jos uvek nemam slike , prezauzet sam , tako da nemam vremena za slikanje
malo konsultacije sa BOOST-om i problem bi trebao biti resen sa ubacivanjem radilice , klipova klipnjaca i dihtunga glave a sve to iz 2.3 motora koi dolazi u saab 9000
mada radilica je ista kao i na motoru od 9-5 , ali vise mi se isplati staviti polovnu nego brusiti sadasnju ... neradi se ovde o nekim velikim cenama , ali se cilja na sto kvalitetniji i jeftiniji posao , sta ce na kravu ispasti , videce se kad se motor zakurbla
ako je audi radio sa glavom od audija iz 1991 godine koja je montirana na motor iz 1997 onda bi i SAAB trebao da radi ...
evo i par novih slika , ovde se moze videti sta se desilo sa lezajevima , ali obratite paznju na sito kroz koje prolazi ulje iz kartera u uljnu pumpu , sito je skoro 100 % bilo zacepljeno , sada posto unutar glave se moze videti kako karbon opada na nekim mstima , pa predpostavljam da je neko pokusao da ispera unutrasnjos motora i tako sav talog se nabio na sito i dalje sta se desilo , slike sve govore
na slici se mogu videti i klipovi od saab-a 9000 koi ce zameniti stare klipove , razlika je samo u klipu i klipnjaci , klip je malo duzi a klipnjaca kraca , dok su radilica i blok isti kao na saab 9000 modelu ...
na jednoj slici se vidi klip #1 koi je najgori , na vrhu klipa se moze videti kako je udarao u glavu posto se lager totalno raspao ...
Comment