Auto snova

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VaskeKG
    CBC Član
    • 29.08.2006
    • 78
    • Kragujevac
    • Citroen C5 2.0

Auto snova

Posto sam vec duze vreme na forumu, red je i ja da se predstavim. U stvari red je vec odavno prosao, trebao sam to odavno da uradim ali nikad nije kasno.

Dakle ja sam Vaske iz Kragujevca, vozim Alfu 156 1.6 TS, i kad bih ostao samo na ovih par reci mislim da bi vas uskratio za istorijat moje verovatno neizlecive zaraze Alfa virusom.

Alfu 156 sam prvi put video 1998, bio sam jos student bez dinara u dzepu. Secam se kako sam mislio da nikad necu imati takav auto dok sam balavio za njom gledajuci kako odlazi niz ulicu (sad dok ovo pisem pade mi na pamet da su i neke devojke izazivale ovakva osecanja ).

Elem, od tog vremena proslo je desetak godina, zavrsio sam faks, zaposlio se, stigla je kinta a sa njom i moj auto snova. Kad sam prvi put seo za volan kezio sam se kao blesav, prosto nisam mogao da verujem da cu TO da odvezem kuci. Verujem da znate o cemu pricam.

Moram da priznam da u tom trenutku jos uvek nisam bio alfista, jednostavno sam bio zaljubljen u savrseni dizajn moje nove ljubimice . Posto me je interesovalo da saznam sto vise o njoj, otisao sam na google, ukucao alfa romeo i naleteo na klub, forum i sve vas.

I tako je pocela prava zaraza. Prateci forum shvatio sam sta imam u rukama, kakvi su alfisti likovi (ludi i nenormalni ) i skroz sam se primio. O uticaju same alfe i voznje u njoj na stepen zaraze glupo je i da pricam. Mislim, sta reci...

Evo i par slicica moje ljubimice

Alfisti su jedini bolesnici koji su zarazeni virusom a ne zele da ozdrave
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

.

Comment

• QV lale
      CBC Senator XXL
      • 09.11.2005
      • 734
      • Zrenjanin (klek)

Extra prica!!!Mnogi su se nasli u tvom textu...
      pozz
      Originally posted by Sheta_Junior
      ...Inace u slobodno vreme pisem ljubavnu poeziju...