Evo kako se igraju mladi narastaji foruma...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #46
    Originally posted by ica
    elem .. gumice ventila je nemoguce zameniti bez skidanja glave ? tachno 100% ili manje ?
    naravno o ovom istom motoru pricamo
    Netačno 100%
    Radi se cilindar po cilindar, digneš klip skroz gore i kroz otvor svećice uturiš alat koji neda da ventil ide dole.

    Drugi način je da razbiješ jednu svećicu i natakneš crevo od kompresora.
    Pritisak neda da ventil ide dole.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Milos
      CBC Senator XXL
      • 12.05.2005
      • 700
      • Beograd, carraburma

      #47
      Originally posted by ica
      ne znam shta mislish pod napajanjem .. ali u planu je elektronsko paljenje i dvogrli karb ..
      glava je 903 sa fiata 127 .. ista onakva kakvu vetj radish lukii ..
      dakle zanima me isti posao .. ventili od tipa 16v i tay rad
      Napajanje gorivom - na to sam mislio - pokusaj da nabavis karb i flansnu od fiata 850 sport sa njim auto ide bezobrazno ali i trosi frka bruka... moze i od starih citroena GS 1.3 ja imam taj luka se raspitivao i verovatno dolazi danas da ga vidi... p.s. mali savet : prosiri usisne kanale i ispoliraj iste. ima dosta posla, slomices prste ali videces razliku veruj mi posto ces svakako staviti vece pecurke i 2 grla, pa da to fino klizne u cilindar... ako treba jos nesto tu sam koliko mogu da pomognem...

      Comment

      • Milos
        CBC Senator XXL
        • 12.05.2005
        • 700
        • Beograd, carraburma

        #48
        Originally posted by Filip
        cao.....i ja imam galvu od 127 i mene isto zanima isti posao, mogu da nabavim ventile od gore pomenutog, a zanima me koliko para da se ta glava nasvira do bola...tj da se uradi sve to shto si ti rekao...ono ono veca pechurka itd....itd.....me razumesh.....znachi ja mislim da bi ja i ica radili isti posao kod istog choveka u isto vreme
        odnesi glavu u neku masinsku radionicu (cisto da se raspitas) i pitaj koliko para da ti skinu sedista ventila i ufrezuju nova veca, naravno koja ti budes hteo prema ventilima... vidi nemoj bas da se dodiruju (kako to neki rade) ipak ti treba pouzdan motor... a kanale mozes sam - ja sam to radio...
        imas dosta lufta sto se kompresionog prostora tice, tesko ventili stizu klip, tako da mozes i malo glavu da skines...
        Pricam ti ovo zato sto je jednostavno i mozes sve sam da radis, da ne bih placao majstorima i da ti ne bi neko pricao price... ovo ono...

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #49
          Ljudi, rado bih vam to radio sa glavama, ali stvarno nemam vremena. Sad idem na more, posle moram da ucim i da zavrsavam jedan motor... Tu smo svi (na forumu) pa cemo pricati. Mozda i nadjem malo vremena.

          Nego da se vratimo na temu:
          Malko smo razbusili siceve (stvarno malo jer su vec bili veliki u odnosu na ove ventile):


          Onda je Luka uzeo busilicu i glodalo u ruge i odeljao vodjice koje su virile u kanal i ugrubo oblikovao kanale:


          Ovo je izgled izduvnog kanala pre obrade (da vidimo da li ce biti neke razlike ):


          Sutra nastavljamo... Trebalo bi da se privede kraju jer ja putujem u nedelju.


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • itza
            CBC Senator XXL
            • 28.12.2004
            • 658
            • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
            • -

            #50
            ok .. nisam ja ukapirao da si ti tako kratak sa vremenom ...
            idem onda do druge garazhe )

            elem .. juche mi puknu shrafovi na desnoj prirubnici .. popravim (vezicama) dodjem do garazhe .. uradim .. danas na istom mestu u blokovima puknu shrafovi sa druge strane ... uzhas ..
            sutra uzimam homokinetike sa obrade ... da se reshim te bede vishe ...
            i montiram novi kochioni sistem ...
            "Brano sine , vozi POLAKO..."

            Comment

            • luka.l
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 490
              • Beograd
              • ВАЗ 21213

              #51
              Evo da se i ja malo oglasim.

              Odustali smo od vecih ventila jer oni zahtevaju i nabijanje novih sedista, a dosta je rizicno zato sto je jako malo mesa ispod njih tako da bi moglo da se desi da malkice pukne glava pa bi bio belaj.

              Dakle zadrzacemo se na ovim ventilima samo obradjenim kod strugara. To je vec uradjeno.

              Kao sto rece Uros, vodjice su stopljene sa kanalima. Kanali su malkice prosireni tj. svi ostri uglolvi su skinuti kako bi bolje strujali fluidi tuda.

              E, i izduvni kanali su gotovi. Malo prosireni, uklonjene su ove smetnje glavne i tako to.

              Sto se poliranja tice, njega nece biti vec ce sve biti odradjeno jos samo eventualno krupnom smirglom i to je to. Dakle bez sjaja...to smo vec apsolvirali kako i zasto.

              Takodje, odradili smo i same kompresione komore. Slicice ce da dodju kad se Uros vrati sa mora posto je glava kod njega jos, a ja nisam slikao.

              Kupio sam karburator od Milosa, dvogrli Weber-ov, sa 21/21 difuzorima. Mislim da ce to da bude taman zbog brzine strujanja i valjanosti smese.

              Toliko od mene za sada....sad cu malo da se posvetim limariji u ovoj pauzi.
              - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
              - "I vi ste dobro."

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #52
                Niste skidali predhodno obelezene vodjice pa ih obradjivali vec glodali na licu mesta, jel? Da li ste zasticivali vod?
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • luka.l
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 490
                  • Beograd
                  • ВАЗ 21213

                  #53
                  @M, nismo...nema potrebe za tim. Ne mogu ti partikli da ostete vod.



                  Edit 009: skinut off
                  - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
                  - "I vi ste dobro."

                  Comment

                  • Filip
                    CBC Član
                    • 20.06.2005
                    • 19

                    #54
                    e luka takav karb imam i ja
                    sa elekrtonskim sauhom?
                    www.nacionalnaklasa.net

                    Comment

                    • luka.l
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 490
                      • Beograd
                      • ВАЗ 21213

                      #55
                      Originally posted by Filip
                      e luka takav karb imam i ja
                      sa elekrtonskim sauhom?
                      Nope...tvoj je drugaciji. Ovo je karb sa Citroen-a GS-a. Nema nista elektronsko na sebi sto mi u principu odgovara. I tvoj je dakle 21/21?
                      - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
                      - "I vi ste dobro."

                      Comment

                      • itza
                        CBC Senator XXL
                        • 28.12.2004
                        • 658
                        • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                        • -

                        #56
                        mehanika rulez
                        "Brano sine , vozi POLAKO..."

                        Comment

                        • Filip
                          CBC Član
                          • 20.06.2005
                          • 19

                          #57
                          Originally posted by luka.l
                          Originally posted by Filip
                          e luka takav karb imam i ja
                          sa elekrtonskim sauhom?
                          Nope...tvoj je drugaciji. Ovo je karb sa Citroen-a GS-a. Nema nista elektronsko na sebi sto mi u principu odgovara. I tvoj je dakle 21/21?
                          da moje 21/21 difuzori ....ima elektro diznu i elektronski sauh
                          da li si nabavio postolje za dvogrli karburator?
                          www.nacionalnaklasa.net

                          Comment

                          • luka.l
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 490
                            • Beograd
                            • ВАЗ 21213

                            #58
                            Evo da dodam još par stvari koga zanima:

                            Karburator sam uzeo zajedno sa flanšom odnosno tim adapterom, mada ga još nisam probao, ali mislim da će to sve da bude dobro. To je na žalost sad najmanji problem...

                            Odrađeni su rubovi i proširenja, međutim, ko ne plati na mostu hoće na ćupriji...

                            Mora kompletna limarija da se radi da bi u to uopšte bilo bezbedno sesti. Dakle kompletan patos mora da se radi, svi spojevi, spojevi koševa sa patosom, pozadi neki delovi oko motornog prostora....ma hiljadu i jedna stvar. Truleži koliko hoćeš. Posao da ti bukvalno otpadnu muda. Heh, problem je što i to košta tako da se bojim da će projekat nakon tih radova da stagnira neko vreme :x pošto ne može da se vozi neofarban....a usput, treba da zamenim i kompletan kočni sistem i pretresem trapove malo, a sad baš i nemam mnogo vremena za to, pošto...izgleda da je došlo vreme i ja malo da učim nešto za fakultet....ono, još niko nije dao 6 najtežih ispita za uslov na ETF-u za 2 meseca pa verovatno neću ni ja, ali...nada je uvek prisutna.

                            Nego, da ne davim više, ajde i par vedrih sličica (okacio sam sve po dva komada, pa ko kakvu vezu ima, toliko i užitka, dobio sam ADSL pa mi se može )...

























                            Ovako nekako ce da izgleda motor, sa razlikom što će glava da bude obrađena i drugi karburator, a gledaću u što kraćem roku i izduvna grana da bude zamenjena.

                            - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
                            - "I vi ste dobro."

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #59
                              E luka super su ti prosirenja i motor bas lepo izgleda
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • Milos
                                CBC Senator XXL
                                • 12.05.2005
                                • 700
                                • Beograd, carraburma

                                #60
                                Moram da priznam da mi se ne svidja farba na alu delovima... nego ukusi su razliciti...
                                a izduvna grana ce odmah promeniti boju svakako, jos nisam video boju koja trpi tako visoke temperature... i ja sam se palio na to ali nista...
                                p.s. nisam mislio da kritikujem tvoj rad, samo iznosim moje misljenje (iskreno) a takav projekat uvek podrzavam i pomoci cu koliko mogu...

                                Comment

                                Working...
                                X