Bandit 1 Reloaded

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • just win
    CBC Veteran
    • 18.04.2005
    • 127
    • N.BGD

    #16
    @majstor volana
    Najzad, ako je verovati Milosu Trovacu, koji je rekao pred vise osoba da ne veruje da je tvoj imao "i celih 90 KS"
    Ja mu ne bi verovao jel on moj nikada nije video,nismo bili ikad toliko intimni,ali tebi cu cim se prvom prilikom budemo videli pokazati koliki mi je pa cemo se dogovoriti za onaj mrak,ja cu ga skinuti al tebi ce pasti na oci,pa ako posle tog ISKUSTVA budes imao snage da se potrkas ulazemo kintu i pravac Avala ,Miseluk pa da ti i tu pokazem kako hebem majstore tastature,pardon volana
    ALL EYEZ ON ME!!!

    Comment

    • sn00py
      CBC Senator XXL
      • 15.08.2005
      • 851
      • Belgrado

      #17
      Bravo Dvv, svaka cast na autu, zavidim vam!
      Jedan od ako ne i najbolji Yugo u Srbiji..
      Srecno!!!

      BMS team

      Comment

      • DejanV
        CBC Senator XXL
        • 19.07.2005
        • 682
        • Beograd

        #18
        @civi
        Napred ima italijanska ramena sa tru uniball-a, opet sam zaboravio da prepisem firmu, ima na odlivku naziv. Nista, ici ce on opet na kanal, pa cu tada to vec jednom uraditi. Ona izbacuju svaki tocak za po 15 mm u polje, dakle malo sire trag tockova napred.

        Pozadi ima na hladno (rolovanjem) pravljen gibanj sa 4 lista i progresivnim dejstvom. Projektovao ga je Nikola Radenkovic, napravio ga je neki dedica u okolini Nisa.

        Napred ima potpuno drugacije drzace balans stangle (kombinacija aluminijuma i teflona) i za sada klasicne sanke; kazem za sada jer imam mogucnost da stavim one znatno sire i jace snake namenjene za Yugo 1.1L, tj. za Peugoetov motor, sto cu i uraditi prvom zgodnom prilikom.

        Amortizeri su domaci rad, uradio ih je Milos Trovac, dakle pristinci kraceni i dobro stvrdnuti. Mozda cak i previse, jos se nisam odlucio da li da ih omeksam za jedan korak, Milos je rekao da ako to hocu, samo treba da mu donesem amortizere i on ce to uraditi.

        Mali off, milim da se ne shvati kao reklama - Milos Trovac ima ubedljivo najjacu garanciju na svoj rad koju sam ikada igde video. On ih je uradio kao sto radi za mali N, dakle bas trkacki tvrdo, i rekao da cemo ih menjati bez ikakve doplate sve dok ne pogodimo tvrdocu koja meni odgovara. Ja pitam a sta ako za to treba 3-4 pokusaja? Jedino tako, kaze on, moje je da na kraju oni budu bas ono sto vlasnik zeli, pa koliko puta da treba, treba. Za mene, to je mnogo vise nego fer, to je bas izuzetno.

        Prednju upornicu nemam, niti mogu da je imam zbog specificnog rasporeda motora. Nju cu praviti u Novom Sadu, kod Srdjana No Name, tako sto cu otici tamo, on ce sve lepo premeriti kako njemu odgovara i napravice je. Posto sam prilicno dobro upoznat sa time kako Srdjan radi, ja to smatram gotovim poslom uradjenim kako bog zapoveda, jedino jos da se fizicki odradi. Takav je Srdjan, nema zezanja sa njim, nema promasenih rokova, nema fuseraja, samo ono pravo.

        Pre par dana sam dobio informaciju da se na Vozdovcu nalazi neka radnja u kojoj se mogu nabaviti Koni amrtizeri otprilike kakvi bi meni trebali, medjutim glupo mi je da sada menjam artizere, kada prakticno nisu presli ni 200 km, i kada ja realno jos uvek ne umem da kazem sta mislim o njima. Sacekacu da se upoznam bolje i sa njima, i sa autom, pa cu onda videti sta i kako. Delimicno i moram tako, jer iako su amorti takvi da razbijaju kamen u bubregu, ona Pug sedista su toliko udobna da nije bas lako proceniti sta i kako. A i ne zuri mi se.

        @snOOpy
        Hvala. A i red je, ne dao ti ni Bog ni Djavo da moras da se nacekas kao sto sam se ja nacekao.
        Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

        Comment

        • Transporter
          CBC Senator XXL
          • 12.03.2006
          • 568
          • Avala BGD

          #19
          Bice to mnogo zayeban prevoz kad se zavrsi, u tehnickom smislu naravno i po navedenim kartakteristikama, za sajtne smo se slozili da su scarry , koliko god to Vama znacilo i na sta god Vam licilo ruzno je u pm kako god okrenes.....

          Steta sto taj auto nece voziti neko ko ce to da tera kako nalaze takvom motoru i preformansama,ali sta da se radi nije sve idealno kez

          Ocekujemo clip na youtube kad se sve to zavrsi pa da vidimo dal se isplati bacati toliko para na motor

          Comment

          • Sasha
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 4126
            • Novi Sad

            #20
            Odlicno odradjeno, respect za trud i volju
            Slazem se za trepne da su bzv, bilo bi mnogo bolje da su u crnoj boji.
            www.arcs.org.rs/forum

            Comment

            • DejanV
              CBC Senator XXL
              • 19.07.2005
              • 682
              • Beograd

              #21
              @Transporter
              Marko, kao sto ti rekoh vec negde, moze i klip i sta god hoces, ali tek kada dobijem onaj medjusud, tj. tek kada motor bude u stanju da isporuci stvarno sve za sta je sposoban. Posto ugradnja tog suda zavisi od Nikole, moram njega da sacekam, a on me je vec upozorio da postoji mogucnost da ne dodje sve do marta meseca. Na to ja ne mogu da uticem, a ionako imam cime da se bavim na tom autu, sitnice mozda ali i njih treba odraditi.

              @Sasha
              Hvala Sasa, a sto se sajtni tice, svako ima pravo na svoj ukus, pa neka svako radi kako je njemu najbolje. Sta drugo da kazem?
              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

              Comment

              • Sasha
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 4126
                • Novi Sad

                #22
                www.arcs.org.rs/forum

                Comment

                • 24v
                  CBC Senator XXL
                  • 11.12.2004
                  • 479
                  • Beograd, Karaburma

                  #23




                  I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                  Comment

                  • Transporter
                    CBC Senator XXL
                    • 12.03.2006
                    • 568
                    • Avala BGD

                    #24
                    Prodajes, kupujes isto takvo ? Nisam u toku ?

                    Comment

                    • 24v
                      CBC Senator XXL
                      • 11.12.2004
                      • 479
                      • Beograd, Karaburma

                      #25
                      Poklanjam ga vlasniku koji ga je izgubio u u kad mu JE ZABLOKIRAO ZADNJI TOCAK IZ CISTA MIRA pa nije ni primetio da mu je ostalo celo bocno staklo!
                      I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                      Comment

                      • Transporter
                        CBC Senator XXL
                        • 12.03.2006
                        • 568
                        • Avala BGD

                        #26
                        A to... Pa lepo od Vas

                        Comment

                        • Darko
                          CBC Senator XXL
                          • 29.03.2005
                          • 528
                          • Beograd

                          #27
                          Tema otvorena, molim sve samo da povedu racuna o recniku i da prica koliko toliko zadrzi neki nivo jer u suprotnom ce tema morati da se zakljuca.

                          Pojacan nadzor od strane mod team-a.

                          Comment

                          • civi
                            CBC Senator XXL
                            • 26.07.2005
                            • 1492
                            • Pozarevac

                            #28
                            dali taj blok ima uljno hladjene klipove ? sta je sa glavom ? ventili std? kad je vec sve vrh sto ne pojuri neki sper ?
                            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                            - Kako to misliš, kočim?

                            Comment

                            • DejanV
                              CBC Senator XXL
                              • 19.07.2005
                              • 682
                              • Beograd

                              #29
                              @civi
                              Da, to je kasnija verzija klasicnog 159A bloka, 176A9...., i kako sam obavesten, razlikuje se od 159A bloka samo po tome sto ima pojacanja za turbo punjac, koji koliko znam, FIAT nikada nije ugradio na taj blok. I po godini proizvodnje, naravno, ovaj je iz 1994 (po papirima).

                              Usisni ventili su 39,5 mm, izduvni 33 mm. Kompletnu glavu je odradio Uros Piperski, pa bi bilo bolje da njega pitas za sve detalje.

                              Bregasta je belgijska, CatCams, 288 nominalni ugao, podizanje ventila u TDC 3,5 mm, maksimalno podizanje ventila 10,68 mm.

                              Kvacilo je sredjivano u odnosu na motor, ali i namenu. Imam Sachs lamelu, vecu od serijske naravno, ali za grad, sper bas i nije mnogo zgodan. Toliko daleko nisam hteo da idem, ipak taj auto treba da mi sluzi na svakodnevnoj bazi, obzirom da je bar 80% moje voznje po gradu i najblizoj okolini. Za to, Yugo je jako zgodan.
                              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                              Comment

                              • civi
                                CBC Senator XXL
                                • 26.07.2005
                                • 1492
                                • Pozarevac

                                #30
                                Mislio sam na sper tipa lsd, neznam zasto bi ti smetao (veruj mi bio bi ti od velike pomoci) jer nebih bas voleo da se nadjem u autu od 150ks sa 900kg na 14" po kisici ili nedaj boze susnezici, o naglim startovima i proklizavanju necu ni da pricam
                                Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                                - Kako to misliš, kočim?

                                Comment

                                Working...
                                X