Nakon dužeg razmišljanja i dvo..tj..TROumljenja došao je red da kupim druga kola!
I na?oh crvenu ljepoticu;
Ro?ena godine gospodnje kada se je održavalo europsko nogometno prvenstvu u Engleskoj.
Dakle, 1996 godine.
Bijahu uvjerenja da je Sizifov posao slagati auto sa 5oro vrata ako takav isti postoji sa troja.
Rekoh, sam sebi:Grofe, nikada nemoj kupiti auto sa 5oro vratiju.
Hmmmm?Never say never again!
Japansko crvene boje (mada ne kužim tu boju, pa ne?e valjda biti ŠPANJOLSKO crvena boja na japanskom autu, ne?).Bivši vlasnik (to?nije, vlasnica) pristalo se mijenjati se.Klju? za klju?.Dadoh normandijsku beštiju za japanca.Tko se više usre?io, ona ili ja, pokazat ?e vrijeme.Ili nevrijeme.
Ah, raspisah se....Dakle, auto;1800 ccm, 16 V, 84 Kw, 114 KS, 150 000 prije?enih kilometara, udaren od naprijed, popravljen, nažalost, iš?upana klima, to?nije, agregat, hladnjak i ventilator.
Uš?uvana unutašnjost.I vanjština.Novi diskovi i plo?ice.Auspuh zamijenjen prije mjesec dana.
Na sre?u ili nažalost!Hmmmm?
Nadalje, auto radi ko vurica, idu?i tjedan slijedi servis pred registraciju, filteri, svje?ice, kablovi...ono, klasika.
Auto lijepo potegne-uze?i u obzir da je stock.Zapravo nije stock. - 35 mm H&R opruge su bile gore.
Fotkana je isti dan kada je kupljena.Sa zimuljulama.Skinute dolje i stavljene (za prvu silu) BFG profiler 195/50/15 ...
Fotke..
Evo, crvene ljepotice!




Pa je krenuo i prvi tjuning
Dakle, potreban materijal za bojanje čeljusti i doboša.Kad več imam iza doboše pa neka su bar onda crveni.
Pa, redom; bukove klocne

S lijeva na desno:bukove klocne, dizalica, ključ, (Coca Cola&Ribar
) "pik.papir", žičana četka, "Ivasol", kistovi, sprej otporan na visoke temperature, brusni papir, jutranji list.

..i naravno, potreban je i frend!

Klocna "K4", od cca 30ak cm!Svrishodnost iste je neupitna.

Očistili doboše i kliješta žičanom četkom, natopili ih zatim "Ivasolom", ostavili da kemija radi svoje, obrisali, pa "pošmirglali", obrisali ponovno, zaštitili Jutranji listom (sa prigodnim "vaterpolo člankom"
), pa posprejali.


...i vóila:



..dok se je frend zabavljao sa kliještima i dobošima ja sam se igrao

..uradak koji iziskuje mnogo strpljenja i odličan je lijek za one tankih živaca:

...i za kraj, maknuo sam one (odvratne) žute komadiće plastike iz žmigavaca..


EDIT:
Ionako imam viška vremena, Mazda nije regana i da iskoristim lijepo popodne otvorio sam farove (odvojio staklo).
Pripremio za angels eyes.
Pošto ju ne vozim, sad lagano čišćenje ostataka lijepila i čekanje frenda kad se vrati s mora (ponedjeljak) da se krene u projekt.
Mada sam čuo od ljudi koji su to radili ipak se nisam usudio staviti farove u pećnicu (iako su mi eksplicitno objasnili kakao se to radi) nego sam spoj stakla i plastike grijao fenom i tako lagano odvajao i bio gotov sa oba fara za 20ak minuta.
Slike, kad se "ozbiljnije" prione poslu
__________________________________________________ _______
Dakle, u međuvremenu je u Mazdu ugrađen alarm, daljinsko zaključavanje i daljinsko paljenje.
Ključ mi više ne treba jer smo napravili i ovo:

..a naručene su i čukice:

I za kraj odabrao (ali ne i naručio) sam felge, no kada sam čuo da je samo jedan uvoznik tih felgi u Hrvatskoj i da se čeka i do 6 mjeseci na isporuku, još si razmišljam da li da ih naručujem.
Tenzo-R PASSION-5 Black

Prijatelj sa slovenskog Mazda foruma je od svog kolege kupio mi ovo i ja mu dao pare



Najljep�a mu hvala.
U međuvremnu je polakirano i montirano:



I za kraj, sjeo i ispuh.
Jap style rula:








..a, prije par dana sam Mazdu počastio, čisto tako da se malo zbližimo, i ovim:



IDEJA!!!!
Vodeno "brušenje":

I to izgleda ovako:

Pa brisanje suhom krpom prije "plastic primera":

Nanošenje "plastic primera":

Mat crna boja:

..pa zadnji kraj:

..vodeno brušenje, "plastic primer" i onda ovo:

I prednji kraj.Vóila:

Zadnji kraj:

__________________________________________________ __________
Mrežica:



Plazme (slikam opet danas navečer da se vide dok svijetle
) :



Kupljen i montiran i "kill switch":

EDIT:
Slikano maločas...
Kazaljke su namazane flourescentnim lakom i kroz par dana čekam ugradnju UV LED dioda i onda je to - to!
Za sada (po mraku) to izgleda ovako:


Opet se malo radilo u "CODE garage".
Dakle, odluka je pala.
15" felge ostaju i Mazda se spušta do poda koliko ide , dok ju ne spustim, evo neki dan frend i ja malo uredili:




Crveno srce (i srebrna usisna grana i poklopac ispuha) :


Znam, akumulator nije baš reprezentativan.
Oprah ju, ispolirah i poslikah.
Photo session in 3 min:




I na?oh crvenu ljepoticu;
Ro?ena godine gospodnje kada se je održavalo europsko nogometno prvenstvu u Engleskoj.
Dakle, 1996 godine.
Bijahu uvjerenja da je Sizifov posao slagati auto sa 5oro vrata ako takav isti postoji sa troja.
Rekoh, sam sebi:Grofe, nikada nemoj kupiti auto sa 5oro vratiju.
Hmmmm?Never say never again!
Japansko crvene boje (mada ne kužim tu boju, pa ne?e valjda biti ŠPANJOLSKO crvena boja na japanskom autu, ne?).Bivši vlasnik (to?nije, vlasnica) pristalo se mijenjati se.Klju? za klju?.Dadoh normandijsku beštiju za japanca.Tko se više usre?io, ona ili ja, pokazat ?e vrijeme.Ili nevrijeme.
Ah, raspisah se....Dakle, auto;1800 ccm, 16 V, 84 Kw, 114 KS, 150 000 prije?enih kilometara, udaren od naprijed, popravljen, nažalost, iš?upana klima, to?nije, agregat, hladnjak i ventilator.
Uš?uvana unutašnjost.I vanjština.Novi diskovi i plo?ice.Auspuh zamijenjen prije mjesec dana.
Na sre?u ili nažalost!Hmmmm?
Nadalje, auto radi ko vurica, idu?i tjedan slijedi servis pred registraciju, filteri, svje?ice, kablovi...ono, klasika.
Auto lijepo potegne-uze?i u obzir da je stock.Zapravo nije stock. - 35 mm H&R opruge su bile gore.
Fotkana je isti dan kada je kupljena.Sa zimuljulama.Skinute dolje i stavljene (za prvu silu) BFG profiler 195/50/15 ...
Fotke..
Evo, crvene ljepotice!




Pa je krenuo i prvi tjuning

Dakle, potreban materijal za bojanje čeljusti i doboša.Kad več imam iza doboše pa neka su bar onda crveni.
Pa, redom; bukove klocne


S lijeva na desno:bukove klocne, dizalica, ključ, (Coca Cola&Ribar


..i naravno, potreban je i frend!


Klocna "K4", od cca 30ak cm!Svrishodnost iste je neupitna.

Očistili doboše i kliješta žičanom četkom, natopili ih zatim "Ivasolom", ostavili da kemija radi svoje, obrisali, pa "pošmirglali", obrisali ponovno, zaštitili Jutranji listom (sa prigodnim "vaterpolo člankom"



...i vóila:



..dok se je frend zabavljao sa kliještima i dobošima ja sam se igrao


..uradak koji iziskuje mnogo strpljenja i odličan je lijek za one tankih živaca:

...i za kraj, maknuo sam one (odvratne) žute komadiće plastike iz žmigavaca..


EDIT:
Ionako imam viška vremena, Mazda nije regana i da iskoristim lijepo popodne otvorio sam farove (odvojio staklo).
Pripremio za angels eyes.
Pošto ju ne vozim, sad lagano čišćenje ostataka lijepila i čekanje frenda kad se vrati s mora (ponedjeljak) da se krene u projekt.
Mada sam čuo od ljudi koji su to radili ipak se nisam usudio staviti farove u pećnicu (iako su mi eksplicitno objasnili kakao se to radi) nego sam spoj stakla i plastike grijao fenom i tako lagano odvajao i bio gotov sa oba fara za 20ak minuta.
Slike, kad se "ozbiljnije" prione poslu

__________________________________________________ _______
Dakle, u međuvremenu je u Mazdu ugrađen alarm, daljinsko zaključavanje i daljinsko paljenje.
Ključ mi više ne treba jer smo napravili i ovo:

..a naručene su i čukice:

I za kraj odabrao (ali ne i naručio) sam felge, no kada sam čuo da je samo jedan uvoznik tih felgi u Hrvatskoj i da se čeka i do 6 mjeseci na isporuku, još si razmišljam da li da ih naručujem.
Tenzo-R PASSION-5 Black

Prijatelj sa slovenskog Mazda foruma je od svog kolege kupio mi ovo i ja mu dao pare



Najljep�a mu hvala.
U međuvremnu je polakirano i montirano:



I za kraj, sjeo i ispuh.
Jap style rula:








..a, prije par dana sam Mazdu počastio, čisto tako da se malo zbližimo, i ovim:



IDEJA!!!!
Vodeno "brušenje":

I to izgleda ovako:

Pa brisanje suhom krpom prije "plastic primera":

Nanošenje "plastic primera":

Mat crna boja:

..pa zadnji kraj:

..vodeno brušenje, "plastic primer" i onda ovo:

I prednji kraj.Vóila:

Zadnji kraj:

__________________________________________________ __________
Mrežica:



Plazme (slikam opet danas navečer da se vide dok svijetle




Kupljen i montiran i "kill switch":

EDIT:
Slikano maločas...
Kazaljke su namazane flourescentnim lakom i kroz par dana čekam ugradnju UV LED dioda i onda je to - to!
Za sada (po mraku) to izgleda ovako:


Opet se malo radilo u "CODE garage".
Dakle, odluka je pala.
15" felge ostaju i Mazda se spušta do poda koliko ide , dok ju ne spustim, evo neki dan frend i ja malo uredili:




Crveno srce (i srebrna usisna grana i poklopac ispuha) :


Znam, akumulator nije baš reprezentativan.

Oprah ju, ispolirah i poslikah.
Photo session in 3 min:





Comment