Vectra A 2000 16v 4x4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Djole
    CBC Član
    • 24.03.2005
    • 88
    • Beograd

    Vectra A 2000 16v 4x4

    Pa evo, konacno sam se smilovao da predstavim svoja kolica...
    Elem, u pitanju je Vectra A 2000 16v 4x4 110kW, motor C20XE, godiste 1991, presla 250k (pise na satu toliko). Od opreme ima ABS, 14" sestokrake felne (gume 195/65/14), centralnu bravu, elektro paket (retrovizori za grejacima, svi prozori na dugme, elektricni siber), ventilijaruci diskovi napred, diskovi pozadi, putni racunar, digitalnu tablu, rekaro sportska sedista, kozni volan i menjac (mada je koza propala), mahagoni aplikacije u kabini. Imala je i Remus zadnji lonac, ali je propao pa je radjen protocni, a od Remusa je ostao samo ukrasni izduv
    Motor je u odlicnom stanju, karoserija je pocela da pravi manje probleme (zadnji rubovi), bila je cukana sitnije (prednje desno krilo, branici, farban je krov), ali nista od koda mene. Kod proslog vlasnika je repariran menjac. Znam proslog vlasnika, a navodno je on drugi vlasnik od kako je auto u Srbiji, a uvezen je 2000. iz Nemacke. Kod mene je od januara 2005. i od tada sam presao 35k.
    Odmah po kupovini je uradjen veliki servis (ulje, svi filteri, zupcasti kais, roleri, zatezaci, plocice). Od tada je od krupnijih stvari zamenjen set kvacila, prednji diskovi i akumulator. Ostalo su samo redovni servisi - ulja i filteri. Sipao sam prvo Opel polusintetiku 10w40, a poslednja dva sipanja je full sintetika. Redovne servise radim na oko 6k, a potrosnja ulja je minimalna. Potrosnja je u proseku 11.5-13 po gradu u zavisnosti od godisnjeg doba, a na putu je 7-8.
    Kolima sam prezadovoljan - iako je Veca skoro punoletna, nikada me nije ostavila na putu ili odbijala da se upali (osim kada je akumulator crk'o). Voleo bih da je obradujem vecim felnama i sredjivanjem karoserije, kao i zamenom koze na volanu i menjacu. Motor ne bih dirao dok je u dobrom stanju, mada uz male intervencije moze da se digne na 165-170ks (po nekim nemackim i engleskim forumima).

    A evo i slika....















  • sn00py
    CBC Senator XXL
    • 15.08.2005
    • 851
    • Belgrado

    #2
    Zar na ovakav auto 14ice i ovolike gume?

    To treba ovako da izgleda...












    BMS team

    Comment

    • prolupator
      CBC Senator XXL
      • 02.09.2005
      • 3968
      • Zemun

      #3
      4X4 je VRH !!! Mani se ovih vlasnika Yugica sto od Yuga prave auto...
      Uzivaj u tome sto imas i da dodjes do Kule i tako to
      OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

      prolupator.mojblog.rs

      Comment

      • GSi
        CBC Senator XXL
        • 15.04.2007
        • 1018
        • Zemun

        #4
        Treba paziti na dimenzije da se pogon ne s****.

        Lep auto!
        Dr. Fritz Indra

        Comment

        • Dario
          CBC Veteran
          • 25.03.2007
          • 122

          #5
          Originally posted by prolupator
          4X4 je VRH !!! Mani se ovih vlasnika Yugica sto od Yuga prave auto...
          !?

          vectra super,samo gume menjaj =]

          Comment

          • M@rio
            CBC Veteran
            • 13.07.2007
            • 166
            • Čačak-Beograd(studiram)

            #6
            Odlican auto, samo sam cuo da je preskupa za odrzavanje.
            If you have no lag, you have no turbo.You also have no huge torque increase to look forward to.

            Comment

            • Eon
              Moderator
              • 10.03.2005
              • 4225
              • Beograd-NBG-44
              • Superb 2.0 4x4 DSG

              #7
              Jeste, i ja sam cuo da je preskupa za odrzavanje.... Ulje kosta koliko platis, a filter za isti 2 eura... Filteri vazduha i goriva su brooka jeftini, a o plocicama i diskovima da ne pricam. Pa set plocica za prednje tockove je citavih 15 eura, prava pljacka!!!!

              Ja bih taj auto bacio u Dunav, jer bi me oterao u grob!!!!
              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

              Comment

              • Djole
                CBC Član
                • 24.03.2005
                • 88
                • Beograd

                #8


                na zalost, video je ocajan jer je slikano mobilnim u levoj dok sam desnom menjao brzine i pridrzavao volan, but you'll get the point

                Comment

                • alexa05
                  CBC Senator XXL
                  • 23.07.2006
                  • 1769
                  • Smederevo
                  • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                  #9
                  Stvarno jako lep auto. Svaka cast na izboru!
                  EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                  NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                  SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                  Comment

                  • shonsy
                    CBC Senator XXL
                    • 11.05.2007
                    • 1391
                    • London/Beograd
                    • Honda CBR 125R

                    #10
                    Snimak je stvarno krs, evo i ja sam hteo da napravim ali sam odustao jer sam shvatio da nece ni nasta da ispadne. Bolje mazni neko dete(zbog kilaze) s ulice da ti drzi kamericu dok vozis. Inace zvuk je fin ali me je malo zbunilo to 9 sec. Zar ne treba on brze do 100tke ili se varam?

                    Comment

                    • Djole
                      CBC Član
                      • 24.03.2005
                      • 88
                      • Beograd

                      #11
                      Bice i boljeg snimka... Ovo je uradjeno sinoc na brzinu.
                      Mozda je i mogao brze dok je bio noviji, ali za auto sa 250k od 1300kg+vozac od 90kg i pogonom na svim tockovima je i ovo dobro. Koliko sam guglao, ovaj model je fabricki deklarisan na 8.2sec do 100tke. Sinoc je bio izmedju 9 i 10 sec (gledao sam prema tajmeru na video plejeru).

                      A buduci da me je Eon vec isprozivao kako mi sve smeta , ne bih da pominjem i gume koje nisu najsjajnije za ovakav start - TG635... Zato cu njega voditi sledeci put da snima, mada ce mi to znacajno opteretiti auto

                      Odlican auto, samo sam cuo da je preskupa za odrzavanje.
                      Moje iskustvo je suprotno. Redovni servisi su smesni - ulje+filteri 30e; set kvacila je bio oko 100e sa zamenom; zupcasti, roleri i zatezaci su oko 150e. Najvise para ostavis na pumpi , mada je to ocekivano za auto od 110kW i voznju po gradu. Anyway, belezio sam sve sta sam radio i koliko je kostalo u protekle 3 godine plus koliko sam goriva potrosio plus registracija, pa mogu da izracunam cenu predjenog kilometra... To je neki pokazatelj da li je nesto skupo ili ne za voznju. A za odrzavanje, hm, zavisi koliko se nesto kvari. Npr yugo je jeftin (vozio sam ga ranije), ali se vise kvari pa mozda na kraju dodjes na isto kao i neki japanac koji se ne kvari, ali zato te izuva kada nesto crkne

                      Comment

                      • Eon
                        Moderator
                        • 10.03.2005
                        • 4225
                        • Beograd-NBG-44
                        • Superb 2.0 4x4 DSG

                        #12
                        Pa ako budes merio samnom, bice preko 10s do stotke, zato ja vozim samo dizele...
                        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                        Comment

                        Working...
                        X