Pa da se i ja pohvalim sa mojom mashinom.
Dana 18.05.2006. (tog istog dana sam zavrsio sa sluzenjem vojnog roka
) isporucen mi je auto Zastava Skala 55. Taj fabricki auto je bio u najmanju ruku smesan (zao mi je sto ga nisam slikao u tom fabrickom stanju pa da upredimo slike nekad i sad) i jedino sto mi se na njemu svidelo je bila fabricka metalik siva boja (inace jedina skala 55 koja je sa tom fabrickom bojom isporucena na teritoriji Srbije), u pocetku sam taj auto mrzeo (ipak sam hteo strani jaci i lepsi auto) ali posle nekog razmisljanja pomirio sam se sa surovom realnoscu i prihvatio sam taj auto. Posle toga cvrsto sam resio da ga prilagodim sebi i svom mentalitetu i tu pocinjemo sa poduzim spiskom prepravki i kojima nikad kraja...
Da krenem od pocetka:
Prvo sto sam dodao je bila plinska instalacija, sve Lovato + prekidac sa pokazivanjem nivoa, i to sve je atestirano i vozilo poseduje saobracajnu u kojoj pise da je vozilo na tecni naftni gas. To je kostalo blizu 300 eura.
Odmah posle toga dosla je na red muzika. I uglavnom sam se odlucio za Pioneer.
HU je Pioneer DEH 5700mp
Napred bili Pioneer TS-A 1710 sad TS-A 172 C
Pozadi bili Pioneer TS-A 6915 sad TS-A 6921
Sub + Amp je bio u to vreme SAL sad mogu de se pohvali sa amp Magnatom Rap Bull (360W RMS-a) i sub Pioneer TS-A 256 DVC (350W RMS) sa daljinskim za HU, kablovima i opremom muzika me je kostala blizu 700 eura.
Zatim je na redu dosao alarm i 4x centralna brava. Stavio sam SUN II centralu alarma. 100 eura
E onda smo se igrali sa motorom prvo sam skinuo fabricki karburator i stavi sam isti tip karburatora samo sto sam ga malko prepravio (razbusio sam difuzor sa 22 mm na 26 mm + promenjena dizna za gorivo) tako je auto isao bolje ali to meni nije bilo dosta pa je prvo stavljen zastavin dvogrli karburator sa automatskim sauhom 19-21 (izbegavajte ovaj karb. ne vredi ni kur..) nisam bio zadovoljan ni sa tim pa je nadjen i stavljen dvogrli weber 22-26 sa rucnim sauhom. Na sve to je dodat sportski filter. To me je kostalo blizu 150 eura.
Onda su na red dosli elektricni podizaci stakala. Mnogo fabrikacije je tu napravljeno i za sada rade nekako. Sa modulom koji se povezuje na alarm (daljinsko zatvaranje prozora) el. podizaci su me kostali 100 eura i mnogo zivaca.
Instrument tabla i prekidaci u kabini, osvetljavanje sa LED diodama kostalo je 40 eura.
Onda su na red dosle Alu-felne i gume, posle 10 meseci potrage kupio sam nove felne DEZENT F 5,5J 14 4x98 95 eura po felni + gume nove PIRELLI P4000 165/60 R 14 61,5 eura po gumi + sigurnosni safovi 25 eura (cisto da auto ne nadjen na klocnama) i tu sam dostigao cifru od 650 eura.
Odmah potom auto je spusten, stavljene su opruge -50mm i kompletno je ojacan. To iskreno da vam kazem ne znam koliko me je kostalo.
Kupio sam sedista od Golfa IV GTI napred polu kadice sa air bag-ovima u njima i pozadi isto sedista od tog golfa. To me je kostalo samo 110 eura i do dana danasnjeg nisam sitgao da ih montiram.
Zatamljena su stakla prvo sa bugarskom folijom sada je na tom autu Bruxafol TYP - CH 13 i namerava da atestiram stakla u Vinci. Kada sve to zavrsim reci cu vam cenu tog zadovoljtsva.
Pa je promenjen stock menjac (fabricko sranje) pa je stavljen kraci prenos 13/53 sa korpom, lamelom i potisnim lezajem to me je kostalo 90 eura + sam dao moj fabricki prenos sto je skinut.
Kupljena je glava od Juga Hibrida (uradio Zeljko KG) ali nazalost to jos nije stavljeno.
Od prvog dana u motoru je Selenia Gold, u menjacu je takodje Selenia Tutela, kaisevi Dayco, Plocice i peknovi Lucas Grafitni...
I to je vecina stvari sto je napravljena, rekao sam da to nije kraj, nastavljamo dalje radove, ima jos planova kada bude pricacu...
Necu vise da vas davim sada ide malo slika...
Dana 18.05.2006. (tog istog dana sam zavrsio sa sluzenjem vojnog roka

Da krenem od pocetka:
Prvo sto sam dodao je bila plinska instalacija, sve Lovato + prekidac sa pokazivanjem nivoa, i to sve je atestirano i vozilo poseduje saobracajnu u kojoj pise da je vozilo na tecni naftni gas. To je kostalo blizu 300 eura.
Odmah posle toga dosla je na red muzika. I uglavnom sam se odlucio za Pioneer.
HU je Pioneer DEH 5700mp
Napred bili Pioneer TS-A 1710 sad TS-A 172 C
Pozadi bili Pioneer TS-A 6915 sad TS-A 6921
Sub + Amp je bio u to vreme SAL sad mogu de se pohvali sa amp Magnatom Rap Bull (360W RMS-a) i sub Pioneer TS-A 256 DVC (350W RMS) sa daljinskim za HU, kablovima i opremom muzika me je kostala blizu 700 eura.
Zatim je na redu dosao alarm i 4x centralna brava. Stavio sam SUN II centralu alarma. 100 eura
E onda smo se igrali sa motorom prvo sam skinuo fabricki karburator i stavi sam isti tip karburatora samo sto sam ga malko prepravio (razbusio sam difuzor sa 22 mm na 26 mm + promenjena dizna za gorivo) tako je auto isao bolje ali to meni nije bilo dosta pa je prvo stavljen zastavin dvogrli karburator sa automatskim sauhom 19-21 (izbegavajte ovaj karb. ne vredi ni kur..) nisam bio zadovoljan ni sa tim pa je nadjen i stavljen dvogrli weber 22-26 sa rucnim sauhom. Na sve to je dodat sportski filter. To me je kostalo blizu 150 eura.
Onda su na red dosli elektricni podizaci stakala. Mnogo fabrikacije je tu napravljeno i za sada rade nekako. Sa modulom koji se povezuje na alarm (daljinsko zatvaranje prozora) el. podizaci su me kostali 100 eura i mnogo zivaca.
Instrument tabla i prekidaci u kabini, osvetljavanje sa LED diodama kostalo je 40 eura.
Onda su na red dosle Alu-felne i gume, posle 10 meseci potrage kupio sam nove felne DEZENT F 5,5J 14 4x98 95 eura po felni + gume nove PIRELLI P4000 165/60 R 14 61,5 eura po gumi + sigurnosni safovi 25 eura (cisto da auto ne nadjen na klocnama) i tu sam dostigao cifru od 650 eura.
Odmah potom auto je spusten, stavljene su opruge -50mm i kompletno je ojacan. To iskreno da vam kazem ne znam koliko me je kostalo.
Kupio sam sedista od Golfa IV GTI napred polu kadice sa air bag-ovima u njima i pozadi isto sedista od tog golfa. To me je kostalo samo 110 eura i do dana danasnjeg nisam sitgao da ih montiram.
Zatamljena su stakla prvo sa bugarskom folijom sada je na tom autu Bruxafol TYP - CH 13 i namerava da atestiram stakla u Vinci. Kada sve to zavrsim reci cu vam cenu tog zadovoljtsva.
Pa je promenjen stock menjac (fabricko sranje) pa je stavljen kraci prenos 13/53 sa korpom, lamelom i potisnim lezajem to me je kostalo 90 eura + sam dao moj fabricki prenos sto je skinut.
Kupljena je glava od Juga Hibrida (uradio Zeljko KG) ali nazalost to jos nije stavljeno.
Od prvog dana u motoru je Selenia Gold, u menjacu je takodje Selenia Tutela, kaisevi Dayco, Plocice i peknovi Lucas Grafitni...
I to je vecina stvari sto je napravljena, rekao sam da to nije kraj, nastavljamo dalje radove, ima jos planova kada bude pricacu...
Necu vise da vas davim sada ide malo slika...
Comment