CENA DIJAGNOSTICKOG SERVISA?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    oma
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      Ma kakve su te frekvevncije spopale. Napravio je novu radionu s ventilacijom i sad mu nedostaje dnevna doza karbonskih cestica.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        ima nesto i u tome .. VV , ti znas koliko je ventilacionih sistema u USa pogresno konstruisano gde su morali da menjaju sve ventilatore na krovovima zbog vrekvencija koje su izazivale mucninu kod osoblja.

        BTW: Hvala nepusim a pivo kad neko casti , jbg treba odrzavati auto, ovi ovde u krv deru sa cenama

        Za ostale, upozorenje u zadnjem redu, buducnost kuca na vrata
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • gorky
          CBC Senator XXL
          • 08.06.2007
          • 860
          • Vojvodina,Kikinda

          kikindskog bošistu je stalno bolela glava,on je govorio da ima problem u "napajanju" jer su mu zatvorili omiljenu kafanu koja je bila 100m od servisa.sad se nova kafana otvorila 3 kuće od servisa i više nema problema sa "napajanjem" niti ga boli glava sem ujutro.jedino panduri nisu naseli dva puta na istu priču da mu je lekar prepisao da pije rubinov vinjak jer najbolje "razlaže" dizel

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            jer jednostavno sadasnje metode nisu 99% pouzdane da se utvrdi kvar.
            ovo baš nisam razumeo.
            koje metode nisu pouzdane, današnja tehnologija rada ?

            upravo je pouzdanost današnjih metoda rada onaj veliki iskorak nabolje, ja mislim da cifra 99% nije adekvatna.

            99,999% je metoda pouzdana, upravo ono što se zove nalaženje uzrokom nekog problema.

            to je ujedno i najviši nivo znanja, lako je kasno popraviti bilo šta kada je ve? nacrtano gde, kako, itd a to sve piše u knjigama.

            ono što ne piše u knjigama je dijagnostika, multidisciplinarno u?enje što uz sirove tabele toka greške, što uz logiku, što uz statistiku na bazi velikog uzorka.

            merni instrumenti su tu važna karika, potreban ali ne i dovoljan uslov za kona?ni uspeh.

            u principu su automobili proste mašine, funkcionišu po unapred poznatim pravilima, imaju neki skup delova za koje se ta?no zna ili semože merenjem saznati da li funckionišu korektno ili ne..e sad potrebno je znanje da se sve to poveže u funkcionalnu celinu, da se zna gde, kako i kada gledati / meriti u koji radni parametar i kako taj parametar izgleda (iznosi brojka) na ispravnom autu. šta još od drugih sklopova uti?e posredno na to što gledamo.

            itd.

            zamena delova nasumice ne spada u dijagnostiku, ali zamena delova po ta?no odredjenom planu spada.
            i to ne mora uopšte da bude novi deo koji se menja, prati se stanje promene nastale zamenom dela i shodno tome izvla?e zaklju?ci.

            ponekada se prio dijagnostici i namerno stavlja neispravan deo i prate posledice, kada se ta?no zna uzro?no posledi?ni lanac na taj na?in se lakše proverava ceno niz medjusklopova.

            posebno kod radova na struji to je zgodno.
            npr- sumnja se na prekid u nekim žicama, na neke fantomske mase.
            izvadi se osigura? i prati stanje na potroša?ima.
            recimo stisne se ko?nica i po?ne da svetli (slabašno) pozicija, a izvadjen njen osigura?.

            odmah znaš da je strujno kolo zatvoreno preko vlakna one druge sijalice a ne preko mase, i time elimišeš napojnu žicu i tragaš za problemom mase.

            možda ne umem da jasno predstavim postupak, uglavnom probaj da mi veruješ na re?.
            nedavno sam imao slu?aj "nemogu?eg" dogadjaja-
            ne radi obi?an telefon (mrtav totalno) a radi ADSL preko tog istog telefona (iste žice, tj parice).
            ?ovek zvao Telekom i rekli mu da prokopa/ proštema od prizemlja do tre?eg sprata u ulazu i postavi novi kabel kao rešenje jer je ovaj u prekidu (dali takvu dijagnozu).
            oni to naravno ne žele da rade i preko nekih tre?ih uspe da me namoli da pogledam.
            za manje od 10 minuta proradio je i telefon i naravno uz ADSL, i bez kopanja, štemovanja i?ega sli?nog.
            ja isekao kabel na ta?no odredjenom mestu, i nakon toga sve proradilo.
            koju cenu naplatiti, 10 minuta rada ili 3 dana štemovanja, novog kabla, malterisanja...koliko bi ti naplatio tih 10 tak minuta razmišljanja (manuelni rad je tu možda 30-40 sekundi) ?

            zanima me ?isto kao predstavu koliko grešim u procenama.(ako ti nije problem, ako jeste presko?i pitanje).

            pri tome, postavljene su 2 dijagnoze, totalno razli?ite po pitanju terapije.
            ja sam objasnio kako sam video poreklo problema, i kada se objasni deluje tako jednostavno tipa "kako se ja nisam setio".
            dajem samo kao primer iz prakse, kontradiktornih mogu?nosti rešavanja problema.
            štemovanje, novi kabel ?e sigurno rešiti takodje problem samo uz koji trošak...

            kod auta štelovanje trapa se vrši tako što je prva operacija napumpavanje/ kontrola pritiska guma.
            ako se taj korak presko?i, džaba sva aparatura, sve šarene lampice i svi kompjuterski ekrani, trap ne?e biti dobro podešen ako gume nisu 100% ispravne.

            itd...dijagnostika je više skup više pojedina?nih faza dijagnoze, sa lociranjem osnovnog porekla problema.

            le?enje/ terapija problema je obi?no posle stvar rutine...
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              Comment

              • Valent Vudriga
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 2778
                • USA

                Mali primjer.

                BMW 740i, V8, 32 ventila, 8 bobina. Trokira naizmjenicno i nevezano za brzinu i opterecenje. Djeluje kao jedan cilindar. Generacija prije 1996, OBD I. Ne pokazuje cilindar (cilindre) koji trokira / ju na dijagnostickom aparatu, popularnoj dijagnostici. Recimo da ovaj mehanicar nema nista sto radi na BMW-u osim opceprimjenjivih alata poput mjeraca kompresije, manometra, osciloskopa, stapa i kanapa itd. BMW-ov skener GT1 bi dobro dosao, no $17.000 USA za 3-4 BMW-a godisnje je malo tesko opravdati.
                Da ponovim, radi dobro odredjeno vrijeme, zatim trokira krace ili duze i tako u krug. Tu i tamo cuje se cudan zvuk u usisnoj grani.

                Sada, nema "fals" zrak, sve bobine rade, dobre svjecice, ubrizgavaci rade, kompresija dobra na svih 8 cil. Lanac/remen nije preskocio, bregaste dobro uzubljene, nema problema s ozicenjem, ECU dobar, opskrba benzinom dobra, sensori dobri...........itd. itd.

                ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  jel to novi zadatak, ako jeste super
                  možda staro, odstajalo, gorivo ?
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Valent Vudriga
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 2778
                    • USA

                    Dijagnosticki ovisnici.

                    Mislim da ce biti primjereno prethodnom dijalogu o cijeni "dijagnostike".
                    Cekat cemo sto drugi misle.

                    Da ne zaboravim, nema zabiljezenih gresaka u ECU/PCM memoriji.

                    Cekaj tamo, pa ovaj auto je skroz ispravan, nema gresaka, nema problema.

                    Comment

                    • dieselman
                      CBC Senator XXL
                      • 14.11.2005
                      • 833
                      • tt

                      ...ima li kakve pravilnosti u periodima ispravnog/neispravnog rada?...moze li se na neki nacin izazvati nepravilan rad?

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        NE na obadva pitanja. Nasumce je javlja od svoje volje.

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          gorky ??????

                          Comment

                          • gorky
                            CBC Senator XXL
                            • 08.06.2007
                            • 860
                            • Vojvodina,Kikinda

                            sve je dobro a on ne radi,hm,jedino sto imamo je cudan zvuk u usisnoj grani.da li se taj cudan zvuk cuje samo kad motor trokira ili se cuje i kad ne trokira?kakav je to zvuk podseca li na lupkanje kao bregasta ili podizač kada lupaju,ili je nalik na detonaciju,ili šišti kao vazduh?

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              Zvuk kao sistanje, nije bilo lako definirati jer plasticni usis djeluje poput muzicke komore. Zvuk se pojacava s trokiranjem. Trokiranje ne ostavlja dojam totalno mrtvog cilindra. Suptilno je. Nema lupanja podizaca, bregasta ok.

                              Comment

                              • gorky
                                CBC Senator XXL
                                • 08.06.2007
                                • 860
                                • Vojvodina,Kikinda

                                od ponuđenih alata imamo osciloskop koji možemo da vratimo u policu, senzori ožičenje itd dobro,zatim kompresiometar isto da vratimo,kompresija dobra,manometre takođe pritisci dobri.ostaju nam štap i kanap.kanapom možemo da uradimo optiku na brzaka,a štap može da nam koristi kao osnovni alat,ako ne rešimo problem možemo da postanemo čobani.još jedna stvar,takvi simptomi se javljaju dakle sporadično kod loše mase (čas ima čas nema) ili kod labavog kontakta,međutim napomenuo si da je ožičenje dobro.zatm trokiranje kao da 1 cilindar ne radi,kod osmaka je to kao stonogi kad otkineš nogu.ipak ti malo bliže objasni taj čudan zvuk u usisnoj grani

                                Comment

                                Working...
                                X