Alfa Romeo GTV ( 1982 ).... Novo Poglavlje!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • superfly tnt
    CBC Senator XXL
    • 29.05.2006
    • 609
    • Zagreb

    a jel ti sasha imas obicne diskove na toj gtv? bilo bi pametno se prebacit na 5 rupa i samoventilirajuce, ali sve mi se cini da zbog felgi ne razmisljas o tome.

    alfine brembo kocnice, one sa TS ili V6 su puno bolje nego kojekakve fiatove kocnice tj. plivajuce.
    TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
    nova stranica

    Comment

    • ljube-kugla
      CBC Senator XXL
      • 04.05.2006
      • 1531
      • batajnica

      bez obzira od kog auta su,bitan je precnik i bitno je da su ventilirajuci da mogu da se ohlade i naravno da je plocica velika
      ko na nas krene iz mesta je naje&o
      a sto nas je vise,jaci smo

      Comment

      • kilson
        Moderator
        • 09.10.2004
        • 3216
        • NoviBGD
        • AR 75 GT

        Eeej Sasha?

        Imam ja par nekih samoventilirajucih sa 4 rupe, komplet kljeshta, plochice, diskovi...

        Trenutni prechnik im je 257 mm, ali ako se bude desila menjazha bice 284 mm.
        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

        Comment

        • Sasha
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 4126
          • Novi Sad

          @superfly tnt
          Da, ne razmisljam o prelasku na 5 rupa zbog felni. Nasao sam dosta povoljno klesta sa ts/v6, a razmisljam i o onim od volvoa 240.
          @ljube
          Svakako, ventilirajuci.
          @laki
          Ako budes imao diskove 284 uzimam odmah
          www.arcs.org.rs/forum

          Comment

          • superfly tnt
            CBC Senator XXL
            • 29.05.2006
            • 609
            • Zagreb

            a dobro , neznam jel si vidio el nina kako vozi , e pa on ima najobicnije kocnice od 1.6 i kaze da mu dobro koce.
            TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
            nova stranica

            Comment

            • Gumetina
              Banovan
              • 12.12.2004
              • 1082
              • Novi Sad

              da se oglasim i ja,

              alfa je malo zaglavila bar sto se mene tice (elektro instalacije) zbog problema koji me sacekuju dan za danom, nemam auto ne mogu nigde, a povrh svega workshop manual koji jedini ima shemu 3.0 24v motora mi se pokvario. sad ga skidam sa neta, a ako ima neko moze i da mi shutne na mail ili slicno...

              dakle motorna instalacija shema mi treba....

              pa da se malo vozamo

              (nije samo to zapelo je i kod pumpe za gorivo al aj da se ne vadim ja)

              Comment

              • Nigy
                CBC Senator XXL
                • 13.04.2006
                • 921
                • BGD

                Mislim da su ti Brembo kociona klesta sa TS/V6 sektasice odlicna solucija. I iskljucivo samoventilirajuce diskove (sto u krajnjoj liniji i moras ako stavljas ova kljesta).
                Evo sta kazu ljudi koji prodaju delove za sektasicu, a pored toga imaju i skolu voznje po stazi sa istom makinom (LINK)
                Aftermarket brake systems all have one thing in common.
                They are expensive!!In a racing Alfa 75TS, you can have decent brakes by only
                changing the pads, brake oil and brakelines. So this means that all other components,
                especially the calliper is not bad at all.

                In fact, the calliper is very special since it?s lightweight alloy.
                (Porsche used the same calliper but ?? the heavy steel version
                instead). During the winter we tested with the setup of a bigger disk (305mm
                diameter and 28mm thick) together with the original calliper. The results where
                amazing in relation to the money spend. The car has the feel of a robust modern
                sport car. The brakes feel ?stronger? and you have more brake performance
                and sustain. Lighter transaxles (75TS, Guilietta) only would benefit in heavy
                racing on short tracks where there?s a lot of hard braking. On the other
                hand, on all V6 transaxles (specially the Milano, GTV6 and the SZ/RZ) this
                set really is a huge step forward regardless if used on road or track . The
                set is marketed as ?for racing purpose only?. It will fit
                all 5 bolt patern alfa transaxles. The rimsize is 16inch minimum. (some 16? need
                a 5 mm spacer to clear the calliper from contact with the rim).

                Originally posted by Jovana
                Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

                Comment

                • Sasha
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 4126
                  • Novi Sad

                  Originally posted by superfly tnt
                  a dobro , neznam jel si vidio el nina kako vozi , e pa on ima najobicnije kocnice od 1.6 i kaze da mu dobro koce.
                  Verovatno je stavio neke extra plocice i kociono ulje.
                  U principu ne vozimo trke i ne zagrevamo bas toliko kocnice ali cu se svakako bolje i sigurnije osecati sa nekim cetvoroklipnim celjustima i ventilirajucim diskovima

                  @Rale
                  Imas vremena do petka, laganica.
                  www.arcs.org.rs/forum

                  Comment

                  • HEMI 426
                    CBC Senator XXL
                    • 23.12.2005
                    • 1833
                    • Novi Sad -United States of Liman

                    Alfa je usla u zavrsnu fazu rada. Kod Bate Simfonicara su napravljene kompletne grane. Umesto, kao sto je ocekivano, da se napravi potpuno nova grana, Bata je za jedan deo iskoristio stare ( sa 164ke, koje su dosle sa motorom ) i uspeo je da ih prekroji i upasuje kao i da ih namesti tako da lako mogu da se skidaju ako bude bilo potrebe.







                    Jedini problem koji se javio kod te operacije je su grane bile malo krace, pa se nastavljaju preko prirubnica na cevi ( koje se upravo prave, dok ovo pisem ). Stoga nam je trebalo 8 prirubnica ( 10 mm debljine ) i 4 dihtunga koji su se pokazali kao teski za pravljenje i skupi. Cevi se nastavljaju na dva lonca i izlaz je zajednicki jer na zadnjem veznom limu postoji mesto samo za jedan auspuh. Mislim da ce cevi ka zavrsetku morati da idu preko zadnjih poluosovina a pored discova jer samo tu ima mesta. U ponedeljak - utorak, auto se slepa nazad kod majstora koji ce da ga poveze uz pomoc Gumetinine seme i da ga napokon upali... Isti dan, ali malo kasnije se ocekuje test voznja....napokon!

                    Comment

                    • HEMI 426
                      CBC Senator XXL
                      • 23.12.2005
                      • 1833
                      • Novi Sad -United States of Liman

                      Originally posted by Sasha
                      Bice veselja za nekih desetak dana (ako sve bude islo po planu)
                      ovaj post je napisan 16. jula ove godine.... danas je 8 septembar i jos nije gotovo...

                      Comment

                      • Sasha
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 4126
                        • Novi Sad

                        Vise necu "procenjivati" , j*bote auto je 2 nedelje kod Bate
                        www.arcs.org.rs/forum

                        Comment

                        • luci
                          CBC Senator XXL
                          • 13.03.2006
                          • 1103
                          • odzaci

                          ako ne bude gotovo do sledeceg vikenda kad se moj cale vrati sa mora zovi me da dodjemo malo da on porazgovara sa majstorima... kad se on razgalami ima da da sklope preko noci.... a ako se stvano iznervira im da posao bude gotov za sat vremena... i to bez batina

                          Comment

                          • dekideki
                            CBC Senator XXL
                            • 26.07.2005
                            • 1914
                            • Beograd

                            *voleo bih da su cevi na izduvnoj grani (od glave do sabirnice) iste duzine. mozda slika laze, ali cini mi se da u startu izduva nece biti simfonije...

                            samo napred. nema sad nazad!
                            .

                            Comment

                            • Sasha
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 4126
                              • Novi Sad

                              Slika ne laze, mislis da su na orig. grani bile iste duzine?
                              www.arcs.org.rs/forum

                              Comment

                              • HEMI 426
                                CBC Senator XXL
                                • 23.12.2005
                                • 1833
                                • Novi Sad -United States of Liman

                                Originally posted by dekideki
                                *voleo bih da su cevi na izduvnoj grani (od glave do sabirnice) iste duzine. mozda slika laze, ali cini mi se da u startu izduva nece biti simfonije...

                                samo napred. nema sad nazad!

                                iskreno, i ja sam malo zabrinut za audio efekat cele operacije, steta je da tako rasan motor nema i rasan zvuk koji je pola imagea u ovom slucaju...
                                ipak, za sada je najvaznije da se auto vrati na ulicu a to ce biti uskoro.
                                sve sto se tice akusticnog dela konverzije ce moci da se uradi sa adekvatnim loncima a posto je automobil u rukama majstora koga zovu "Simfonicar", kapiram da nece propustiti priliku da malo nastimuje izduv onako kako V6 zasluzuje...

                                Comment

                                Working...
                                X