Moo-StangGT Representin' :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Moo-StangGT
    CBC Član
    • 11.03.2007
    • 13
    • Kanada/Nis

    Moo-StangGT Representin' :)

    Evo da vas upoznam i sa mojom "azdajom".

    Auto je 2000 Ford, Mustang Gt.

    Fabrichki V8, 4.6L, 260KS (smesno za tu zapreminu al, amerikanci su to ), 340Nm. Uzeo sam ga polovnog 2001ve, i od tad dosta toga promenio.


    Sto se tiche motora:

    -PROCHARGER D1, centrifugalni supercharger + Intercooler
    -HOOKER Long Tube izduvne grane
    -HOOKER X-Pipe bez katalizatora (fabrichki je imao 4 katalizatora!!)
    -BORLA Racing Performance Auspusi

    Ogibljenje:

    -TOKICO Amortizeri
    -Ford Racing C Opruge
    -2" Subframe Connectors (neznam na srpskom kako se ovi zovu, dve 2 cola shipke koje se vare na shasiju duzinom auta da samnje uvijanje shasije pri skretanju)

    Gume:

    -275/45/17 Napred
    -315/35/17 Nazad


    Trenutno Supercharger se okrece maksimalno na 10psi (negde oko 0,7Bar). Vishe nesme jer nishta na motoru nije menjano a motor maksimalno sa fabrichkim komponentama nemoze vishe od 400KS (provereno kod ortaka ) da podnese a da ne "detonira". Posle 4 sata tuniranja provedenih na rolerima, konachne brojke su izasle na 400KS i 542Nm obrtnog momenta. Auto je milina voziti, i dalje skrece kao borbeno oklopno vozilo al zato kad ga stisnesh instantno kez od jednog do drugog uveta koji se ne skida tako lako.

    P.S: Naravno K&N filter je bio obavezan u ovoj instalaciji

    Evo par fotki, u potpisu su video zapisi.















    Na Rolerima #1
    Na Rolerima #2

    "No Replacement For Displacement"
  • nesa1
    CBC Član
    • 07.08.2006
    • 16
    • Novi Sad Detelinara

    #2
    Re: Moo-StangGT Represening

    Perverzija
    svaka cast !!!

    www.fiestaturbo.com

    Comment

    • BaneBRE
      CBC Veteran
      • 21.11.2006
      • 100
      • blok 45 nbg

      #3
      ciko ciko budi drug provozaj me jedan krug

      svaka cast super je autance... ne bi ja tu nista vise dirao
      a sta sam ja, WeWeRiCa a?

      Comment

      • civi
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2005
        • 1492
        • Pozarevac

        #4
        nitro,nitro,nitro...........
        Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
        - Kako to misliš, kočim?

        Comment

        • SAAB PoWeR
          CBC Senator XXL
          • 26.04.2005
          • 1394
          • tu iza coska(Milwaukee USA)

          #5
          BORLA pih , meni se flowmaster puno vise svidja 10 PSI gledaj pa proceraj klipnjacu na blok
          a sta bi sa 3.73 ili 4.10 diferencialom
          od mustanga sam digao ruke odavno , treba ti 10 000 $ (bez NOS) da bi ga napravio da ide
          ali lepo sve odradjeno , sada jos da vidis 1/4 mile vreme , e onda nabaci osmeh na lice ako je vreme zadovoljavajuce ....
          _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

          Comment

          • Moo-StangGT
            CBC Član
            • 11.03.2007
            • 13
            • Kanada/Nis

            #6
            Fala momci na komplimentima.

            @civi

            Motor je vec na granici, ako bi stavio Nitro, lansiranje je neminovno Dok ne promenim motor iznutra nishta od toga. A da ti pravo kazem nisam nikad ni bio ljubitelj Nitra, i tad bi verovatno samo stavio manji "pully" na SC. Taj supercharger je dobar za 22PSI negde oko 800KS a trenutno se vrti na samo 10psi.

            @SAAB PoWeR

            Flowmaster je dobar auspuh ako je zvuk sve sto ocesh od njega. Oni se deru da ratni veterani skachu u zaklon kad te cuju da dolazish, i zvuche vishe kao 'Muscle Car". Al Borla i Flowmaster su nebo i zemlja. Flowmaster je "chambered" auspuh i gushi dosta doke je Borla "straight through" i vishe je orjentisan prema perforamnsama nego zvuku. Zato je i tri puta skuplji .

            Sto se tiche diferencijala, definitivno bi trebo da promenim, al vec se godinama guzim koje da stavim. Voleo bih 4.10 da stavim samo sto dosta vremena provodim na autoputu sa autom i non stop bi bio oko 3200 obrtaja. Najverovatnije ce na kraju ispasti da ce biti 3.73 al o tom potom.

            Ziv bio! Poz.
            Na Rolerima #1
            Na Rolerima #2

            "No Replacement For Displacement"

            Comment

            • SAAB PoWeR
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2005
              • 1394
              • tu iza coska(Milwaukee USA)

              #7
              ja sam imao 3.73 na 1992 5.0 L
              nije mi se svideo , neki kazu da je dobar za supercharger ali neki kazu da je 4.10 jos bolji , sta znam meni se 3.73 nije svideo u prvoj i drugoj brzini , previse snage izbaci na tockove a brzina ispadne smesno kratka , pogotovo prva , u prvoj kad das gas i motor povuce imas osecaj kao da je celi auto kao pero lagan , ako bi koristio slick gume onda da , ali sa obicnim ja ga nebi stavio , nemozes nadavati guma koliko ih trosi , i na top end gubis jako puno nesecam se tacno ali cinimi se da sam nabrze isao oko 135 mph u petoj sa 3.73
              najbolje da sednes u neki koi ima iste i probas pa odlucis koi ti se svidja
              ili kupis pa probas , 130 $ (ovde u usa ) i nije toliko strasno za kit , naravno kit dolazi bez lezajeva ...

              da zaboravih , moraces onda ponovo kompjuter tunirati
              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

              Comment

              • Horsepower
                CBC Senator XXL
                • 29.12.2005
                • 2000

                #8
                Odlican automobil. Ja imam isto godiste Mustanga, ali je moj V6. Sad cekam na Interceptor koncept, ali ako ga nikad ne naprave - moj prvi izbor je 2003/2004 SVT Cobra.

                Comment

                • Moo-StangGT
                  CBC Član
                  • 11.03.2007
                  • 13
                  • Kanada/Nis

                  #9
                  @ SAAB PoWeR

                  Upravo to brate, nejmu je prva kratka i ovako, jos kad mu stavish 4.10 ko da je i nema. Meni je i ovako problem da krenem pola puta jos ako dodam njih bice katastrofa sto se tiche trakcije. Mozda je i najbolje ovako kako jeste. Da nema 400KS verujem da bi "gears" pomogle dosta al ovako chini mi se da bi bile vishe maltretiranje nego zadovoljstvo.

                  @Horsepower

                  Interceptor ce biti auto ipo ako ga budu pravili, samo on ti je vishe u klasi 300C ili tako neshto, shto opet nije loshe u svakom sluchaju rado bi i njega posedovao. Da sam na tvom mestu sto se tiche starih Cobri, jesu one azdaje, fabrichki one dodju sa blizu 400KS, 6 brzina, visoki obrtaji, ali sve ostalo je zastarela tehnologija i mnogo drze na ceni. Ja sam bio u Vankuveru prosli mesec i rentao sam 2006GT na dve sedmice, i odusevio se. Nebo i zemlja po pitanju mog iz 2000te.

                  Evo ti jedna chinjenica samo. Shasija na mustangu nije menjana od 78me do 2005te godine. Ti auti jednostavno nemogu da se naprave da skrecu kako treba ma shta da im uradish sa ogibljenjem. Unutrashnjost auta je ista od 95te, traction control je smejurija niti radi niti boze daj. Da sam na tvom mestu zaboravio bih Cobre i pratio trenutno sta izlaz iz Forda jer najvaljuju par modela GT-a koji su stvarno zajebali sve, ukljuchujuci i novu Bullitt. Nov GT ce ti izaci jeftinije od polovne Cobre, dodash mu Supercharger i iimash auto 10 godina ispred bilo koje Cobre iz 2003-2004te godine. Moj ortak sto je radio meni tuning je imao musteriju sa 2006GT koji je hteo Supercharger. Uspeo je da izvuche preko 560KS iz njega na stock motoru!!!! Pozdrav!
                  Na Rolerima #1
                  Na Rolerima #2

                  "No Replacement For Displacement"

                  Comment

                  • slobodan81
                    CBC Član
                    • 16.11.2006
                    • 79
                    • Negotin

                    #10
                    svakam cast za auto perverzija
                    audi a6 1.9 tdi
                    uskoro neka benzinara

                    Comment

                    • Misko M
                      CBC Senator XXL
                      • 17.03.2007
                      • 652
                      • BG Vozdovac

                      #11
                      Lepo nema sta, ima zvuk za sva vremena !!!

                      Comment

                      • Horsepower
                        CBC Senator XXL
                        • 29.12.2005
                        • 2000

                        #12
                        Originally posted by Moo-StangGT
                        @Horsepower

                        Interceptor ce biti auto ipo ako ga budu pravili, samo on ti je vishe u klasi 300C ili tako neshto, shto opet nije loshe u svakom sluchaju rado bi i njega posedovao. Da sam na tvom mestu sto se tiche starih Cobri, jesu one azdaje, fabrichki one dodju sa blizu 400KS, 6 brzina, visoki obrtaji, ali sve ostalo je zastarela tehnologija i mnogo drze na ceni. Ja sam bio u Vankuveru prosli mesec i rentao sam 2006GT na dve sedmice, i odusevio se. Nebo i zemlja po pitanju mog iz 2000te.

                        Evo ti jedna chinjenica samo. Shasija na mustangu nije menjana od 78me do 2005te godine. Ti auti jednostavno nemogu da se naprave da skrecu kako treba ma shta da im uradish sa ogibljenjem. Unutrashnjost auta je ista od 95te, traction control je smejurija niti radi niti boze daj. Da sam na tvom mestu zaboravio bih Cobre i pratio trenutno sta izlaz iz Forda jer najvaljuju par modela GT-a koji su stvarno zajebali sve, ukljuchujuci i novu Bullitt. Nov GT ce ti izaci jeftinije od polovne Cobre, dodash mu Supercharger i iimash auto 10 godina ispred bilo koje Cobre iz 2003-2004te godine. Moj ortak sto je radio meni tuning je imao musteriju sa 2006GT koji je hteo Supercharger. Uspeo je da izvuche preko 560KS iz njega na stock motoru!!!! Pozdrav!
                        Vec duze vreme cekam na full size muscle sedan iz Forda. U sustini, zelim auto kao Chrysler 300C, ali sa Ford oznakom. Imam Mustanga i F-150, pa nevidim razlog zasto menjati.

                        Znam da je Cobra pravljena na staroj Fox platformi, ali mi ne smeta. 390 hp, V8 i cena od $33,000 je tesko oboriti. Nebi imao nista protiv ni 2003/04 Mach 1, on je imao 305 hp, ali nije mnogo slabiji od Cobre.
                        Cuo sam i za Bullitt i za Boss 302, ali mislim da ce oba biti skupa (posebno Boss 302). Svidja mi se Shelby GT, ali mislim da ne vredi $36,000.

                        Da ti iskreno kazem, mene je 2005+ Mustang razocarao. Kad je koncept predstavljen toliko mi se svideo da sam bio spreman raditi i 2 posla da ga placam. A onda su predstavili serijski model koji mi se nije bas svideo.

                        Videcu, nisam jos odlucio. Kupio sam novog 2005 F-150 tako da nema kupovine vozila u narednih nekoliko godina. Velike su sanse da ce Interceptor uci u proizvodnju, mada nebi imao nista protiv ni novog Taurusa (a.k.a. Five Hundred). 3.5L sa 265 hp nije malo.

                        Zar nije prelep bio?

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          #13
                          super auto, ogroman motor, pa jos overload
                          zaista mi nisu jasni ljudi u americi koji kupuju male japance...
                          skup im benzin mozda ???
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          Working...
                          X