pedala je niza zato sto je glavni kocioni cilindar ostao isti tj stock
a koc cilindri imaju vecu zapreminu od onih starih(standardnih)
za jos vece diskove i koc cilindre bi morao da menjam i glavni kocioni
tj. da stavim od berlinga ili od 406 to znam sigurno da pase
VTS
Originally posted by QV lale
Jos jedan....
Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
where real Saxomans live...
Ja sam stvarno zadovoljan kocnicama, nikad mi se jos nisu ni P od Pregrijale
Inace, sto se tice stuganja koje me mucilo par mjeseci, skuzili smo sta je. Limena selna koja ide oko donjeg nosaca motora prislonila se na karoseriju i lagano udarala, sto je proizvodilo taj cudni zvuk. Vratili je na mjesto, zavrnuli i sve opet super Pravo me namucila ta glupost, niko nije znao sta je, jedan majstor kaze mjenjac, drugi diferencijal. Sad je saksija opet ko nova, neki dan stavio konacno i ljetne gume, imam osjecaj da ima 20 KS vise, onako je valjda proklizavao prvu i drugu brzinu, sad ide ko zmaj...
Pa imam tvornicke, zato ne kontam sta se vama desava Diskovi su delphi, plocice ne znam ovako napamet. Znaci kao orginalne, 247 mm promjer diskova... Il ja ne vozim dovoljno brzo Na proslih par auta mi se desavalo da pregrijem brzo kocnice, dovoljna su bila 3-4 zaustavljanja zaredom sa 150-ak km/h do 0 i vec kocnica pocinje propadati. Sa Saxom nikad nista, ja sam prezadovoljan kako koci
Pozdrav drustvo! Ja sam imao VTS plavog, postavicu sliku posle, i bio sam zadovoljan pa sam i na more sa njim isao.Sad vozim karavan a VTS-a sam prodao jer sam postao porodican covek. VTS-a sam uzeo iz Belgije ostecenog. Sleteo je sa puta po snegu i nabio se na neke cigle, pa mu je bila iskrivljena viljuska i napuko kompresor klime i naravno kriva poluosovina ostalo je sve bilo extra.Promenuli smo sve sem kompresora koji nisam uspeo da nadjem i vozio se 2 godine bez i jednog kvara, inace na satu je imao 86000km. Promenuo sam mu i gume jer su bile Alpin Mischelin i to 3 nove i jedna naravno sa felnom ubijena.Planirao sam svasta da radim sa njim jer je bio standardan vts ali kao sto rekoh postao sam ...........5 vrata, velik gepek ,jebiga
e posle duzeg vremena evo mene nista vece nisam radio osim sto sam ubacio jos jedan wof
tako da sad nemam mesta ni za prvu pomoc, u gepeku
kocnice su se pokazale kao pravi pogodak jedino sto me labda sonda pocela j...b...ti u poslednje vreme ali i to cemo da
resimo,evo kako sad izgleda saxo
e da nabavio sam sedista od 306gti ako uspem da ih uglavim bice super
VTS
Originally posted by QV lale
Jos jedan....
Nekad je ovo bio cannonball .A od sada je Saxonball Community
where real Saxomans live...
Inace, ono struganje koje me mucilo bio je nosac motora, onaj unutrasnji limeni dio se malo pomjerio iz gumice i naslonio na karoseriju i tako vibrirao prilikom dodavanja gasa. Samo smo ga vratili na mjesto gdje treba stajati i sad je sve ok vec par mjeseci.
Osim toga, imao sam problem sa mjenjacem, koji se razletio, glavna osovina na kojoj stoje brzine se slomila. Ja odmah trazio kraci mjenjac od 106 rally, al nisam uspio naci. Tako smo stavili slican onom koji je bio - samo sa kracom 3 i 4-om brzinom. Ovaj sad je pravo fin, ima i ok sinhron druge brzine, sto moj stari nije imao - nije se moglo brzo u drugu iznad 6600 o/min. Nisam jos mjerio vrijeme na 402 sa ovim novim mjenjacem, da vidim jel brzi ili sporiji. Pa eto, ako neko zna nekoga da prodaje od rally-a mjenjac povoljno ili jos bolje samo glavnu osovinu i finalni diferencijal (veliki zupcanik), nek javi. Ovaj serijski mjenjac je stvarno predug, to mi je vazda smetalo, drugu gura do 106 km/h prije blokade. Sa kakvim kracim bi bio mnogo zabavniji za vozit, a i startniji
Comment