ako ces moje misljenje-a verovatno ga neces poslusati-od prvog kilometra gas i samo gas...sipaj prvo mineralno ulje-nikako sintetiku(kao prvo ulje koje ubacujes u motor posle generalne)koristi sistem daj gas do jedno 3500 obrtaja pa onda pusti gas i pusti da sam motor koci do jedno 1500...i tako kroz sve brzine..tako jedno 500km i imaces motor kao bombona,posle ovog tretmana ispusti ulje i siapj koje oces...e sada posto neces ovo poslusati radi kako oces
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
miki e jesi lud lol
Headbangare2
Aplauz iznad glave
Ma opusteno batice, tako je i meni majstor rekao...
Da skupimo sve na jedno mesto:
1) rekao je da ga nikako ne gusim, takvom voznjom kao sto je rekao Golub
2) znaci opusteno do 3-3500 obrtaja, ali da ne zadrzavam previse, tipa na autoputu da ga ganjam 3500 konstantno
3) i tako prodjem 1k km, i onda na promenu ulja i filtera i pici kako oces (sto nikako ne mogu da docekam x)) )
4) STIGLA MAZDA JUTROS ) TAKO DA SAD UZIVAM ))) presrecan sam kako se cuje i kako radi uopste, vuce najmanje 3x bolje nego pre, i tisa je mnogo cime sam odusevljen
5) resio sam da okacim slike ljubimaca moje familije, a posto sam sad na poslu sutra cu to odraditi
inace je to otprilike ovako:
tetka i teca: mazda 626 '90 2.0i
drugi tetka i teca: mazda 323 hatchback '89 1.6i
cale: mazda 323 sedan 1.6 karburator
ja: MAZDA 323 F(amozna) 1.6 karburator +1 konj vise x)))
i da, regovace se i moj ortak s takodje hatchback-om )
tako da je to jos 4 nove mazdice ))
Ocigledno nisi shvatio sta sam napisao, evo citiram samog sebe: "samo je vozi opusteno nemoj da je teras u viskoke obrtaje a nemoj nikako ni da se muci, tipa 3/brzina - 30km/h, slusaj motor." .
Gusenje motora tj. mucenje motora je pogubnije nego saltanje pri visim obtrajima posle generalke a i upsteno.
Kad kazem visi obrtaji mislim na 4000-4500.
u chemu je fora onog razradjivanja motora kao sto sam napisao:
pri davanju gasa karike se skupljaju i prave svoje mesto na zidovima cilindra,a pri oduzimanju gasa i kocenjem motorom one se sire i opet prave svoje mesto na zidu cilindra.kada se jednom motor ovako razradi svi su izgledi da ce izostati potrosnja ulja(ako je sve ostalo promenjeno),da ce imati bolju kompresiju i da ce bolje vucii biti dugotrajniji.zasto mineralno uljeotpomaze samo razradjivanje i leganje karika na svoje mesto.
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
@RedboX
hehehe ma pravimo mazda mafiu salim se, cista je slucajnost, jednostavno uzeli jedni tetka i teca, pa moj cale, pa ja, pa ovi tetka i teca kao ajde kad ste i vi svi, i mi cemo, pa da radimo sve kod istog majstora itd..kao laksa varijanta
@Golub
Skopcao sam te skroz batice, ne brini u pravu si totalno
@miki
Miki, majstor mi rece da ga teram slobodno do 3-3500, dok motor ne radi s lakocom, da nikako ne menjam nisko brzinu tipa, na 2000 itd, da se gusi onako..
E sad mi samo reci, mislis da je ok da se tera tako, ali i da kocim motorom, ili si te 2 varijante naveo odvojeno jednu od druge? Cini mi se da si hteo da kazes da treba terati normalno da razradim motor ljudski, ali i da takodje kocim motorom, da bi i "taj deo rada motora" razradio..
Jesam li te dobro razumeo?
Hvala svima
P.S. Mislim da je pocela da guzva asfalt odusevljen sam vucom
Mislim da ces tek da se odusevis kako vuce, kada se karike i stubline naviknu jedno na drugo .
Meni je Pasat posto sam mu uradio generalku poceo da ide kako valje tek posle jedno 1000-1500km. Doduse dizel i taman sto se razradio ukradu mi ga
Pa..sto se tice mog mazdilaka, resetovao sam mu sat, tako da je sad na extremnih 120-130km hehehehe
imao sam nenormalnu zelju da kad uradim generalku stavim sve na "default"
Na benzin sam stvarno odusevljen kako vuce, i na plin vuce skroz super, mada malko slabije nego na corbicu ..standardno..sad bas merim kolko trosi po gradu...tako da cu da vidim za oko 70ak km..
prva gas do 3500 obrtaja,pusti gas pusti motor da sam zakochi do nekih 1500,onda saltaj u drugu,gas do 3500 opet pustis gas da motor uspori sam do 1500 pa u vecu brzinu i tako...znaci vozis ko slogiran nekih 500km,a posle vozis ko chovek okolini ce to biti smesno ali tebe glava nece kasnije boleti
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Comment