Pa evo, konacno sam se smilovao da predstavim svoja kolica...
Elem, u pitanju je Vectra A 2000 16v 4x4 110kW, motor C20XE, godiste 1991, presla 250k (pise na satu toliko). Od opreme ima ABS, 14" sestokrake felne (gume 195/65/14), centralnu bravu, elektro paket (retrovizori za grejacima, svi prozori na dugme, elektricni siber), ventilijaruci diskovi napred, diskovi pozadi, putni racunar, digitalnu tablu, rekaro sportska sedista, kozni volan i menjac (mada je koza propala), mahagoni aplikacije u kabini. Imala je i Remus zadnji lonac, ali je propao pa je radjen protocni, a od Remusa je ostao samo ukrasni izduv
Motor je u odlicnom stanju, karoserija je pocela da pravi manje probleme (zadnji rubovi), bila je cukana sitnije (prednje desno krilo, branici, farban je krov), ali nista od koda mene. Kod proslog vlasnika je repariran menjac. Znam proslog vlasnika, a navodno je on drugi vlasnik od kako je auto u Srbiji, a uvezen je 2000. iz Nemacke. Kod mene je od januara 2005. i od tada sam presao 35k.
Odmah po kupovini je uradjen veliki servis (ulje, svi filteri, zupcasti kais, roleri, zatezaci, plocice). Od tada je od krupnijih stvari zamenjen set kvacila, prednji diskovi i akumulator. Ostalo su samo redovni servisi - ulja i filteri. Sipao sam prvo Opel polusintetiku 10w40, a poslednja dva sipanja je full sintetika. Redovne servise radim na oko 6k, a potrosnja ulja je minimalna. Potrosnja je u proseku 11.5-13 po gradu u zavisnosti od godisnjeg doba, a na putu je 7-8.
Kolima sam prezadovoljan - iako je Veca skoro punoletna, nikada me nije ostavila na putu ili odbijala da se upali (osim kada je akumulator crk'o). Voleo bih da je obradujem vecim felnama i sredjivanjem karoserije, kao i zamenom koze na volanu i menjacu. Motor ne bih dirao dok je u dobrom stanju, mada uz male intervencije moze da se digne na 165-170ks (po nekim nemackim i engleskim forumima).
A evo i slika....







Elem, u pitanju je Vectra A 2000 16v 4x4 110kW, motor C20XE, godiste 1991, presla 250k (pise na satu toliko). Od opreme ima ABS, 14" sestokrake felne (gume 195/65/14), centralnu bravu, elektro paket (retrovizori za grejacima, svi prozori na dugme, elektricni siber), ventilijaruci diskovi napred, diskovi pozadi, putni racunar, digitalnu tablu, rekaro sportska sedista, kozni volan i menjac (mada je koza propala), mahagoni aplikacije u kabini. Imala je i Remus zadnji lonac, ali je propao pa je radjen protocni, a od Remusa je ostao samo ukrasni izduv
Motor je u odlicnom stanju, karoserija je pocela da pravi manje probleme (zadnji rubovi), bila je cukana sitnije (prednje desno krilo, branici, farban je krov), ali nista od koda mene. Kod proslog vlasnika je repariran menjac. Znam proslog vlasnika, a navodno je on drugi vlasnik od kako je auto u Srbiji, a uvezen je 2000. iz Nemacke. Kod mene je od januara 2005. i od tada sam presao 35k.
Odmah po kupovini je uradjen veliki servis (ulje, svi filteri, zupcasti kais, roleri, zatezaci, plocice). Od tada je od krupnijih stvari zamenjen set kvacila, prednji diskovi i akumulator. Ostalo su samo redovni servisi - ulja i filteri. Sipao sam prvo Opel polusintetiku 10w40, a poslednja dva sipanja je full sintetika. Redovne servise radim na oko 6k, a potrosnja ulja je minimalna. Potrosnja je u proseku 11.5-13 po gradu u zavisnosti od godisnjeg doba, a na putu je 7-8.
Kolima sam prezadovoljan - iako je Veca skoro punoletna, nikada me nije ostavila na putu ili odbijala da se upali (osim kada je akumulator crk'o). Voleo bih da je obradujem vecim felnama i sredjivanjem karoserije, kao i zamenom koze na volanu i menjacu. Motor ne bih dirao dok je u dobrom stanju, mada uz male intervencije moze da se digne na 165-170ks (po nekim nemackim i engleskim forumima).
A evo i slika....













, mada je to ocekivano za auto od 110kW i voznju po gradu. Anyway, belezio sam sve sta sam radio i koliko je kostalo u protekle 3 godine plus koliko sam goriva potrosio plus registracija, pa mogu da izracunam cenu predjenog kilometra... To je neki pokazatelj da li je nesto skupo ili ne za voznju. A za odrzavanje, hm, zavisi koliko se nesto kvari. Npr yugo je jeftin (vozio sam ga ranije), ali se vise kvari pa mozda na kraju dodjes na isto kao i neki japanac koji se ne kvari, ali zato te izuva kada nesto crkne
Comment