Dakle: Opel Ascona 1.8 S 1984 god.





Motor: 1.800 cm3,62kw/84 ks,veliki blok,oznaka na motoru E18NV,motor je u standard i u prerfeknom stanju,varajet II karburator sa rucnim saugom,Bosch razvodnik,menjac petostepeni F16
Karoserija,enterijer i oprema: Limuzina,4v,model Berlina,tonirana stakla,CD enterijer,centalna konzola,al.felne 15 inca,gume 195/50 15,obrtomer,voltmer,econom... centralna brava,alarm,podizaci stakla,el.retrovizori,el.antena,farovi H4 100/90w,maglenke HEELA H3,beli migavci,muzika cd-mp3 4x50,lastin rep na poklopcu prtljaznika,plastika iza zadnje tablice,LPG Lovato + atest
Sredjivanje: Limarija je kompletno radjena u leto 2006 godine i to: Menjana su krila,menjana sva cetri vrata,pragovi,rubovi(rubovi su opsiveni uznutra zbog tuljenja). Kompletno zasticena spolja i unutra i na kraju ofarbana u belu boju. Na svu limariju je potrosena pola tabla lima (0.5 m2)
Tada su i menjane viljuske,selen blokovi naped i nazad,gumice na balans stangli naped,spone,prednji amortizeri,nazad opruge,zamenjeni svi nosaci motora,lamela i korpa,ugradjeni samostelujuci paknovi nazad,zamenjeni diskovi i dobosi. Promenjen je i karburator (jer je imao automatski saug)
Promenjen je pult (instument tabla),zamenjena su sedista
----------------------------------------------------------------------------------
Nove slike










Motor: 1.800 cm3,62kw/84 ks,veliki blok,oznaka na motoru E18NV,motor je u standard i u prerfeknom stanju,varajet II karburator sa rucnim saugom,Bosch razvodnik,menjac petostepeni F16
Karoserija,enterijer i oprema: Limuzina,4v,model Berlina,tonirana stakla,CD enterijer,centalna konzola,al.felne 15 inca,gume 195/50 15,obrtomer,voltmer,econom... centralna brava,alarm,podizaci stakla,el.retrovizori,el.antena,farovi H4 100/90w,maglenke HEELA H3,beli migavci,muzika cd-mp3 4x50,lastin rep na poklopcu prtljaznika,plastika iza zadnje tablice,LPG Lovato + atest
Sredjivanje: Limarija je kompletno radjena u leto 2006 godine i to: Menjana su krila,menjana sva cetri vrata,pragovi,rubovi(rubovi su opsiveni uznutra zbog tuljenja). Kompletno zasticena spolja i unutra i na kraju ofarbana u belu boju. Na svu limariju je potrosena pola tabla lima (0.5 m2)
Tada su i menjane viljuske,selen blokovi naped i nazad,gumice na balans stangli naped,spone,prednji amortizeri,nazad opruge,zamenjeni svi nosaci motora,lamela i korpa,ugradjeni samostelujuci paknovi nazad,zamenjeni diskovi i dobosi. Promenjen je i karburator (jer je imao automatski saug)
Promenjen je pult (instument tabla),zamenjena su sedista
----------------------------------------------------------------------------------
Nove slike






Comment