sivi biser

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • srdjanissan
    CBC Senator XXL
    • 20.11.2008
    • 720
    • beograd

    Re: sivi biser

    ne mora da znaci,to sam video....necemo gusimo coveku temu,jos samo on da kaze na sta bi trebalo paznju da obratim i koje su mu boljke,ja sam cuo samo da ekstremno budem oprezan sa trapovima,da oni pored motora moraju da budu u super stanju
    kad koči,cepa gume i prevrće se!
    papiri cisti ko suza ,oprani sa farmerkama 2 puta

    Comment

    • skyline
      CBC Senator XXL
      • 31.07.2007
      • 3149
      • Cacak

      Re: sivi biser

      OBAVEZNO poslusati radilicu, jer od turiranja u prazno ume da provristi
      pre nego sto sam kupio auto, ortak iz bosne mi je dao savet " ne turiraj ga niposto na leru, radilica ume da prozvrci dok kazes keks, a kad ga poteras, udri ga nasmrt, ne mozes mu nista"
      i tog se pravila strogo pridrzavam

      sto se tice delova trapova kao i kocionog sistema, to ne bi trebalo uopste da je skupo

      na ovim automobilima su najskuplji limarijski i ostali kozmeticki delovi (pre svega mislim na farove sa mehanizmom), koji obicno ne postoje u zameni, vec samo original, ali S13-ica ima kao pleve po otpadima, tao da sve moze da se nadje
      ja u Cacku znam da imaju 3, mogu misliti po Beogradu, Sapcu...
      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

      Comment

      • cameleon
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2008
        • 315
        • Obrenovac

        Re: sivi biser

        Uhhhhhh....ljudi ...braco, odakle da pocnem....

        Dosao na vikend iz askare pre pola sata...

        Malo zujao, malo popio, pa mi se ne pise...Uzivam u slobodi nocas...imam prijatno drustvo

        Comment

        • cameleon
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2008
          • 315
          • Obrenovac

          Re: sivi biser

          @srdjanissan

          Malo mi je krivo sto sam tog dana otputovao, jer je taj auto u ocajnom stanju, sto si se verovatno i uverio do sada...Oglasu fali fotografija iz profila, jer su sajtne mnog progledale...uzasan primerak kome je potrebna cela skoljka...nazalost mnogo zapusten auto

          Comment

          • srdjanissan
            CBC Senator XXL
            • 20.11.2008
            • 720
            • beograd

            Re: sivi biser

            nisam gledao,ali mi se cini da sam ga negde u gradu i video i da je totalno los...potraga se nastavlja jos.
            kad koči,cepa gume i prevrće se!
            papiri cisti ko suza ,oprani sa farmerkama 2 puta

            Comment

            • cameleon
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2008
              • 315
              • Obrenovac

              Re: sivi biser

              Da se vratim malo unazad...

              Trapovi...?
              Na ovim automobilima su dobri trapovi..., veoma je redak slucaj da nesto nije na svom mestu, cak i posle dugog niza godina, sto opet zavisi od toga kakav je auto tretman imao i da li je vozen kao kupe, odnosno ovaj model se redje vozi zimi i ne prktican je za voznju vise od dve osobe.
              Iz licnog iskustva...: Da li je iko ikada radio bilo sta na trapu stvarno ne znam, ali vec 8 god. se nije nista dogodilo, osim vizuelno blagog ostecenja silen blokova, koji ce biti zreli za zamenu tek sledece godine...
              Zadnji diskovi su osetljiviji, sto je opet u nekoj granici normale zbog starosti i nacina voznje, i naravno obratiti paznju na sve delove koji trpe ljubitelje driftinga...luft u poluosovinama je cesca pojava...

              Turbina...?
              Trajnost turbina je od 100 do 150000 km...Modeli do 90. imaju malo losije resen "oil feed pipe" na turbini, tj.uljnu magistralu koja se obavezno zamenjuje novom prilikom servisa turbine, stvarcica cije je cena 20€, a koja moze da prouzrokuje lose podmazivenje i s tim u vezi istrosenost lezaja, pa i radilice...Problem su naslage koje se stvaraju vremenom na zidovima magistrale, prostije receno "usko grlo" koje smanjuje potreban protok...Iz tog razloga ovi motori su senzitivni i zahtevaju vrhunsko ulje i redovnu zamenu na 5000km.Imaju malu kolicinu u sistemu od svega 3.5l...i plitke kartere...Nikakva bez potrebna turiranja u mestu (koliko efikasno ce odlaziti toplota, ako auto stoji u mestu, a dogreva ga turbina dodatno) i obavezno ostavjanje neko vreme na ler gasu pre gasenja, a nakon visokih obrtaja...Pre ostre voznje mora lepo da se zagreje...naravno...

              Menjaci...?
              Prica za sebe..., oni su vrhunski odradjeni, visoko kvalitetni i veoma dugotrajni i odporni na agresivne rezime voznje...Neunistivi su nekom najnormalnijom i najoptimalnijom upotrebom...Mogu da trpe do 500hp...Treba samo poraditi na biracu(shift-eru), malo ga iservisirati ako to zahteva...i shaltanje je fantasticno i izuzetno precizno...

              Comment

              • srdjanissan
                CBC Senator XXL
                • 20.11.2008
                • 720
                • beograd

                Re: sivi biser

                iscrpno,hvala.pogledaj opet sajt,trebalo bi da je skoro zavrsen,forum jeste
                kad koči,cepa gume i prevrće se!
                papiri cisti ko suza ,oprani sa farmerkama 2 puta

                Comment

                Working...
                X