Originally posted by CiCkObOy
Moze li iko da mi pomogne oko sredjivanja 323f-ice...?
Collapse
X
-
ako ces moje misljenje-a verovatno ga neces poslusati-od prvog kilometra gas i samo gas...sipaj prvo mineralno ulje-nikako sintetiku(kao prvo ulje koje ubacujes u motor posle generalne)koristi sistem daj gas do jedno 3500 obrtaja pa onda pusti gas i pusti da sam motor koci do jedno 1500...i tako kroz sve brzine..tako jedno 500km i imaces motor kao bombona,posle ovog tretmana ispusti ulje i siapj koje oces...e sada posto neces ovo poslusati radi kako oces
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
miki e jesi lud lol


Headbangare2
Aplauz iznad glave
Ma opusteno batice, tako je i meni majstor rekao...
Da skupimo sve na jedno mesto:
1) rekao je da ga nikako ne gusim, takvom voznjom kao sto je rekao Golub
2) znaci opusteno do 3-3500 obrtaja, ali da ne zadrzavam previse, tipa na autoputu da ga ganjam 3500 konstantno
3) i tako prodjem 1k km, i onda na promenu ulja i filtera i pici kako oces
(sto nikako ne mogu da docekam x)) )
4) STIGLA MAZDA JUTROS
) TAKO DA SAD UZIVAM
))) presrecan sam kako se cuje i kako radi uopste, vuce najmanje 3x bolje nego pre, i tisa je mnogo cime sam odusevljen 
5) resio sam da okacim slike ljubimaca moje familije, a posto sam sad na poslu sutra cu to odraditi
inace je to otprilike ovako:
tetka i teca: mazda 626 '90 2.0i
drugi tetka i teca: mazda 323 hatchback '89 1.6i
cale: mazda 323 sedan 1.6 karburator
ja: MAZDA 323 F(amozna) 1.6 karburator +1 konj vise x)))
i da, regovace se i moj ortak s takodje hatchback-om
)
tako da je to jos 4 nove mazdice
))
PozZzZZz braco kosooki
))))
Comment
-
-
@CiCkObOy
Ocigledno nisi shvatio sta sam napisao, evo citiram samog sebe: "samo je vozi opusteno nemoj da je teras u viskoke obrtaje a nemoj nikako ni da se muci, tipa 3/brzina - 30km/h, slusaj motor." .
Gusenje motora tj. mucenje motora je pogubnije nego saltanje pri visim obtrajima posle generalke a i upsteno.
Kad kazem visi obrtaji mislim na 4000-4500.
Comment
-
-
u chemu je fora onog razradjivanja motora kao sto sam napisao:
pri davanju gasa karike se skupljaju i prave svoje mesto na zidovima cilindra,a pri oduzimanju gasa i kocenjem motorom one se sire i opet prave svoje mesto na zidu cilindra.kada se jednom motor ovako razradi svi su izgledi da ce izostati potrosnja ulja(ako je sve ostalo promenjeno),da ce imati bolju kompresiju i da ce bolje vucii biti dugotrajniji.zasto mineralno ulje
otpomaze samo razradjivanje i leganje karika na svoje mesto.
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
@RedboX
hehehe ma pravimo mazda mafiu
salim se, cista je slucajnost, jednostavno uzeli jedni tetka i teca, pa moj cale, pa ja, pa ovi tetka i teca kao ajde kad ste i vi svi, i mi cemo, pa da radimo sve kod istog majstora itd..kao laksa varijanta 
@Golub
Skopcao sam te skroz batice, ne brini
u pravu si totalno
@miki
Miki, majstor mi rece da ga teram slobodno do 3-3500, dok motor ne radi s lakocom, da nikako ne menjam nisko brzinu tipa, na 2000 itd, da se gusi onako..
E sad mi samo reci, mislis da je ok da se tera tako, ali i da kocim motorom, ili si te 2 varijante naveo odvojeno jednu od druge? Cini mi se da si hteo da kazes da treba terati normalno da razradim motor ljudski, ali i da takodje kocim motorom, da bi i "taj deo rada motora" razradio..
Jesam li te dobro razumeo?
Hvala svima
P.S. Mislim da je pocela da guzva asfalt
odusevljen sam vucom
Comment
-
-
Mislim da ces tek da se odusevis kako vuce, kada se karike i stubline naviknu jedno na drugo
.
Meni je Pasat posto sam mu uradio generalku poceo da ide kako valje tek posle jedno 1000-1500km. Doduse dizel i taman sto se razradio ukradu mi ga
Koliko si presao od generalke?
Comment
-
-
aaaaa bre golube
moje saucesce
koji maler...
Pa..sto se tice mog mazdilaka, resetovao sam mu sat, tako da je sad na extremnih 120-130km
hehehehe
imao sam nenormalnu zelju da kad uradim generalku stavim sve na "default"

Na benzin sam stvarno odusevljen kako vuce, i na plin vuce skroz super, mada malko slabije nego na corbicu ..standardno..sad bas merim kolko trosi po gradu...tako da cu da vidim za oko 70ak km..
Comment
-
-
prva gas do 3500 obrtaja,pusti gas pusti motor da sam zakochi do nekih 1500,onda saltaj u drugu,gas do 3500 opet pustis gas da motor uspori sam do 1500 pa u vecu brzinu i tako...znaci vozis ko slogiran nekih 500km,a posle vozis ko chovek
okolini ce to biti smesno ali tebe glava nece kasnije boleti
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
Comment