No evo i mene kao što sam obećao kad popravim auto.
LM kao što vidite u pitanju je Civic hatchb. 1.3-16V iz 1995. god.
Auto je uvezen 2001 sa 55.000km i na naše table, tada, je izašao oko 5000e.Tokom zime je preko noći u garaži dok je leti u "senci hrasta" tako da je boja vrlo dobro očuvana. Ima par ogrebotina, uglavnom po blatobranima što je posledica svakodnevnog gužve i parkiranja u centru grada od 8-16h dok sam na poslu.
Auto je Full stock. za ovih 5-6godina kako je kod mene samo mu je menjan lonac i izduvna grana od motora do lonca.
Svećice kao i gume su isti set koji je stavljen kada je auto stigao i znam da je vreme za zamenu, pogotovo svećice.
Trenutno je na satu 75.000km! Znam da to mnogima zvuči neverovatno ali Subotica je mali grad i to što ga ja vozim svaki dan Kuća-posao i ponekad još skoknem negde ima za posledicu da dnevno prelazim samo oko 10-tak km max.
Nikada sa njim nisam išao dalje od NS-a, Segedina ili ponekad na vikendicu kod Bezdana.
Takođe skoro celu 2005. god je proveo u garaži dok sam ja bio u vojsci i nije vožen cele godine.
Što se tiče servisa redovno sam na sveke 2. god. išao na standardne zamene svih mogućih filtera, ulja i tečnosti.
Zadnji put sam bio početkom 2006. tako da sada planiram jedan malo jači servis: zupčasti, svećice, filteri, ulje (motor+menjač) + štelovanje ventila i dijagnostika da li treba još nešto.
Za to sam mislio da skoknem do NS-a kod Robike pa da mi ga on lepo pregleda i skocka po PS-u.
Takođe još je menjan i akumulator pre par godina i to je to što se tiče troškova oko vozila. Sve u svemu Ja sam jako zadovoljan, bukvalno sipaš i ne misliš.
E sad onaj deo za koji sam Sam kriv.
Zimus sam ga udario na ledu tako da je zamenjena hauba (kompletno nova kupljena i farbana) i prednji branik je lepljen i prefarban jer mi je kuka prošla kroz njega.
Posao je odrađen profi kod auto-lakirera i kao što vidite na slikama hauba je baš dobro ofarbana i nijansa je dobro pogođena.
Ostalo je još da namontiram zadnji levi STOP koji mi je Vuki, uz dosta muke, poslao iz Crne Gore (Hvala Vuki još jednom) jer su mi mamlazi na parkingu i to polomili.
Takođe suvozačev retrovizor je takođe neko iz obesti šutnuo ili šta već tako da su ogledalo i plastika polomljeni.
Jedina mana je slab tj. najslabiji motor koji ide u ovaj model (1.3, 16V, 75 HP) ali sa druge strane auto je veoma lagan i nikad se ne vozi više od dvoje u kolima.
Eto toliko od mene za sada, baš sam mu ga dao po pisanju uz popodnevnu kafu.
Pozdrav!








LM kao što vidite u pitanju je Civic hatchb. 1.3-16V iz 1995. god.
Auto je uvezen 2001 sa 55.000km i na naše table, tada, je izašao oko 5000e.Tokom zime je preko noći u garaži dok je leti u "senci hrasta" tako da je boja vrlo dobro očuvana. Ima par ogrebotina, uglavnom po blatobranima što je posledica svakodnevnog gužve i parkiranja u centru grada od 8-16h dok sam na poslu.
Auto je Full stock. za ovih 5-6godina kako je kod mene samo mu je menjan lonac i izduvna grana od motora do lonca.
Svećice kao i gume su isti set koji je stavljen kada je auto stigao i znam da je vreme za zamenu, pogotovo svećice.
Trenutno je na satu 75.000km! Znam da to mnogima zvuči neverovatno ali Subotica je mali grad i to što ga ja vozim svaki dan Kuća-posao i ponekad još skoknem negde ima za posledicu da dnevno prelazim samo oko 10-tak km max.
Nikada sa njim nisam išao dalje od NS-a, Segedina ili ponekad na vikendicu kod Bezdana.
Takođe skoro celu 2005. god je proveo u garaži dok sam ja bio u vojsci i nije vožen cele godine.
Što se tiče servisa redovno sam na sveke 2. god. išao na standardne zamene svih mogućih filtera, ulja i tečnosti.
Zadnji put sam bio početkom 2006. tako da sada planiram jedan malo jači servis: zupčasti, svećice, filteri, ulje (motor+menjač) + štelovanje ventila i dijagnostika da li treba još nešto.
Za to sam mislio da skoknem do NS-a kod Robike pa da mi ga on lepo pregleda i skocka po PS-u.

Takođe još je menjan i akumulator pre par godina i to je to što se tiče troškova oko vozila. Sve u svemu Ja sam jako zadovoljan, bukvalno sipaš i ne misliš.
E sad onaj deo za koji sam Sam kriv.
Zimus sam ga udario na ledu tako da je zamenjena hauba (kompletno nova kupljena i farbana) i prednji branik je lepljen i prefarban jer mi je kuka prošla kroz njega.
Posao je odrađen profi kod auto-lakirera i kao što vidite na slikama hauba je baš dobro ofarbana i nijansa je dobro pogođena.
Ostalo je još da namontiram zadnji levi STOP koji mi je Vuki, uz dosta muke, poslao iz Crne Gore (Hvala Vuki još jednom) jer su mi mamlazi na parkingu i to polomili.
Takođe suvozačev retrovizor je takođe neko iz obesti šutnuo ili šta već tako da su ogledalo i plastika polomljeni.
Jedina mana je slab tj. najslabiji motor koji ide u ovaj model (1.3, 16V, 75 HP) ali sa druge strane auto je veoma lagan i nikad se ne vozi više od dvoje u kolima.
Eto toliko od mene za sada, baš sam mu ga dao po pisanju uz popodnevnu kafu.

Pozdrav!









Comment