?Odvojimo menjac,kad ono motor normalno vergla,a menjac se normalno okrece kad ga vrtis.Spojimo,ono opet blokada .Posle neprospavane noci pune nerviranja i razmisljanja,zakljucismo da jedino moze biti spojnicka koja udara u nesto.Na nasu srecu to je i bilo .
                Uh, osecaj je bio neponovljiv kada je na kraju motor pustio zvuk,to je bilo neopisivo,vidis pitomog trileta ,a znas da je vuk u njemu

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9
                  Bilo da je atmosferski ili nadpunjen, lepo bi mu legla 16v glava. Moze da se stavi na stari blok...

                  TC radilice ne bi trebalo obradjivati jer su nitrirane i posle brusenja na specijalu se nitrirani sloj skine i onda je mnogo mekana. Cena ponovnog nitriranja i obrada koje idu uz to je prevelika, lakse je naci novu radilicu. Znaci za TC samo poliranje lezajeva ili zamena radilice.

                  Mislim da ovaj projekat zasluzuje posebnu temu. Ako hoces izdvojicu ove poruke, a ti kazi u koji deo foruma da ih stavim (oldtimeri, automobili clanova, fiat-lancia klub).
                  I mogao bi da navratis na neki drag


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #10
                    Ovaj motor je bas ok, ne treba mu ni turbo, ni vise ventila. Dovoljno jak da iznenadi druge, a da ne izgubi svoju arhaicnost i generacijksu vezanost za Fiat. Mozda bi mu i DCOE karburatori (DHLA su Dell`Orto karbovi) bili malo preterani...
                    Svidja mi se enterijer kako je ocuvan i sto je originalan i diskretno unapredjen.
                    Sta si uradio sa donjim postrojem...treba negde i skrenuti ?

                    U svakom slucaju lep projekat... i zavrsen, sto je posebno pohvalno.

                    Comment

                    • slobodan81
                      CBC Član
                      • 16.11.2006
                      • 79
                      • Negotin

                      #11
                      ekstra je ispao. nadam se da ti se trud isplatio
                      i jabih mu koknuo neki turbo onda bi za druge bio jos vece iznenadjenje
                      audi a6 1.9 tdi
                      uskoro neka benzinara

                      Comment

                      • alf
                        CBC Veteran
                        • 26.01.2007
                        • 156
                        • Marinkova bara

                        #12
                        Sto se tice vesanja morace da padne malo spustanja,za sada ima samo nove amortizere... huh skretanje gledam da sto manje divljam po krivinama ali...
                        Stavicu jos neke slike,ako danas bude lep dan,ove su od prosle godine.

                        Comment

                        • RS-6
                          CBC Senator XXL
                          • 24.07.2005
                          • 581
                          • Montenegro-Bar
                          • 2x AR I BMW 330XI

                          #13
                          Auto si odlicno sredio.Svaka ti cast.

                          http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

                          Comment

                          • Transporter
                            CBC Senator XXL
                            • 12.03.2006
                            • 568
                            • Avala BGD

                            #14
                            Svaka cast za rad i trud

                            Comment


                            • #15
                              DELETED

                              Comment

                              Working...
                              X