Mercedes 190D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kova
    CBC Član
    • 11.01.2008
    • 39
    • Hrvatska,Zagreb

    Mercedes 190D

    a eto i mog autića....ugl. dizlo...stara krama....115 000km...inaće ne volim uopće mercedes,pogotovo 190-ke...kad mercedes ne zna napraviti spotski auto nego tešku kramu...









    go figure...




  • #2
    Cao, i dobrodosao na Cannonball. Od skoro imamo i Mecedes forum ovde.

    Znaci ti bi sportski 190D sa ljutih 75 konja? Inace taj BMW M3 sto imas na avataru 50 puta je izgubio trku u DTMu bas od 190ke, ali naravno benzinca

    Ocuvan auto, lepo izgleda, nosi novi tip motora kao iz C klase sa izdignutom ventil deklom ako dobro vidim

    Kazi jel ti i armatur tabla isto braon boje kao i sedista?

    Ako jeste to je dosta retko kod 190ke

    Dobar ti je ovaj mehanicar u firmi

    Comment

    • Djux
      CBC Veteran
      • 10.08.2007
      • 133
      • Zemun

      #3
      Daj Kova...kakav ti je ovo avatar sad ,koga lazesh
      Eh sad je i tvoja 190-ka medju ovim ostalim ovde. Necu da ti komentarishem 190-ku znam da je perfetkna.
      Sta si radio sa onim felnama ?? Jesi ih se resio, nije isao na njima jel tako?

      Comment

      • kova
        CBC Član
        • 11.01.2008
        • 39
        • Hrvatska,Zagreb

        #4
        Originally posted by Djux
        Daj Kova...kakav ti je ovo avatar sad
        Eh sad je i tvoja 190-ka medju ovim ostalim ovde. Necu da ti komentarishem 190-ku znam da je perfetkna.
        Sta si radio sa onim felnama ?? Jesi ih se resio, nije isao na njima jel tako?
        a jesi me sad odao....ma sam sam htio vidjet kolko shag znao o 190-kama...malo cimam...pošto sam vidio njegov auto i njegovo znanje fkt sam ostao paf...nisam očkivao to ni najmanje.....ugl...došao sam iz ergele hrvatskog mercedes-benz foruma i bilo bi nam(a poglavito meni ) drago da nam se pridružiš...jer kako vidim imaš znanja..

        Comment

        • kova
          CBC Član
          • 11.01.2008
          • 39
          • Hrvatska,Zagreb

          #5
          Originally posted by shaq
          Cao, i dobrodosao na Cannonball. Od skoro imamo i Mecedes forum ovde.

          Znaci ti bi sportski 190D sa ljutih 75 konja? Inace taj BMW M3 sto imas na avataru 50 puta je izgubio trku u DTMu bas od 190ke, ali naravno benzinca

          Ocuvan auto, lepo izgleda, nosi novi tip motora kao iz C klase sa izdignutom ventil deklom ako dobro vidim

          Kazi jel ti i armatur tabla isto braon boje kao i sedista?

          Ako jeste to je dosta retko kod 190ke

          Dobar ti je ovaj mehanicar u firmi
          ma ne trebaš meni govortiti ko je pobijedio koga u DTM-u...inaće patim na 2.5-16...a u zadnje vrijeme me zaokupio oettinger 2.8-16...

          pozivamo te i nadamo se ugodnom druženju...

          Comment

          • kova
            CBC Član
            • 11.01.2008
            • 39
            • Hrvatska,Zagreb

            #6
            evo malo slika iznutra....





            a evo i malo slideshow-a...

            Comment


            • #7
              Originally posted by kova
              Originally posted by Djux
              Daj Kova...kakav ti je ovo avatar sad
              Eh sad je i tvoja 190-ka medju ovim ostalim ovde. Necu da ti komentarishem 190-ku znam da je perfetkna.
              Sta si radio sa onim felnama ?? Jesi ih se resio, nije isao na njima jel tako?
              a jesi me sad odao....ma sam sam htio vidjet kolko shag znao o 190-kama...malo cimam...pošto sam vidio njegov auto i njegovo znanje fkt sam ostao paf...nisam očkivao to ni najmanje.....ugl...došao sam iz ergele hrvatskog mercedes-benz foruma i bilo bi nam(a poglavito meni ) drago da nam se pridružiš...jer kako vidim imaš znanja..
              Eh bio sam prosle godine 3x u Zagrebu sa mojom 190kom imam strica tamo na Voltinom , stalno me pita strina kad me vidi 'Kaj još nisi prodal ta stara kola ??? Daj kupi si nekakav Opel, vidis moju AstruG kak je krasna... '

              Video sam tu kod ban Jelačića neka uličica jedan kao nov 2.3-16 zlatni kad sam bio na ZG tablice, a vidim imate i drift kinga iz Ivanic grada na YouTube sa 2.5-16

              Moja je želja da se okupimo svi na jednom mestu, a ne da se rasipamo po 10 foruma, šta kažeš na to?

              PS znam za Oettinger 2.6-16 to je razbušeni 2.3-16, nisam dosad čuo da su pravili i 2.8-16. To je onda sigurno 2.5 razbušen blok ili ?

              Comment


              • #8
                Originally posted by kova
                ma ne trebaš meni govortiti ko je pobijedio koga u DTM-u...inaće patim na 2.5-16...a u zadnje vrijeme me zaokupio oettinger 2.8-16...

                pozivamo te i nadamo se ugodnom druženju...

                http://www.mercedesklub.net/forum/index.php
                Hvala na pozivu, mogli bi se videti i uživo. Npr vi dodjete kod nas ili mi kod vas pa odemo zajedno na Grobnik malo da jurimo okolo. Vidim da se tamo sastaju ovi ljubitelji Lancie.

                Inače si mi odmah bio sumnjiv, vidim auto opran slika i devojku sa njim čoveče, pa nemoguće da voli BMW. Samo najveći ljubitelji slikaju devojku pored kola. Ja odem kod moje, sedim u stanu pored prozora, ona mi nešto priča , a ja gledam kroz prozor 190ku moju parkiranu prekoputa. Čista bolest

                Smesta promeni taj avatar jer i naravno

                Imam neku video kasetu doneo sam je iz Nemačke,



                a zanima me jel imate vi tamo ostale kao VHS. Ja imam kao DivX sve sa DTMa ali malo je mutna slika pa tražim VHS...

                Comment

                • kova
                  CBC Član
                  • 11.01.2008
                  • 39
                  • Hrvatska,Zagreb

                  #9
                  Originally posted by shaq
                  Originally posted by kova
                  Originally posted by Djux
                  Daj Kova...kakav ti je ovo avatar sad
                  Eh sad je i tvoja 190-ka medju ovim ostalim ovde. Necu da ti komentarishem 190-ku znam da je perfetkna.
                  Sta si radio sa onim felnama ?? Jesi ih se resio, nije isao na njima jel tako?
                  a jesi me sad odao....ma sam sam htio vidjet kolko shag znao o 190-kama...malo cimam...pošto sam vidio njegov auto i njegovo znanje fkt sam ostao paf...nisam očkivao to ni najmanje.....ugl...došao sam iz ergele hrvatskog mercedes-benz foruma i bilo bi nam(a poglavito meni ) drago da nam se pridružiš...jer kako vidim imaš znanja..
                  Eh bio sam prosle godine 3x u Zagrebu sa mojom 190kom imam strica tamo u Županjskoj na Voltinom , stalno me pita strina kad me vidi 'Kaj još nisi prodal ta stara kola ??? Kupi se nekakav Opel npr kao ja što imam Astru... '

                  Video sam tu kod ban Jelačića neka uličica jedan kao nov 2.3-16 zlatni kad sam bio na ZG tablice, a vidim imate i drift kinga iz Tomislavgrada na YouTube sa 2.5-16

                  Moja je želja da se okupimo svi na jednom mestu, a ne da se rasipamo po 10 foruma, šta kažeš na to?

                  PS znam za Oettinger 2.6-16 to je razbušeni 2.3-16, nisam dosad čuo da su pravili i 2.8-16. To je onda sigurno 2.5 razbušen blok ili ?
                  ima i 2.6-16 oettinger a ima i 2.8-16...to je stvarno bolest od auta....napraviti takav auto s tolko konja i momenta a da je atmosferac...stvarno svaka čast..

                  190E 2.6-16 oettinger

                  i 2.8-16...


                  a za onog 2.3-16 kaj si vidio blizu trga....ajooj...taj auto je tako zgažen da to nije normalno...sa izolir trakom je bio povezan prednji spojler...boja se ljuštila,slick gume imao(btw vozile su se s njim trke) 350xxxkm na cajgeru...a na krovu je bilo onog cvijeta od breze koje se skorilo...imam negdje slike..stavit ću ih poslije...

                  ma i meni i nama je cilj da budemo zajedno...a što se tiće nalaženja to sada organiziramo veliki meeting iz cijele hrvatske a možda i drugih krajeva...bilo bi nam drago da i ti dođeš...a okupljalište je u biogradu...

                  Comment

                  • kova
                    CBC Član
                    • 11.01.2008
                    • 39
                    • Hrvatska,Zagreb

                    #10
                    ja znam za ovog 2.3-16 baš kod trga...zapravo je blizu zvijezde....kod bolnice...







                    Comment

                    • dr.benz
                      CBC Član
                      • 06.01.2008
                      • 73
                      • beograd

                      #11
                      Koliko sam ja uspeo da pohvatam stvari, Oettinger je i 2.6-16 i 2.8-16 pravio na bazi 2.3-16, jer tada 2.5-16 jos nije ni postojao!!!

                      Evo nekih slika,mada mi ovaj crni i na slikama izgleda kao kanta,mogu misliti nasta lici uzivo









                      Dobar predlog da se okupimo svi na jednom forumu,ako je to uopste moguce???

                      Comment

                      • kova
                        CBC Član
                        • 11.01.2008
                        • 39
                        • Hrvatska,Zagreb

                        #12
                        ne znam kak je došlo od 2.8...al nekak mi je sumljivo bilo bušiti cilindar na 2.8 ...tak da....jedino da su podizali i hod klipa..al onda tu fkt ima posla...
                        evo kaj kaže lik kaj vozi 2.8...

                        I suppose everyone’s wondering what that 2.8 can do. Well, Bernard took the liberty in providing some performance numbers. Max speed clocked in at 266 Km/h (165 MPh)( measured), acceleration (0-62 mph)~ 5.5 sec (measured). Max torque 320Nm (232 Ib.Ft.), 214 kw for 1200kg , displacement is 2789ccm or 2.8 rounded up.


                        znam da su za EVO II kratili hod i stavljali veće klipove...između ostalog...zato se i vrtio više neg obični 2.5-16...

                        Comment

                        • kova
                          CBC Član
                          • 11.01.2008
                          • 39
                          • Hrvatska,Zagreb

                          #13
                          Originally posted by dr.benz

                          Dobar predlog da se okupimo svi na jednom forumu,ako je to uopste moguce???
                          ja ne želim nametati nikome naš forum...al kolko vidim dosta je obilniji u sadržaju kaj se tiće vašega...a i mi nastojimo postati klub...a što se tiće 190-ki imamo zavidnog sadržaja.....od slika,fileova,specifikacija itd...ja sam čak našao na netu i skinuo CIJELE manuale za sve 190-ke....al na tim skriptama ima doslovno SVEGA....

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by kova
                            znam da su za EVO II kratili hod i stavljali veće klipove...između ostalog...zato se i vrtio više neg obični 2.5-16...
                            Preciznije kod EVO1 i EVO2 su siri klipovi sa kracim hodom. Iako npr 2.5-16 i EVO1 imaju isto konja to nisu isti motori (hod klipa/promer) zato se EVO1 vrti vise nego 'obican' 2.5-16. To se moze videti npr u EPCu nisu isti brojevi delova npr radilica za EVO1 i 2.5-16 koliko sam ja gledao

                            Kod EVO2 su uradjene dodatne modifikacije, olaksani ventili punjeni ne znam ni ja cime, ostrije bregaste, jaci federi ventila u glavi za jos preciznije vodjenje i drugacija mapa paljenja. Gledao sam te federe da se stave na 2.5-16 ali su skupe ko crni djavo, kao i svi EVO delovi. Takodje ne mogu da se kupe u MB ako ne fotokopiras saobracajnu dozvolu ili Brief od EVO2 tako da...




                            Originally posted by kova
                            a za onog 2.3-16 kaj si vidio blizu trga....ajooj...taj auto je tako zgažen da to nije normalno...sa izolir trakom je bio povezan prednji spojler...boja se ljuštila,slick gume imao(btw vozile su se s njim trke) 350xxxkm na cajgeru...a na krovu je bilo onog cvijeta od breze koje se skorilo...imam negdje slike..stavit ću ih poslije...

                            ma i meni i nama je cilj da budemo zajedno...a što se tiće nalaženja to sada organiziramo veliki meeting iz cijele hrvatske a možda i drugih krajeva...bilo bi nam drago da i ti dođeš...a okupljalište je u biogradu...
                            Sta pise na internetu da je 2.8-16 unikat i da ga je gazda Otingera radio za sebe

                            Ma pusti 2.3-16, posle je dosao 2.5-16 sa duplim lancem, vise obrtnog momenta i konja u startu, mnooogoo bolja kupovina po meni.

                            Biograd je na moru kad je to okupljanje planirano? Ja sam letos bio na Pagu, kuda se ide za Biograd jel kroz tunele ili kuda vec?

                            BTW ako je to onaj kod trga sta sam ga ja video taj nije imao nalepnice. Ako je to isti auto u medjuvremenu se bas jako ofucao!

                            Inace imam mnogo bolju ideju od oettingera, sta kazes na 370KS u atmosfercu sa "EINZELDROSSEL" i modifikovanim ubrizgavanjem i paljenjem. To je ono sta bih ja...



                            Inace imamo coveka na forumu koji je napravio svoje ubrizgavanje na osnovu Marelli IAW ubrizgavanja (provalio unutra kako funkcionise firmware) i daje uz njega PC softver za podesavanje na razne motore. Koliko sam video iz prve ruke moze se remapirati lako za 2.5-16. Zove se NickRP i koliko sam cuo radi u Boschu bas na ubrizgavanjima (tako pise u jednom postu). Cena je za ono koliko traze nemci za slicnu stvar (a znam koliko traze) prava sitnica
                            2.5-16 sa tim ubrizgavanjem sa elekticnim diznama i leptirom na svakom cilindru bi po meni jeo malu decu. Onda olaksavanje ventila, poliranje kanala, povecavanje kompresije dobilo bi se tu nesto, a takodje imamo ovde ljude za to


                            Znaci za forum sam cuo da ste najjaci na nasem jeziku , sto se tice kataloga imam ih (skoro) sve kuci u originalu, kao i programe, casopise i sve na nemackom sto sam nasao kupio sam tako da to manje vise. Drago mi je da osnivate klub, posto ce biti clanarina?

                            rado cu vam se pridruziti jedino mene zanima nesto drugo. Kako da napravim sebi DTM motor od nekog tamo 2.5-16 a na ovom forumu ima ljudi koji se jako razumeju u tuning i mogu mi pomoci da to napravim. Naravno ovde ima jako puno 'prolaznika', onih koji nisu nikad ni ulje promenili na kolima kamoli nesto drugo, klinaca u pubertetu koji komentarisu a nemaju dozvolu ni za moped, maminih i tatinih sinova sto sve kupe iz kataloga, trgovaca, lazova ali ima i onih zbog kojih forum postoji u tome je po meni poenta. Ima ozbiljnih projekata koji su zavrseni i zato je po meni Cannonball najjaci forum za ozbiljne projekte na nasem jeziku. E sad oni malo tu insistiraju na turbo motorima, ali neke ideje su univerzalne

                            Comment

                            • kova
                              CBC Član
                              • 11.01.2008
                              • 39
                              • Hrvatska,Zagreb

                              #15
                              DTM? mislim da govorimo istim jezikom...i da nije 370ks-a...nego 375...

                              a jel ti se sviđa ova kombinacija?
                              EVO II sa class 1 mašinom.....pogledaj pobliže cajger i tulceler... di mi je sad BMW E30 ///M3...
















                              ma jedino kaj kod 2.5-16 ne mogu smisliti onaj EFi dovod goriva...tako mi je žaooo što mercedes nije ugrađivao ITB granu...onda bi to bio posaooo...

                              Comment

                              Working...
                              X