Re: My 323F DITD, 74 KW, IX/2001
Bili smo danaskod doktora na kontroli (citaj - dijagnostika) u Profilu, posto oni jedini od ovlascenih servisa u BG-u imaju krsteni uredjaj za BJ dizel.
Zakazano u 10h, dosao na red u 10:20h, jer su na prethodnom autu morali neke sitnice da srede, no dobro, nista strasno. Zakacili prvo jedan dijagnosticki uredjaj, pa zatim i drugi... 45min kasnije svi sistemi u savrsenom redu. Nema nikakvih gresaka, svi solenoidi rade i svi parametri su normalni (pritisci, voltaze, senzori...). Jurim duha, ali nacicu ga
Cena prava sitnica = 0din
Umalo da zaboravim da napisem u cemu je problem...
Desava mi se da imam boost rupu u prvoj brzini izmedju 1900-2400rpm, retko kada se oseti u bilo kojoj od preostalih brzina. Najveci problem u tom problemu je sto nije stalan i nikada ne znam kada ce se pojaviti.
Kada se sistem prespoji da ne koristi jedan od solenoida (koji je savrseno ispravan), rupa se skoro i ne oseca, ali se oseti da fali malo snage pri "visim" obrtajima. Obzirom da nisam ljubitelj stap-i-kanap metode, pokusavam da nadjem resenje bez ikakvih prevezivanja, vec sve da ostane po fabrici.
Creva su pregledana i sva su u ok stanju, znaci nema gde da pusta (sto je dijagnostika i potvrdila). Turbo je takodje pogledan i on je u zdravom stanju, bez lufta.
Iako nikada nisam imao gresku, EGR je pre par meseci, dok jos nisam preuzeo auto, preventivno ciscen (kako je to radjeno ne znam, ali je receno da je to uradjeno). Navodno su jos cisceni usis i intercooler, ali nisam bio prisutan, pa i to uzimam sa dozom rezerve.
U subotu idem kod cika Rokija da pogledamo trap, jer je poceo da lupka. Sumnjam na sponice, ali cemo da poslusamo sta majstor kaze.
Stay tuned, nadam se uskoro nekim interesantni(ji)m novostima od odrzavanja
P.S. Hteo bih da pohavalim Borka i Milana iz Profila, jer su ovaj put zaista bili vise nego korektni. Ocekivao sam da malo "napetiju" atmosferu, jer preko telefona nisu bili odusevljeni mojim objasnjenjem problema i zahtevom.
Takodje da pohvalim Gavru (autoelektricara, visi ovde kod nas na forumu
) koji je za minimalni vremenski rok ustanovio problem i bajpasovao ga, a pritom je proverio i ostale "sisteme".
Bili smo danaskod doktora na kontroli (citaj - dijagnostika) u Profilu, posto oni jedini od ovlascenih servisa u BG-u imaju krsteni uredjaj za BJ dizel.
Zakazano u 10h, dosao na red u 10:20h, jer su na prethodnom autu morali neke sitnice da srede, no dobro, nista strasno. Zakacili prvo jedan dijagnosticki uredjaj, pa zatim i drugi... 45min kasnije svi sistemi u savrsenom redu. Nema nikakvih gresaka, svi solenoidi rade i svi parametri su normalni (pritisci, voltaze, senzori...). Jurim duha, ali nacicu ga

Cena prava sitnica = 0din
Umalo da zaboravim da napisem u cemu je problem...
Desava mi se da imam boost rupu u prvoj brzini izmedju 1900-2400rpm, retko kada se oseti u bilo kojoj od preostalih brzina. Najveci problem u tom problemu je sto nije stalan i nikada ne znam kada ce se pojaviti.
Kada se sistem prespoji da ne koristi jedan od solenoida (koji je savrseno ispravan), rupa se skoro i ne oseca, ali se oseti da fali malo snage pri "visim" obrtajima. Obzirom da nisam ljubitelj stap-i-kanap metode, pokusavam da nadjem resenje bez ikakvih prevezivanja, vec sve da ostane po fabrici.
Creva su pregledana i sva su u ok stanju, znaci nema gde da pusta (sto je dijagnostika i potvrdila). Turbo je takodje pogledan i on je u zdravom stanju, bez lufta.
Iako nikada nisam imao gresku, EGR je pre par meseci, dok jos nisam preuzeo auto, preventivno ciscen (kako je to radjeno ne znam, ali je receno da je to uradjeno). Navodno su jos cisceni usis i intercooler, ali nisam bio prisutan, pa i to uzimam sa dozom rezerve.
U subotu idem kod cika Rokija da pogledamo trap, jer je poceo da lupka. Sumnjam na sponice, ali cemo da poslusamo sta majstor kaze.
Stay tuned, nadam se uskoro nekim interesantni(ji)m novostima od odrzavanja

P.S. Hteo bih da pohavalim Borka i Milana iz Profila, jer su ovaj put zaista bili vise nego korektni. Ocekivao sam da malo "napetiju" atmosferu, jer preko telefona nisu bili odusevljeni mojim objasnjenjem problema i zahtevom.
Takodje da pohvalim Gavru (autoelektricara, visi ovde kod nas na forumu

Comment