Prvo i prvo, pozdrav svim forumasima, meni novima, i starim znanima!
Drugo, eto, koliko je covjek ovisan o Mazdi, nešto nam forum u kvaru, pa se našlo vremena da se odazovem na Vockov davni poziv!
Trece, zovem se Goran, zivim u Ivanic Gradu, mali gradic pored Zagreba, jos jako kratko vrijeme zadnji izlaz prije Zg-a na autoputu Lipovac - Zagreb
Dosta zabušavanja, red je da predstavim kolica..

Rijec je o BJ liniji, sedan verzija, rodjena 15.02.1999., kupljena 30.07.1999. (5 i pol mjeseci imala kad je dosla k nama), sa 1,3 (b3) masinom, osnovnim paketom opreme uz dodatak klime.
Auto je sav "stock", osim 3 upgrade-a, a to su felge, straznji nasloni za glavu te Alpineov HU, sa 2 Alpine zvucnika na zadnjoj klupi i Alpine 6cd changerom u gepeku.

Felge su inace Fondmetalove, kupljene u Mazdinom servisu, s gumama dimenzije 195/50/15. Offset im je drukciji nego na standardnim Enkeikama, pa izgledaju kao da su 16 colke, bar tako svi vele.

Mazda ko Mazda, toci-vozi, redovni servisi godisnji (kod ovlastenog) i redovne spone stabilizatora (na ovom zacudo prva lijeva vec treci put se cuje..al nek lupka samo.. )
Jedini "kvar" koji se dogodio, 2 mjeseca se vozio s neispravnim MAF-om (senzor protoka zraka), al na moju i Mazdinu radost promijenjen u 11. mjesecu i autek "juri" dalje ko ispaljen (ceh 2700 kn, oko 370 eura). Nadam se da u blizoj i daljoj buducnosti ne bude nikakvih novih pizdarija..
U ovih 8 godina na grbi ima samo 82 tis. km..
Dokaz, uslikano 11.11.2007.

S autom sam vrlo zadovoljan, uz njega se rodila ljubav prema Mazdama..
Nikad razbijen, lupam o drvo da tako i ostane
Ovu Mazdu volim radi odlicnog lezanja, komfora u voznji, prostranosti na prednjoj i straznjoj klupi, velikog gepeka, odlicnog stock izgleda, izravnog upravljaca, te slabog, ali srcanog borca pod haubom.. Mane su toliko male i nevazne da ih necemo spominjati.. Kad volis, onda prihvatis i dobro i zlo!
Zasad od mene toliko, evo jos dvije "umjetnicke" fotografije kad je auto bio cist ko suza.
Ukoliko imate pitanja, slobodno mi se obratite
Zivjela Mazda familija!!!

Drugo, eto, koliko je covjek ovisan o Mazdi, nešto nam forum u kvaru, pa se našlo vremena da se odazovem na Vockov davni poziv!

Trece, zovem se Goran, zivim u Ivanic Gradu, mali gradic pored Zagreba, jos jako kratko vrijeme zadnji izlaz prije Zg-a na autoputu Lipovac - Zagreb

Dosta zabušavanja, red je da predstavim kolica..

Rijec je o BJ liniji, sedan verzija, rodjena 15.02.1999., kupljena 30.07.1999. (5 i pol mjeseci imala kad je dosla k nama), sa 1,3 (b3) masinom, osnovnim paketom opreme uz dodatak klime.
Auto je sav "stock", osim 3 upgrade-a, a to su felge, straznji nasloni za glavu te Alpineov HU, sa 2 Alpine zvucnika na zadnjoj klupi i Alpine 6cd changerom u gepeku.

Felge su inace Fondmetalove, kupljene u Mazdinom servisu, s gumama dimenzije 195/50/15. Offset im je drukciji nego na standardnim Enkeikama, pa izgledaju kao da su 16 colke, bar tako svi vele.

Mazda ko Mazda, toci-vozi, redovni servisi godisnji (kod ovlastenog) i redovne spone stabilizatora (na ovom zacudo prva lijeva vec treci put se cuje..al nek lupka samo.. )
Jedini "kvar" koji se dogodio, 2 mjeseca se vozio s neispravnim MAF-om (senzor protoka zraka), al na moju i Mazdinu radost promijenjen u 11. mjesecu i autek "juri" dalje ko ispaljen (ceh 2700 kn, oko 370 eura). Nadam se da u blizoj i daljoj buducnosti ne bude nikakvih novih pizdarija..
U ovih 8 godina na grbi ima samo 82 tis. km..
Dokaz, uslikano 11.11.2007.


S autom sam vrlo zadovoljan, uz njega se rodila ljubav prema Mazdama..
Nikad razbijen, lupam o drvo da tako i ostane

Ovu Mazdu volim radi odlicnog lezanja, komfora u voznji, prostranosti na prednjoj i straznjoj klupi, velikog gepeka, odlicnog stock izgleda, izravnog upravljaca, te slabog, ali srcanog borca pod haubom.. Mane su toliko male i nevazne da ih necemo spominjati.. Kad volis, onda prihvatis i dobro i zlo!

Zasad od mene toliko, evo jos dvije "umjetnicke" fotografije kad je auto bio cist ko suza.
Ukoliko imate pitanja, slobodno mi se obratite

Zivjela Mazda familija!!!



Comment