Miretov auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pitatore
    CBC Senator
    • 11.01.2005
    • 242
    • Beograd

    #46
    Prvo da razjasnimo nesto,clanak u TS3# sam ja pisao hvala im sto a pola tih stvari sto je prikazano nema veze sa tim autom to se vas FANDJO nalupetao.Po slici se vidi da nema bobinu od Kadeta,inace Golfovi klipovi i hod radilice Una Turba daju ~1360ccm,glavu ima od Hibrida.
    Ako se pitate kako je mogla radilica od Una Turba da stane u blok recicu
    vam i to :secene su shunke na radilici.
    Dijagram je od mog Yuga i pise 107+20%=128KS (po Egonovom proracunu) ,ponovo lupetanje od doticnog, a crveni Yugo je 20-30% slabiji zato sto mu fali finalna obrada.
    Mnogo je kume kad to isto ima za 150-200eur,samo za pohvalu ti je ona zvaka
    Pleh Hirurgija

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #47
      A da mi oformimo komisiju koja ce da otvori motor i utvrdi sta je i kako odradjeno?
      Vidim ja se ovde ima dosta ulozenih prigovora.

      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • pitatore
        CBC Senator
        • 11.01.2005
        • 242
        • Beograd

        #48
        Pleh Hirurgija

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #49
          Tako i kad uzmete na jugicu pa mu dozvolite veci protok vazduha dobijete nesto snage
          ne razumem, kako to da neko "dozvoli" veci protok vazduha ?
          i to cipom, ako je to bila ideja ??

          kolicina u****nog vazduha na atmosferskom motoru kakav je i Jugov od 1116 kubika je definisanam geomterijom usisnog sistema i ona je fiksna i ne moze se povecati nikakvom elektronikom. moze mehanickim preradama, obradom glave i ostaloga.

          i naravno da se dobija nesto snage. cisto za poredjenj Fiat je JEDVA izvukao iz 1301 kubik 103-104 konja uz turbo visokog pritiska a i tako nasviran motor je jedva radio pouzdano i nije se pokazao kao nesto dugovecan.

          iz ovih prica ispada da u Fiatu pojma nemaju jer oni nikada nisu napravili ni u jednom autu motor 1100 kubika ili 1300 kubika sa 120 atmosferskih konja.

          i stalno se prica o tim nekim konjima a nigde dijagrama Nm vs rpm da se zaista vidi koliki je efekta motora a koliko je hipoteticka procena KS.

          i pricamo o Jugovom motoru a to podrazumeva i kragujevacke sklopove, od klipova do glave i ostaloga sto bi trebalo u rukama tunera da od tesko dostiznih 55 konja na papiru proizvede 120 konja.

          ako je prica o custom motoru onda nema svrhe pominjati Juga posto su tu ruke odresene i svasta je moguce, i ne postoje ogranicenja Fiatovog dizajna motora.


          meni samo nije jasna svrha tunirranja Juga, baza samog auta je toliko losa od vesanja koje je katastrofalno, kocnica koje su ocajne, upravljaca koji je kao kamionski postavljen, karoserije koja se uvija, a sto sve zahteva pare na gomili. ima toliko gotovih fabrickih auta sa daleko jacim motorima i perfomansama pocevsi od Hondine ponude pa ostalih gde se za manje para dobijaju daleko bolji rezultati.

          razumeo bih da neko sam radi tuning radi ucenja i sticanja znanja i iskustva.

          ima li negde taj dijagram obrtnog momenta da se vidi sta je motor sposoban da proizvede ?
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #50
            Pittatore, daj nam onda malo tacnije specifikacije. Ovo do sada je sve nevidjeno sranje i taj motor ne prelazi 100ks. Mislim, bregasta od tipa
            Pa za tu snagu mu treba bregasta od najmanje 300 stepeni, a vecina Tipovih bregastih imaju manju duraciju od jugovih. Ako je to neko lupio cisto da bi popunio prazno mesto na strani, ok. ALi kazi nam ti malo odredjenije podatke. I, naravno, pazi da ne otkrijes neku profesionalnu tajnu


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • pitatore
              CBC Senator
              • 11.01.2005
              • 242
              • Beograd

              #51
              Ti si onda verovatno cuo samo za Tipo/Tempra ES verziju,jel si se
              zapitao mozda kakva li je bregasta od S verzije koja je isto zutom bojom oznacena,pazi majku mu postoji i plava bregasta od cega li je ona?
              Ti si pametan covek tebi ne vredi govoriti
              Pleh Hirurgija

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #52


                Pametnjakovicu, da li stvarno mislis da bilo koji Fiatov serijski profil bregaste moze da ima dovoljno veliku duraciju i lift za onoliku snagu? Jesi li primetio da sam napisao da vecina Tipovih bregastih ima manju duraciju od jugove?
                Ma sta ja pricam, treba da za****m onu "Pittatore" 11C bregastu od 316* i 12.25mm lifta i da stavim tu od ES tempre.


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • pitatore
                  CBC Senator
                  • 11.01.2005
                  • 242
                  • Beograd

                  #53
                  Tako je samo ti tako uradi samo se ti drzi tvoje teorije vidim probio si se u branshi mehanicara samo tako uostalom gde je taj tvoj hobi sto si ga pravio?
                  Pleh Hirurgija

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #54
                    Nisam ja ******, kao sto ti mislis, da razvijam svoje teorije o stvarima koje su savrseno jasne i isprobane. Nema potrebe izmisljati toplu vodu.
                    Diskusiju sa tobom cu nastaviti tek kada i ako pokazes neko minimalno znanje o motorima. Cannon je tu da naucis nesto, ali sumnjam da ljudi kao ti mogu da nauce jer vec misle da sve znaju. Tako je bilo kad smo pricali uzivo, to pokazujes i ovde, pred celim forumom. Mene bi bilo sramota... Nadam se da sam stekao pogresan utisak i da ces me svojim buducim pricama razuveriti.
                    Znaci pamet u glavu i nauci nesto od pametnijih (ne od mene).

                    Inace, nikada u zivotu nisam zeleo da budem automehanicar, a auto za hobi cu napraviti kada sakupim dovoljno para i znanja da to lici na nesto jer se uzasavam nekih "vozila" koja se pojavljuju na nasim trkama.


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • pitatore
                      CBC Senator
                      • 11.01.2005
                      • 242
                      • Beograd

                      #55
                      Prvo ne govorim nista detaljnije od ovoga sto sam pisao jer nemam
                      pravo da otkrivam tudje ideje,drugo ja nisam u svakoj Temi ovog foruma
                      kao mirodjija u supi i nemozes me ubediti da neko moze u svakom polju automehanike sve savrseno da zna, ja prvi znam da nisam savrsen ali imam dobar izvor od kojeg ucim kroz praksu.
                      Koje ti gasove imas ja stvarno neznam.
                      Pleh Hirurgija

                      Comment

                      • Danilo
                        CBC Senator XXL
                        • 02.10.2004
                        • 908
                        • Beograd, Dorcol

                        #56
                        OK momci, mislim da ste otisli malo predaleko.
                        Cinjenica je da je u textu nalupetano kao nikad, mnogo bih voleo da znam koji je optimista lektorisao text sa stanovista profesionalca, ali i cak se i meni to cinilo previse. Mislim, staviti DynoRun od sasvim drugog auta, i prikazati ga kao svoj, e to je necuveno. I dodavati te gluposti, ako je istina to sto je pitatore napisao, onda je to previse. Poznajem neke ljude iz urednistva TS-a, i ne znam sta da kazem... Najbolje bi bilo kada bi se neko od njih oglasio... (bice obavesteni o temi)
                        Dakle...
                        Blok od 1100 ccm, razbusen na 1360...
                        Mislim da je to prilicno nemoguce. Razbusiti blok na toliko, nema sanse. Mozda povecanjem hoda klipa...
                        Radilica od Fiat Uno Turbo, balansiranaa i olaksana...
                        Ajde de...
                        Klipovi su od Golfa GTI...
                        Klipovi od automobila od 1.8 motora? Hm...
                        sa mekim oprugama i sesiricima od M3...
                        Kako je pocelo, ubacice i delove od McLaren F1...
                        Bregasta je od Fiata Tipo 1.6...
                        To je valjda razjasnjeno...
                        menjac 13/53 sa petom brzinom prenosa...
                        Mislim da je to prekratak prenos za tu snagu, ako je tacna.
                        postigao 190km/h u cetvrtoj na 9000rpm
                        Good god...
                        normlna voznja 6-7l u maximalnom rezimu rada 12l
                        Deluje premalo...
                        Varam li se?
                        www.blindmanmotorsport.com

                        Comment

                        • itza
                          CBC Senator XXL
                          • 28.12.2004
                          • 658
                          • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                          • -

                          #57
                          Originally posted by brick
                          ima li negde taj dijagram obrtnog momenta da se vidi sta je motor sposoban da proizvede ?
                          ??
                          ima li stvarno bez toga ne vredi dalje raspravljati ....
                          "Brano sine , vozi POLAKO..."

                          Comment

                          • Danilo
                            CBC Senator XXL
                            • 02.10.2004
                            • 908
                            • Beograd, Dorcol

                            #58
                            Ako mislite na dijagram koji je prikazan u TS, onda je to ovo:



                            Jebi ga, slabo se vidi, ali prazna mi je baterija, jedva sam uspeo i to da prebacim. Postavicu bolju sliku sutra.
                            www.blindmanmotorsport.com

                            Comment

                            • ZX aura 1.9TDi
                              CBC Član
                              • 16.03.2005
                              • 37
                              • blizu Novog Sada

                              #59
                              ne razumem, kako to da neko "dozvoli" veci protok vazduha ?


                              Slusaj sad kad uzmes visoko-protocni filter i kad obradis usisnu granu jel ne dobijas veci protok vazduha.
                              I jos uvek se vozimo......

                              Comment

                              • ZX aura 1.9TDi
                                CBC Član
                                • 16.03.2005
                                • 37
                                • blizu Novog Sada

                                #60
                                Probaj da uzmes visoko-protocni filter i da obradis usisnu pa ces da vidis da li ti auto bolje vuce ili ne!!!!!!!
                                I jos uvek se vozimo......

                                Comment

                                Working...
                                X