Sve je to super, ali moras jos da vezbas onaj stoni tenis
Po treci put...nek je sa srecom! Ubo si extra auto.
O tome kako auto ujeda asfalt sa nas 4-om necu da komentarishem
Buuuu, motor je krsh. Najobicniji dresh, nego imam jedan lep B18A1 pod haubom - oces da se menjamo!???!
Salim se, motor je ekstra, Ameri lude za tim motorom. Kod njih skoro svaka druga integra II gen. ima taj motor umesto fabrickog B18A1.
Sa srecom dogurao cajger do 000000 (hteo sam da napisem milion, pa se setih da nema toliko cifri na cajgeru).
Dosta srece sa tim autom ti zelim...bice ti potrebna
poznajem taj auto a i bivseg vlasnika,koliko znam bio je udaran u prednji deo sa desne strane tzv.A stub,muci ga truleks(korozija)a ima nesto da se cacka i po trapovima i motoru,jbg godine. 220000km nije zezanje u tom periodu ima toliko toga da se odradi narocito kad auto nije bio garaziran i vozila ga mladja osoba.
da ne bude da pisem bez iskustva taj auto sam vozio pre 8-9 prodao sam ga sa 180000km predjenih jer nisam hteo da se borim sa tim stvarima koje tebe ocekuju...
ipak "koliko para toliko i muzike"baci se na sredjivanje pa uzivaj ...auto treba da ide odlicno.bolje ubrzanje iz tih godina ima jedino crx vtec i nsx naravno
Comment