Punto HGT + ChipT 150+ HP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarinac
    CBC Senator XXL
    • 08.10.2004
    • 2870
    • BG,Weedikovac

    #61
    Mislim da ti je to najbolje reshenje definitvino,josh ako i boju ubodesh.mada mislim da su tamo svi beli

    I love my

    Comment

    • V-Tec
      CBC Senator XXL
      • 30.06.2006
      • 1615
      • Beograd
      • '89 Civic d16a6

      #62
      Cekaj, hoces da kazes da glupava plasticna bocica za tecnost brisaca kosta 100eur?
      shuto-expressway.com

      Comment

      • MarkoFaca
        CBC Veteran
        • 10.09.2007
        • 108
        • Karaburma, Beograd
        • Opel Vectra C 1.8

        #63
        Brate minli, ala deru!!

        U "Delti" je prednji branik oko 20.000 din. (znači oko 250€), a ovi tvoji traže gotovo 600€!!!!

        Far je oko 15.000 din. (manje od 200€) a ovi tvoji - traže preko 300€!!!

        Ne znam šta da ti kažem...

        Comment

        • chikavili
          CBC Senator XXL
          • 11.02.2008
          • 732

          #64
          Jbt, mislio sam da nema gorih deraca od Delte, ali zayeb'o sam se

          Comment

          • Kale HGT
            CBC Član
            • 27.09.2007
            • 78
            • Zvornik RS

            #65
            Delovi kupljeni danas u Šapcu odnosno Klenku.

            Sve me izašlo 350 Eur a delovi su extra, tek skinuti sa nekog Punta Sporting.

            Majstor mi rekao da će toliko koštati i rad, ali moram da čekam do sledeće
            sedmice jer je sad prebukiran.

            Ako nekome treba broj za delove u Šapcu nek mi se javi na PP.

            ItalianDesign

            Comment

            • Kale HGT
              CBC Član
              • 27.09.2007
              • 78
              • Zvornik RS

              #66
              Juče su završeni radovi
              Izgleda odlično, pogođena je i nijansa, sve uklopljeno da žmuri!!!


              ItalianDesign

              Comment

              • chikavili
                CBC Senator XXL
                • 11.02.2008
                • 732

                #67
                E to su lepe vesti

                Comment

                • TAZZ
                  Banovan
                  • 30.05.2005
                  • 1409
                  • NBGD,SERBIA

                  #68
                  Bravo, lepo je videti o5 sredjen auto, gde Ti nisi ni promila kriv...

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #69
                    Isto tako, neki od tih djelova su original samo skartirani, da li zbog extra rupe za saraf ili su napravili extra liniju u duzini od 3cm recimo dole na sklopu gdje se blatobran spaja sa pragom itd itd, ali sta te briga, svedno ces ga farbas znaci treba ti 20 min da zakrpis tu jednu extra rupu za saraf prije farbanja ili sta ti ja znam
                    samo da pitam.

                    kako taj falš deo koji si nekako prikrpio zaštitiši vrućim cinkovanjem ?

                    pominješ nešto tipa nije 5 cm nego 5mm odstupanje.
                    pa 0,5mm je već neprecizno, ne pričamo ovde o gradjevinskim normama.

                    i još jedno pitanje. kaže se posle godinu dana (ili 4 nebitno) nije primećen nikakav problem sa tim jeftinim delovima. a kako bi se primetio, u slučaju upotrebe tih delova tj preciznije u slučaju potrebe da se gužvaju na tačno propisani način i apsorbuju energiju sudara u sebe ?

                    originalni delovi limarije tačno i namerno imaju odredjene krivine, udubljenja i ispupčenja na tačno odredjenim mestima i tačno odredjenu debljinu lima...da bi ispunili traženi zadatak.

                    za haubu, spoljni blatobran i slično što je kozmetičke prirode mogu da razumem da se stavi bilo šta, uključujući i od kartona napravljeno jer to nema nikakvu ulogu.
                    ali branik je temeljni deo vozila, izuzetno važan iasto kao i razne grede, ukućenja i slično a to ne bih nikako voleo da otkaže funckionalnost u kritičnom trenutku apsorpcije energije pri sudaru.

                    da li i na te delove i na rad sa novim jeftinim delovima se takodje daje garancije protvi korozije od minimum 8 godina, koliko je danas uobičajeno.

                    znači, zameni se udareno krilo tim nekim zakrpljenim druge klase sa rupom viška koja juče zafarbana i daje se garancija na rad i materijal od 8 godina.
                    ili je ovde priča o spoljnom efektu sjaja pa dok ne naidje prva zima kada se tanak lim pokrivi a boja popuca.



                    pitam jer sam do sada imao informacije da je originalna limarija bilo nova bilo polovna poželjna, od strane limara i prodavaca.
                    nedavno sam sasvim slučajno čuo da je polovna limarija (za moj auto konkretno) skuplja oko 2 puta od nove limarije sa Tajvana.
                    isti čovek prodaje pa otpada neki skriveni interes..
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • chikavili
                      CBC Senator XXL
                      • 11.02.2008
                      • 732

                      #70
                      Originally posted by sw.brick
                      ...
                      ali branik je temeljni deo vozila, izuzetno važan iasto kao i razne grede, ukućenja i slično a to ne bih nikako voleo da otkaže funckionalnost u kritičnom trenutku apsorpcije energije pri sudaru.
                      ...
                      Pa na novijim automobilima je ono sto mi nazivamo branik, samo neka plastika koja apsorbuje samo sitna, blaga cukanja dok je stvarni branik "negde tamo ispod", tako da ne vidim temeljnu ulogu, niti neku bitnu razliku izmedju originalnog i neoriginalnog "branika".
                      五月丁香综合缴情六月|日韩精品无码专区一区|亚洲熟女乱综合一区二区|中文字幕无码一日不在线|国产欧美视频一区二区三区|国产精品日韩欧美在线播放|亚洲第一极品精品无码不卡|99ri在线精品视频在线播放

                      Comment

                      • TAZZ
                        Banovan
                        • 30.05.2005
                        • 1409
                        • NBGD,SERBIA

                        #71
                        Ta plastika se naziva OBLOGA BRANIKA....

                        BRANIK, ili ODBOJNIK se nalazi ... svi mi znamo GDE.

                        Comment

                        • chikavili
                          CBC Senator XXL
                          • 11.02.2008
                          • 732

                          #72
                          Pa na to sam i ja mislio (cak sam i link za sliku ostavio)

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #73
                            koliko ja znam branik povezuje dve uzdužne noseće grede i sa njima i poprečnom gredom ispod motora čini osnovu tzv šasije odnosno kutije koja je glavni absorber sila pri sudaru.

                            za Punto ne znam kako je sve napravljeno, verujem slično kao i kod drugih.
                            znam za podatak da Volvo ima takav branik koji apsorbuje 40 tona udara pre nego što se dalje sila prenese na ostatak limarije ka putničkoj kabini. za tu ulogu ima 2 posebna "amortizera" u strukturi branika pod visokim pritiskom gde svaki nosi opterećenje od 20 tona.
                            tako da ako udariš sa 8km/h nećeš ništa osetiti u kabini a sa 15 km/h još uvek nema nikakve deformacije branika.

                            naravno, svaki auto ima na neki način rešen sistem apsorpcije i ja samo naglašavam da taj sistem uključuje branik koji je tačno proračunat.

                            nije niti čudno što originalni branik toliko košta (za Volvo košta oko 2,500 € bez plastične obloge, lajsni i sličnih ukrasa- prednji)

                            da li mora toliko da košta, mislim da ne mora kao i manje više bilo koji deo kao 4-5 puta skuplji nego u prvoj ugradnji ali radije polovni neudarani branik na autu nego neki "kartonski" jeftini, pogotovu što se ne vidi i što estetika ne igra nikakvu ulogu.

                            isto mislim i za gornju gredu iznad hladnjaka, unutrašnja noseća krila i slične kontruktivne elemente samonoseće karoserije.

                            za razne obloge poput blatobrana baš me briga i da li postoji...a danas je ionako često od lima za konzerve ili od plastike tj nikakve strukturne nosivosti.

                            prošla su odavno vremena kada je blatobran bio 0,8mm lim na jednom Fordu ili Opelu a 1,1mm na Ladi. i to čelični lim.

                            današnji auto su pravljeni da se raspadaju pri sudaru da bi što više zaštitila putnike, mana toga je da se mnogo toga mora menjati i pri manjim sudarima.
                            ja sam radije da auto da svoj život da bi spasao moj, lim i plastika je obnovljiva i kupi se a život nema reseta i nema cene..

                            1000 evra gore dole je par meseci gore dole više rada, prodje pola godine i potisne se novac u zaborav.

                            važno je da se ne dogodi nikakva povreda, ako je ikako moguće.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Kale HGT
                              CBC Član
                              • 27.09.2007
                              • 78
                              • Zvornik RS

                              #74
                              Evo nešto malo da spustimo na zemlju evo saxomane (a im ih ko .... )
                              Veoma lako je osvojen "Pink Slip"

                              U petak veče je bilo malo potezanja sa jednim VTS. Malo na pravcu, malo otvoren put, i malo uzbrdo.
                              I pored toga što je teži preko 100Kg od Saxa, Punto nije izgubi ni u jednoj disciplini.
                              Najgutavije je bilo potezanje na pravcu (nismo imali vremena da merimo 402m, jer panduri stalno zuje tim delom)
                              na nekih 600m konstantno mi je bio u ravni sa B stubom!

                              I posle ovog ostaje moja konstatacija da HGT ide BOLJE, ako su vozači ludi na otprilike istom nivou
                              Zato Reaper_HGT ima zadatak to i da dokaže


                              A evo i sličica od dotičnog "Jarca" da ne kaže Shonsy da sam nafato nekog VTR-a.




                              ItalianDesign

                              Comment

                              • TurboCharger
                                CBC Veteran
                                • 30.05.2007
                                • 153
                                • BG, Resnik

                                #75
                                Oppaaaaa....pravo Pink Slip trkanje a ?


                                Svaka cast...

                                Comment

                                Working...
                                X