Poslije toliko trazenja, konacno je stigla prava..
Alfa Romeo 156 1.8 16V TwinSpark (boja je neka kao flip-flop, cas je narandzasto-crvena cas bordo, cas ljubicasta - zavisi od svjetlosti..)
Presla 116.000km, (veliki servis uradjen na 100.000, ulje mjenjano svakih 20K (Selenia) )
Ima ABS. 2x Airbag, 2x el. podizace, aut. klima, centralna + kod kljuc, stakla u boji, maglenka....
Auto nenormalno lezi..podesen sportski, volan direktan toliko da je osjecaj kao da sam rukom pomjeras tockove...do 3000rpm je muk aa poslije...3800-6500rpm kad pocne da huci i reze...Zvuk je fenomenalan, prosto cera da dajes gas..a posledica je kazaljka goriva koja pada kao luda i auta u retrovizoru
Na autoput (140-170km/h) i u gradu trosi ~9L , normalna voznja na otvorenom (80-120km/h) ~7L a kad se cera preko 4000rpm...kolko oces
Ovo je sa gorivom iz Slovenije..vidjecemo sta ce biti sa domacim buckurisom...
U odlicnom je stanju, sve je utegnuto, nista ne lupa...trap je ekstra.
Varijator faze se cuje ali nije strasno..Kad se prvi put pali, ujutru, ide malo teze tj. upali on odma ali onda obrtaji malo variraju, pocne kao da se gusi pomalo, to traje jedno 20-30sec. i onda je sve ok.
Ima nekih sitnica...hvali vozacev "suncobran", na ablenderu radi sve samo ne radi podeok za paljenje svjetala (dok ne stigne novi prespojeni su da se pale sami na kontakt kljuca) - ostalo nista...
Za sad samo ove slike pa ce biti kad se vrati sa carinjenja u utorak/srijedu kad ga operem ponovo jer je sad glibav od puta....
Na slikama izgleda malo visoko, pogotovo napred...uzivo je bolje...

Pozdrav.
Alfa Romeo 156 1.8 16V TwinSpark (boja je neka kao flip-flop, cas je narandzasto-crvena cas bordo, cas ljubicasta - zavisi od svjetlosti..)
Presla 116.000km, (veliki servis uradjen na 100.000, ulje mjenjano svakih 20K (Selenia) )
Ima ABS. 2x Airbag, 2x el. podizace, aut. klima, centralna + kod kljuc, stakla u boji, maglenka....
Auto nenormalno lezi..podesen sportski, volan direktan toliko da je osjecaj kao da sam rukom pomjeras tockove...do 3000rpm je muk aa poslije...3800-6500rpm kad pocne da huci i reze...Zvuk je fenomenalan, prosto cera da dajes gas..a posledica je kazaljka goriva koja pada kao luda i auta u retrovizoru


U odlicnom je stanju, sve je utegnuto, nista ne lupa...trap je ekstra.
Varijator faze se cuje ali nije strasno..Kad se prvi put pali, ujutru, ide malo teze tj. upali on odma ali onda obrtaji malo variraju, pocne kao da se gusi pomalo, to traje jedno 20-30sec. i onda je sve ok.
Ima nekih sitnica...hvali vozacev "suncobran", na ablenderu radi sve samo ne radi podeok za paljenje svjetala (dok ne stigne novi prespojeni su da se pale sami na kontakt kljuca) - ostalo nista...
Za sad samo ove slike pa ce biti kad se vrati sa carinjenja u utorak/srijedu kad ga operem ponovo jer je sad glibav od puta....
Na slikama izgleda malo visoko, pogotovo napred...uzivo je bolje...













Pozdrav.
Comment