evo ga stigao autic kuci. tek sam ugrabio priliku da napisem par recenica . odradjeno je 70% posla na autu sto je planirano za ovaj prvi poduhvat.
-modifikovan usis zraka- zracni filter
-mofifikovan izduv -no katalizator no nista (bucan sada puno)
-novi komplet kvacila od AR 2.0 precnika 225mm
-olaksan zamajac
-skinuta cijelokupna instalacija klima uredjaja
-modifikovane bregaste
-poliran usis i izduv
slijedece sto ide na auto uskoro:
-novi EPROM i "peglanje rada motora" (chip tuning by SM Chip Tuning) - nakon toga ce auto da pobudali :-)
-modifikovanje prenosnih odnosa u mjenjacu
-novi lezajevi radilice i nova radilica
-nove dizne
-KW Gewinde ovjes 75-40mm V.1 Inox(kupljen-placen samo cekam isporuku na kucnu adresu)
-StrutBraces Sparco naprijed - kupljen cekam isporuku
-Za par dana stizu Toyo R888 Drag i OZ UltraGillera (powered by VOLAN.ba)
kad to zavrsim onda druga faza:
-klipovi i klipnjace
-Wizzard Of Nos - Direct
-Pumpa goriva
-kocnice
sto se tice dojmova meni licno auto ide puno bolje posebno iznad 100 km/h kada ne posustaje ubrzavati. nije to neka raketa ali za razliku od prije sada je puno puno brzi iako jos elektronika i nije uradjena.
danas sam malo testirao na domacem terenu kako autic ide i ide fino
ubrzanje nagrubo do 100 je cca 7,5 sec (s suvozacem-kamerman koji ima 100kg) do 160 mu treba oko 15-16 sec.
evo to sam i snimio
+Vlazna cesta i zimske gume naprijed pa sam prvom slajfao sve, ni druga nije nista bolja
a uspio sam snimit i malu utrku na auto putu -Roll Start protiv moga vijecitog konkurenta golfa 2 gti od prijatelja ... ranije je bilo gotovo isto. za nijansu Punto Brzi. sada je razlika ocita:
ja sam ubrzavao kao i on sa oko 90-100 km/h brzine sve do 190-200 po mome satu.
samo polako (-:


a jos uvijek fabricki izgled s "Drugim felgama"

vidimo se
-modifikovan usis zraka- zracni filter
-mofifikovan izduv -no katalizator no nista (bucan sada puno)
-novi komplet kvacila od AR 2.0 precnika 225mm
-olaksan zamajac
-skinuta cijelokupna instalacija klima uredjaja
-modifikovane bregaste
-poliran usis i izduv
slijedece sto ide na auto uskoro:
-novi EPROM i "peglanje rada motora" (chip tuning by SM Chip Tuning) - nakon toga ce auto da pobudali :-)
-modifikovanje prenosnih odnosa u mjenjacu
-novi lezajevi radilice i nova radilica
-nove dizne
-KW Gewinde ovjes 75-40mm V.1 Inox(kupljen-placen samo cekam isporuku na kucnu adresu)
-StrutBraces Sparco naprijed - kupljen cekam isporuku
-Za par dana stizu Toyo R888 Drag i OZ UltraGillera (powered by VOLAN.ba)
kad to zavrsim onda druga faza:
-klipovi i klipnjace
-Wizzard Of Nos - Direct
-Pumpa goriva
-kocnice
sto se tice dojmova meni licno auto ide puno bolje posebno iznad 100 km/h kada ne posustaje ubrzavati. nije to neka raketa ali za razliku od prije sada je puno puno brzi iako jos elektronika i nije uradjena.
danas sam malo testirao na domacem terenu kako autic ide i ide fino

ubrzanje nagrubo do 100 je cca 7,5 sec (s suvozacem-kamerman koji ima 100kg) do 160 mu treba oko 15-16 sec.
evo to sam i snimio
+Vlazna cesta i zimske gume naprijed pa sam prvom slajfao sve, ni druga nije nista bolja
a uspio sam snimit i malu utrku na auto putu -Roll Start protiv moga vijecitog konkurenta golfa 2 gti od prijatelja ... ranije je bilo gotovo isto. za nijansu Punto Brzi. sada je razlika ocita:
ja sam ubrzavao kao i on sa oko 90-100 km/h brzine sve do 190-200 po mome satu.
samo polako (-:
a jos uvijek fabricki izgled s "Drugim felgama"


vidimo se
Comment