a ja kreten prije neke 2-3 godine imao priliku da kupim povoljno u odlicnom stanju. ali moja bivsa nije htjela "staro auto"
nek te dobro sluzi (sigurno hoce...)
Posle 6 dana voznje, sta reci nego, wooww, kako ide, a tek kakva medju ubrzanja ima.
@ Saab power, kako mi se svidja kad turbo opali na niskim obrtajima, u covece pa ono nije normalno , kako li ce tek da pali kad ga Boost jos sredi, uhhh jedva cekam.
Naravno da ima nekih sitnica koje nerviraju. Ponekad nece da upali, pa sam poceo da osluskujem i da osetim kad treba da zaverglam, otisao mu starter kako ovde kazu, ne znam kako se zove po naski.
Druga stvar koja me malko muci je sto kad namotam pun levi ili desni cuje se zujanje, sad da li je servo pumpa ili nesto drugo?
Greska sa starterom, start motorom, anlaserom je da je puko interno u njemu planetarni menjach, platicni zupcanik.
Ako je auto bio u brzini i neko okrenuo kljuch a da nije stisko kvacilo i poterao anlaser, pukne iz prve.
Bosch ustaljena konstrukcija.
Izmena za polovan anlaser izmedju 80-100? u zavisnosti od Km koje je presao isti.
Sa servom, ako nepomogne izmena servo ulja onda su otisli ventili bi-pas ventili u servo letvi koji normalno propustaju nadpritisak da pumpa sa svojih 300 Bara nebi pocepala sve u servu.
Popravka ventila neisplatljiva, zamena za polovnu letvu sa malo km , cena letve 160-170?
Cena novih navedenih kompponenti je
3-4X ova cena.
Cena za zamenu anlasera = NULA, posto se ionako vadi napolje
Cena za zamenu letve, kad je motor napolju menja se za 10 minuta = chastim ukoliko letva mora da se menja.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Tako bude kad se ubaci nesto iz sigurnosnih razloga, ne samo zbog redukcije struje vec i zbog sigurnosti, da slucajno nezgazis nekoga ispred sebe ako slucajno okrenes kljuc u pogresnom trenutku.
To je u SAABu i Volvu standard od kraja 70-ih, VAG od druge polovine 80-ih.. sada, skoro svaka novija auta od renome firmi.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Salu na stranu, kako ti odgovara, kad se vozi normalno osecaj je sve vreme da je 4WD ako se lupi po gasu malo je prednji a seda ****tom kao da je zadnji pogon.. mislim, chudan je
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
znam kako ih brzo troshi ako si lak na gasu .. pa zbog toga ...
ja kad sedoh prvi put u njega trebalo mi jedno 15 min da se sviknem na razliku od mog ... svaka uzbrdica 2 i tretja proklizavanje
a tek ljudi koje sam obilazio kakav tek njima ..
Comment