Ruter, signal-šum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    Ruter, signal-šum

    Mode: G.DMT
    Type: Fast
    Status: No Defect
    Link Power State: L0

    Downstream Upstream
    SNR Margin (dB): 30.2 31.0

    Output Power (dBm): 1.0 11.1
    Rate (Kbps): 2048 192
    K (number of bytes in DMT frame): 65 7
    R (number of check bytes in RS code word): 0 0
    S (RS code word size in DMT frame): 1 1
    D (interleaver depth): 1 1
    Delay (msec): 0 0

    Super Frames: 732425 732423
    Super Frame Errors: 0 0
    RS Words: 0 0
    RS Uncorrectable Errors: 0 N/A

    HEC Errors: 0 0
    OCD Errors: 0 0
    LCD Errors: 0 0
    Total Cells: 60141926 0
    Data Cells: 45881 0
    Bit Errors: 0 0

    Total ES: 0 0
    Total SES: 0 0
    Total UAS: 13 0

    Ko zna da objasni ovaj "Attenuation (dB): 6.0 2.5 " pošto na netu nadjem svašta i sve je suprotno objašnjeno...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs
  • dacha
    CBC Senator XXL
    • 23.06.2007
    • 356
    • Beograd, NBG
    • Xsara II 2.0i

    #2
    Re: Ruter, signal-šum

    SNR Margin Down/Up(dB) – margine šuma koje govore koliki je šum i treba da se kreće u granicama od (25-40)/ (25-40). Što je SNR veći to je bolje. Modem može da radi i sa manjim SNR marginama, ali će raditi nestabilnije, dolaziće do prekidanja linka ili smanjenja protoka zbog povećanih grešaka.

    Attenuation Down/Up(dB) – slabljenje na fizičkoj liniji. Ako je suviše veliko neće doći do uspostavljanja linka. Treba da se kreće u granicama (0-20)/ (0-20). Što je slabljenje manje to je bolje.

    CRC / FEC / HEC Down/Up – brojači grešaka (bita, ramova, zaglavlja) koji su obično bliski ili jednaki nuli (za uspostavljen link i autentifikaciju ok). Velik broj grešaka (~1000 ili ~10000) ukazuje na probleme sa velikim signal/šumom, velikim slabljenjem parice, lošom paricom, lošom instalacijom ili lošim kontaktima na izvodu ili samoj kućnoj instalaciji.

    Sa navedenim vrednostima za tvoj attenuation reklo bi se da je sve kako treba .
    The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Re: Ruter, signal-šum

      E sad imam onaj huawei ili kako se već zove 510, i kad mu isključim G.DMT on i dalje radi po tom protokolu, pre sam na sezamovom ruteru imao problem jer moja centrala nije podržavala taj protokol pa sam morao da stavim na onaj T.431 ili kako već. Ovde sve isključim i ostavim samo taj T.. a ruter se opet konektuje na G.DMT, provajder Telekom. Imali mu leka?
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • dacha
        CBC Senator XXL
        • 23.06.2007
        • 356
        • Beograd, NBG
        • Xsara II 2.0i

        #4
        Re: Ruter, signal-šum

        pa zavisi kako je setovan dslam, u principu korisnici sa manjim paketima uglavnom idu na g.dmt portove ako ne podrzavaju svi adsl2+ tj. uglavnom automatski prebacuju na adsl2+ ako se uzme veci paket /iptv ili isdn, u suprotnom sta god da setujes na ruteru on ce na dslam-u hvatati konfiguraciju porta a ne ono sto je definisano na ruteru. na novijim centralama (ja sam na jednoj od takvih) se kaci na standard koji mu definisem na ruteru, ali posto je manji paket kad mu stavim recimo multimode da sam izabere najoptimalniji standard on me stavi na g.dmt... U principu je svejedno, u prakticnom radu nisam primetio neke razlike u lag-u i kvalitetu veze bez obzira na standard, i parametri konekcije su drugaciji na nivou statisticke greske, jedina razlika je da mi se najbrze sinhronizuje link na g.dmt sto i nije toliko bitno s obzirom da mi je link maksimalno stabilan u svim varijantama.
        The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it.

        Comment

        Working...
        X