Evo, red je da predstavim i moju Mazdu. 
U pitanju je Mazda 323 BF 1.5 GLX, godište '86, sa E5 motorom sa lancem.
Kupio sam je pre godinu dana sa 178.000 km na broja?u. Upravo danas je obrnula 200.000! Kupio sam je na bubanj potoku. Bio sam prili?no švorc, tako da sam tražio neki low budget automobil. Namera je bila da uzmem nekog Escorta, Colta ili 205-icu, me?utim, kad sam video ovu 323-ojku, momentalno sam se zaljubio.
Prvih 15.000 nije bilo nikakvih potreba za intervencijama bilo kakve vrste sa obzirom da ju je prethodni vlasnik, stariji ?ovek, baš lepo održavao. Me?utim, prvi odlazak na more, preko bosanskih gudura (jer, lepši su predeli) pokazao je da postoji neki problem sa grejanjem motora tako da sam po povratku morao da kupim novi hladnjak (80-ak EUR). Do sada je romenjena još pumpa za gorivo (30-ak EUR), manžetne koje su propale, kao i paknovi. ?ekam da se malo nakupim para , ne bi li je odveo u servis da bi pogledali zašto malo slabije vu?e i zašto mnogo troši.
Ina?e, za ovih godinu i nešto koliko je kod mene, postao sa sentimentalno vezan za ovaj auto, jer nas je vodio na najneverovatnija mesta i omogu?avao neke sulude akcije i provode.
E sad, dorade koje bi na njemu voleo da obavim, a koje ?e sa?ekati neko bogatije vreme, su pretežno vezane za želju da u nju stavim 1.6 turbo motor. Uopšte nemam predstavu da li je to izvodljivo i koliko bi koštalo, ali kad ne bi smo maštali, život bi bio dosadan. Tako?e bi voleo da vidim kako joj stoje neke niskoprofilne 15" sa crnim felnama.
Eto. Na eventualna pitanja, odgovaram.








U pitanju je Mazda 323 BF 1.5 GLX, godište '86, sa E5 motorom sa lancem.
Kupio sam je pre godinu dana sa 178.000 km na broja?u. Upravo danas je obrnula 200.000! Kupio sam je na bubanj potoku. Bio sam prili?no švorc, tako da sam tražio neki low budget automobil. Namera je bila da uzmem nekog Escorta, Colta ili 205-icu, me?utim, kad sam video ovu 323-ojku, momentalno sam se zaljubio.

Prvih 15.000 nije bilo nikakvih potreba za intervencijama bilo kakve vrste sa obzirom da ju je prethodni vlasnik, stariji ?ovek, baš lepo održavao. Me?utim, prvi odlazak na more, preko bosanskih gudura (jer, lepši su predeli) pokazao je da postoji neki problem sa grejanjem motora tako da sam po povratku morao da kupim novi hladnjak (80-ak EUR). Do sada je romenjena još pumpa za gorivo (30-ak EUR), manžetne koje su propale, kao i paknovi. ?ekam da se malo nakupim para , ne bi li je odveo u servis da bi pogledali zašto malo slabije vu?e i zašto mnogo troši.
Ina?e, za ovih godinu i nešto koliko je kod mene, postao sa sentimentalno vezan za ovaj auto, jer nas je vodio na najneverovatnija mesta i omogu?avao neke sulude akcije i provode.

E sad, dorade koje bi na njemu voleo da obavim, a koje ?e sa?ekati neko bogatije vreme, su pretežno vezane za želju da u nju stavim 1.6 turbo motor. Uopšte nemam predstavu da li je to izvodljivo i koliko bi koštalo, ali kad ne bi smo maštali, život bi bio dosadan. Tako?e bi voleo da vidim kako joj stoje neke niskoprofilne 15" sa crnim felnama.
Eto. Na eventualna pitanja, odgovaram.









Comment