
Buduca Alfa Romeo 164
Collapse
X
-
Mislim sta reci.
Nikad vise ovo necu da radim!!!!!!!
Bar se nadam
Generalno nista bez brata koji je skinuo jedno 1500 strana vezano za Alfe.
Usput i zna covek oko elektrike i da gleda seme.
Ja sam za to amater.
Za pocetak nije valjala benzinska pumpa.
To je promenjeno i ubaceno u kuciste od 3.0 ali nista strasno sem malo rezanja plastike (za 2.0 V6 turbo pumpa ima veci precnik nego za 3.0)
Napravio sam i merac pritiska.
Ako nekog intresuje da zna da je to jeftino.
Izadje sve na kraju oko 600-700 dinara.
Posle toga bio je rebus!!!!!!!!!
Ima benzina, ima varnice, dobro vergla ali ..
Ispostavilo se da su oba kompa crkotina.
Odneo sam komp kod Crnog i covek mi dzaba isprobao.
Valjda se sazalio kad je video rezultat
( zahvaljujem se vlasniku bordo Alfe koji je oprao motor pa je dosao u servis Ninic jer smo taman imali auto na kom moze da se proba)
Kupljena oba kompa i opet nista!!!!!!!!!!1
To je vec bilo za popi..... ali se ispostavilo da fali masa na glavno releju.
Kad je simulirano da relej pali zaculo se brm,brm,brm
E sad jos nesto ,sve ovo nebi bilo moguce bez Crnog,majstora Mise i Djolet koji su mi jako pomogli sa savetima a i sa delovima.
Sad jos malo posla oko mehanike dok se nabave delovi ali to je vec lakse.
Comment
-
-
Svaka Cast na trudu i strpljenju!Ime: Robert F.
Lokacija: Subotica
Vozilo: Alfa Romeo 164
Tip: 2.0 Twin Spark
Boja: Metalik Zelen
Reg: So=308-62
Prepoznaje se po:
Bele felne 15" Zimi / Perla bela 16" Leti, Solidno zatamjena stakla, Mala Reg. tablica napred. Alfa Zmija na prednjim krilima, Cuore Sportivo na pragovima
Comment
-
-
svaka cast! svaka cast!
Imash jedinstvenu i prelijepu makinu!!!http://www.oltretutto-arcg.com Alfa Klub CG
Alfa Romeo's GTV V6TB, 164 Q4 & 75 V6
Comment
-
-
Hvala svima na podrsci.
Samo za zapisnik da se zna.
Gubim "samo" pogon na svim tockovima!!
Evektronsku kontrolu vesanja zadrzavam i ostale stvari sa Q4
Ako bude bilo mogucnosti (para) videcu da sledece godine
probam ubaciti menjac da dobijem pogon i na zadnjim tockovima.
Rece majstor da je to entuzijazam ne vidjeni ali sto da ne probam.
Koja bi to bila milina uz cipovanje kompa i jacu turbinu
Comment
-
-
Da bi imao funkcionalni Viscomatic treba da imas tu podvarijantu Motronica (m3.7) koja je uradjena specijalno za 164q4 i koja je povezana sa 4wd. Taj 4wd sistem je uradjen izizetno napredno za to vreme, ali ima gomilu komplikovane elektronike. Jedno bez drugog ne moze. E, taj Motronic je optimizovan da radi sa motorom iz q4 koji ima za razliku od drugih 3.0 24v masina drugaciji rad jedne bregaste, drugaciji podesen usis i opet je potpuno poseban. Sve je napravljeno da bi motor imao bolji odziv na gas, a to je ono sto toj turbo masini nedostaje i sto se ne moze nadomestiti. Sve je to naravno zbog vece tezine automobila. I naravno, 6-brzinski menjac je obavezan, koji je naravno...poseban za q4.
Comment
-
-
svaka cast! Vidi se da je bilo zajebancije,ali bitno je da ste ih sve prebrodili i sada imate super auto! Sledece sto treba da uradis jeste da se pojavis na skupu i to obavezno!
pozOriginally posted by Sheta_Junior...Inace u slobodno vreme pisem ljubavnu poeziju...
Comment
-
-
Originally posted by starac vujadinDa bi imao funkcionalni Viscomatic treba da imas tu podvarijantu Motronica (m3.7) koja je uradjena specijalno za 164q4 i koja je povezana sa 4wd. Taj 4wd sistem je uradjen izizetno napredno za to vreme, ali ima gomilu komplikovane elektronike. Jedno bez drugog ne moze. E, taj Motronic je optimizovan da radi sa motorom iz q4 koji ima za razliku od drugih 3.0 24v masina drugaciji rad jedne bregaste, drugaciji podesen usis i opet je potpuno poseban. Sve je napravljeno da bi motor imao bolji odziv na gas, a to je ono sto toj turbo masini nedostaje i sto se ne moze nadomestiti. Sve je to naravno zbog vece tezine automobila. I naravno, 6-brzinski menjac je obavezan, koji je naravno...poseban za q4.
E ovo za komp zaista nisam znao.
Covek uci dok je ziv
A sto se skupa tice naravno cim bude prva prilika.
Taman cu imati vremena do skupa da malo sredim sitnice (njih nikad ne manjka)
Comment
-
Comment