Ajde red bi bio da i ja napišem koju o onome šta vozim(ili ono vozi mene-kako kada
)
Dakle manje-više standardni yugo 55, godište XII/1989., prva registracija I/1990. Moj otac ga je kupio novog i od tada je u porodici. Ja ga vozim kako sam položio, dakle neke dvije godine (a vozio sam ga i prije hehe). Prešao 81800km, redovno servisiran bla bla bla standardna pri?a.
Istakao bih da je auto zadnji put ofarbano 1989.god u Kragujevcu (priznajem da sam ga polirao prije dvije godine, a polovicu života je proveo garažiran). Od kvarova bilježim jedino crijeva za dovod goriva-propala i zamijenjena. Uspio sam i polomiti par ru?kica u unutrašnjosti, za podizanje prozora, sjedišta...Ostalo je sve regularno održavanje+ ponešto na trapu(ipak 18 god. na Balkanskim džadama uništi i Mercedesov trap);gumice bal.štange, krajnice i tako...
Stavio sam i bijele žmigavce sa IN serije, dosta efektan potez, ali naravno nema tu ozbiljne pri?e bez spuštanja, felgi, guma(normalnih dimenzija)..itd
Zaka?io sam i obrtomjer (teloptic, yugoslavia)...dosta korisna stvar...hladno idemo preko 6000 o/min

Postoji naravno želja za boljim i novijim, u planu je kakva alfa ili fiat, ne odustajem od provjerene (talijanske) škole motora i dizajna...ali sve to dok se finansije poprave(nadam se ubrzo).
Evo i koja fotka:

golf je od prijatelja(nije dizel!!)






Oštro oko primjetit ?e skoro 18 godina gradskog života, iskrivljen žmigavac, par sitnih udubljenja, jedno malkice ve?e(djeca igraju fudbala)...fali mi i antena orginal, ali ju je nemogu?e prona?i ovdje.
Tablice sam na ovim slikama "malo" preradio u photoshopu, a igrao sam se i sa autom malo;
mnogo bolje izgleda ovako

Valjda nisam naporan sa pri?om i slikama.

Dakle manje-više standardni yugo 55, godište XII/1989., prva registracija I/1990. Moj otac ga je kupio novog i od tada je u porodici. Ja ga vozim kako sam položio, dakle neke dvije godine (a vozio sam ga i prije hehe). Prešao 81800km, redovno servisiran bla bla bla standardna pri?a.
Istakao bih da je auto zadnji put ofarbano 1989.god u Kragujevcu (priznajem da sam ga polirao prije dvije godine, a polovicu života je proveo garažiran). Od kvarova bilježim jedino crijeva za dovod goriva-propala i zamijenjena. Uspio sam i polomiti par ru?kica u unutrašnjosti, za podizanje prozora, sjedišta...Ostalo je sve regularno održavanje+ ponešto na trapu(ipak 18 god. na Balkanskim džadama uništi i Mercedesov trap);gumice bal.štange, krajnice i tako...
Stavio sam i bijele žmigavce sa IN serije, dosta efektan potez, ali naravno nema tu ozbiljne pri?e bez spuštanja, felgi, guma(normalnih dimenzija)..itd
Zaka?io sam i obrtomjer (teloptic, yugoslavia)...dosta korisna stvar...hladno idemo preko 6000 o/min


Postoji naravno želja za boljim i novijim, u planu je kakva alfa ili fiat, ne odustajem od provjerene (talijanske) škole motora i dizajna...ali sve to dok se finansije poprave(nadam se ubrzo).
Evo i koja fotka:

golf je od prijatelja(nije dizel!!)






Oštro oko primjetit ?e skoro 18 godina gradskog života, iskrivljen žmigavac, par sitnih udubljenja, jedno malkice ve?e(djeca igraju fudbala)...fali mi i antena orginal, ali ju je nemogu?e prona?i ovdje.
Tablice sam na ovim slikama "malo" preradio u photoshopu, a igrao sam se i sa autom malo;
mnogo bolje izgleda ovako

Valjda nisam naporan sa pri?om i slikama.

Comment