Jos jedan zarazen Alfa virusom.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alfa145TS
    CBC Član
    • 01.08.2007
    • 31
    • Beograd - Brace Jerkovic

    #16
    Uglavnom danas mi je neko na Dorcolu dok sam bio na poslu maznuo masku za prednju desnu maglenku.
    Ako ga i kada ga uhvatim kada ga budem unakazio pozvacu vas da nastavite jer je mozda i vama nesto skidao sa kola.

    Comment

    • speedfreak968
      CBC Senator
      • 05.07.2005
      • 211
      • Beograd

      #17
      zovi, zovi posle nnn otkinutih znakova isl. mashtam o danu u kome bi se pozabavio takvim likovima...

      ...Inache, chestitam na kupovini i dobrodoshao medju "chudnu" sortu ...

      Ivana mozesh da kontaktirash i na forumu putem PM-a (IvanT)...
      156 2.5 V6 24v

      Comment

      • dekideki
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2005
        • 1914
        • Beograd

        #18
        UH kakva sedista bem ti sunce
        .

        Comment

        • speedfreak968
          CBC Senator
          • 05.07.2005
          • 211
          • Beograd

          #19
          vidis, i meni je to upalo u ochi, mada je rezolucija bash na toj slici grozna... Jel' to kozurica 'mu tetku u charapu? Slabo sam to vidjao na 145-ci...
          156 2.5 V6 24v

          Comment

          • TRENTA TRE
            CBC Veteran
            • 27.05.2007
            • 167
            • Beograd Vozdovac

            #20
            Definitivno,sedista su...
            33 16v & Fiat G.P.

            Comment

            • stefan123
              CBC Senator
              • 30.06.2007
              • 272
              • Podgorica

              #21
              Uh sicevi su u pm..A i cijela Alfa, nema sto svaka cast !
              www.oltretutto-arcg.com - Alfa Romeo Klub Crna Gora
              Alfa Romeo is not simply a car, it's a way of life.

              Comment

              • Alfa145TS
                CBC Član
                • 01.08.2007
                • 31
                • Beograd - Brace Jerkovic

                #22
                Hvala

                Hvala na komentarima.
                Elem sedista nisu kozna, tj. nesto nalik kozi je sa spoljne strane a unutrasnja strana je od platna na kome pise Alfa romeo tako da su to originalna alfina sedista.

                Inace da vam se pohvalim , imao sam danas vatreno krstenje sa majstorima
                Pre par dana mi se upalila lampica od rucne kada je padala ona kisa i ja reko ok verovatno je usla voda u prekidac (ne zaboravite da sam prethodno vozio zastavu 101, reno 5 i opel suzu na kojima je to normalno). Jutros jedva da mogu da promenim brzinu, reko dobro treba malo da se nasteluje sajla kvacila i to ce da bude ok. Pazi sada, saginjem se ispod volana i zabezeknem se , nema sajle kvacila ........ umalo ne pomislih da je neko maznuo.
                Crko cilindar kvacila na menjacu, ona lampica od rucne je i za manjak kocionog ulja Uspem da najurim majstora u Zemunu na preporuku da mi to odmah uradi posto treba da idem na neku svadbu. Odem do njega nekako (gasio auto na semaforu da ubacim u prvu). Zameni covek deo (2800 din+1000 din ruke, pa neka mi sada neko kaze da je nesto jeftinije za fiat-a (a ne verujem ni za nemce da je jeftinije) ima da ga polupam gedorom.
                Pritom majstor ne stegne dobro kleme na akumulatoru i ne mogu da upalim nego palim preko booster-a. Premerim struju i provalim da auto puni akumulator. Majstor konstatuje umro ti akumulator. Krenem odatle kuci i da usput kupim akumulator kad na pola puta stanem. Sreca u nesreci preko puta mene prodavnica auto delova i imaju akumulator. Kupim ga namontiram (po onom pljusku pracenom gradom). Posle par sati krenem na svadbu normalno pali sve je ok, medjutim kada sam sa svadbe krenuo kuci nece ni da bekne. Upali kontakt ali ne moze da vergla ko da nema struje. Probao da upalim sa audija dizela preko nekih kablova za koje sam provalio da imaju ustvari samo jednu licnu kroz sebe i nista, nema dovoljno struje da zavergla. Posle malo zajebancije po mraku i donosenja akumulatora sa keca (ponasao se ko i ovaj znaci moze al samo kontakt a posle toga ni to ) provalim da je nemoguce da mi neispravna instalacija isprazni akumulator za 30 sekundi. Posle malo cackanja i stezanja klema (raznoraznim sredstvima, sav alat mi je ostao kuci) normalno sam upalio. Dodjem kuci i provalim d ai moj stari akumulator daje normalnu struju i da nije prazan (e da mi je unimer bio pri ruci kod majstora).
                Naravoucenije, nije Alfa babaroga pa da je se plasisi, auto ko i svaki drugi auto samo sto ovaj ide ko nevreme, a i mislim da cu morati da priznam svom bivsem kolegi da italijanski automobili imaju dusu, koji je to tvrdio pre jedno 2 godine za svog nabudzenog Fiat-a 127 na sta sam mu ja reko moguce je da je tako ali je tvoj auto ispustio dusu Milose ti znas kome sam to rekao Ipak je bio u pravu imaju, barem Alfa definitivno ima.

                Definitivno je da cu sigurno od sada nedaj boze ako zatreba sam menjati ovaj cilindar kvacila, a mislim da ce moci jos stosta tu da se uradi u dvoristu kuce samo malo vremena i truda i ima da bude ko nova.

                Comment

                • Alfa145TS
                  CBC Član
                  • 01.08.2007
                  • 31
                  • Beograd - Brace Jerkovic

                  #23
                  Molim za pomoc

                  Ljudi pomagajte,
                  problem se sastoji u sledecem:
                  Ujutro kada je hladan auto upalim na benzin , auto normalno radi na nekoh1300 obrtaja. Posle jedno minut spusti obrtaje na 1000. Tada pocinju problemi. Kada krenem, u toku voznje dok jos motor ne postigne radnu temperaturu obrtaji se krecu u rasponu od 500 do 1500 obrtaja. Kada broj obrtaja padne na oko 500 cesto se desi da se motor ugasi. Posle toga potrebno je da se vergla nekih 20-ak sekundi i da se gas pritisne do daske kako bi ponovo upalio. Kada se motor ugreje vise ne padaju obrtaji ispod 1000 i ne gasi se. Medjutim ono sto sma primetio je da kada je motor ugrejan broj obrtaja drasticno sporije opada. Recimo ukoliko vozim na 2000 obrtaja i pocnem lagano da kocim desi se da tek kada stanem on spusti obrtaje na 1000 (moze da prodje i po 20 ak sekundi od trenutka kada pustim gas dok ne spusti obrtaje na 1000). Na gas se isto desava s' tim sto se kada ga vozim na gas mnogo cesce gasi dok temperatura motora ne dodje na nekih 80 stepeni.

                  Da li zna neko sta moze da bude uzrok ovakvom ponasanju.

                  Comment

                  • dekideki
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1914
                    • Beograd

                    #24
                    0. jesi ti sredio gas (plin, TNG, LPG)? ako nisi idi kod IvanaT u AC Rashic i ako moze postojece da ti upristoji on ce videti i sta te zeza. ja sa 155 sa istim motorom i sa Landirenzo gasom sa lambda kontrolom trosim (ma kako vozio) 10.4-13.3l/100km. nikad preko 14, ali tad smo jos podesavali sve...
                    1. moraju da ti budu ispravne vitalne stvari: protokomer, lambda sonda, motor za ler gas i leptir, svecice, kablovi itd.
                    2. kad dijagnostika pokaze da je sve to ok, onda se steluje. normalno je da ler drzi 1200-1300 pa posle 20-30 sec padne na 1000. normalno je da kad pustis gas u voznji i izbacis iz brzine da digne broj obrtaja na 1500-2000 na sekund jer tako cuva motor da ne presusi i da mu padne pritisak ulja ispod normalnog. nije normalno da ti pada toliko (500), nesto tu nije ispravno/podeseno.
                    3. samo polako, nije nista sto ne moze da se sredi. u krajnjem, idi kod Deshe na dijagnostiku (kad pretreses gas kod ivana), pa ce ti Desha dati pravu dijagnozu. najmanje ces vremena tako izgubiti. kako temeljno rade, i koliko vole svoj posao, ta dvojica su ti najbolje resenje.

                    aj se menjamo za sedista
                    .

                    Comment

                    • Alfa145TS
                      CBC Član
                      • 01.08.2007
                      • 31
                      • Beograd - Brace Jerkovic

                      #25
                      Nisam sredio gas jer cekam da prvo zamenim pumpu za benzin koja je trebala da mi stigne jos pre par dana.
                      Onda cu prvo da zamenim pumpu a onda idem kod Ivana ili Dore da mi pregleda plin i da kaze sta treba , a sta ne treba da se menja (mislim ca su se odluciti sve da promenim posto nemam atest od boce i od rasprsivaca).
                      Sta je tvoj predlog?
                      Da odem kod Deshe da uradi diagnostiku i da proveri protokomer, lambdu, motor i leptir za ler gas, svecice i kablove ili prvo da jurim Ivana da poregleda plin?

                      Molim te odgovori mi sto pre i daj mi neke telefone kako bih mogao da ih kontaktiram i da se dogovorim sa njima.


                      Hehe, jedva sam primetio ono za sedista Sto si smanjio font?

                      Comment

                      Working...
                      X