Zamena zupcastog remena i podesavanje ugla predpaljenja.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alekre
    CBC Senator XXL
    • 12.09.2005
    • 780
    • Smederevo

    Zamena zupcastog remena i podesavanje ugla predpaljenja.

    Kao sto sam napisao u naslovu, treba da zamenim zupcasti remen i podesim ugao predpaljenja. Naravno, sramota bi bilo da ne znam. Konkretno, ono sto mi treba jesu slike. Zamolio bih nekoga da ''okaci'' slike ili ako ima van motor da mi uslika obe reperne tacke (podesene) i jednu sliku gde se vidi ceo razvodni mehanizam
    Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.
  • *Dixy*
    CBC Veteran
    • 14.05.2006
    • 157
    • BG

    #2



    Evo na ovoj stranici sam ti nasla neshto ima i par slicica...jbg nisam mehanichar a nemam priliku kad da slikam, to je sve shto sam mogla ako naletim na neshto bolje poslacu ti...

    Odradicesh ti to super
    *Cilj Opravdava Sredstva*

    Comment

    • Alekre
      CBC Senator XXL
      • 12.09.2005
      • 780
      • Smederevo

      #3
      Nije to sto mi treba mada hvala u svakom slucaju. Gde su sada ''Yugasini'' da pomazu
      Samo mi slike trebaju ovako prakticno uradicu ga za 10 min.
      Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

      Comment

      • low rider
        CBC Senator XXL
        • 03.04.2006
        • 613
        • Beograd

        #4
        www.zastavafanclub.org
        www.yugofanclub.com

        Potrazi u download sekcijama servisno uputstvo za Yuga u njemu postoji procedura i ilustracije onoga sto ti treba.
        Ako ne nadjes, tamo ce ti vec neko pomoci.

        Comment

        • Alekre
          CBC Senator XXL
          • 12.09.2005
          • 780
          • Smederevo

          #5
          Zahvaljujem
          Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

          Comment

          • Alekre
            CBC Senator XXL
            • 12.09.2005
            • 780
            • Smederevo

            #6
            Treba mi pomoc, zapeo sam oko diplomskog. Mislim i nisam ali cisto cu da napisem ovde ''uvodni deo'' a vi napisite da li je oket

            Ma koliko bio dobar i otporan zupčasti remen treba zameniti . Obicno, ova zamena treba da se izvrši na oko 60 000 predjenih kilometara, pod uslovom da se u toku eksploatacije remen ispravno odrzavao je, jedan od razloga za zamenu.
            Takodje, remen treba zameniti cak i ukoliko je star (prim: ukoliko vozilo nije pokretano duze vreme), ili, ukoliko su vidjiva fizička oštećenja.
            Zupčasti remen je deo razvodnog mehanizma i osnovna uloga zupčastog remena je povezivanje kolenastog vratila sa bregastim vratilom te i stalno držanje tih vratila u međusobnoj sinhronizaciji. Ispadom iz sinhronizacije dolazi do prestanka rada motora, a kod većine motora i velike havarije unutar istog. Tom prilikom dolazi do sudara čela klipova i ventila, posledica toga je deformacija ventila, oštećenje vođica ventila, moguće je oštećenje klipova, bregastog vratila i same glave motora. Popravke su skupe, jer su oštećenja velika..
            Prednosti zupčastog remena sastoje iz njegove bešumnosti u radu, manji gubitak efektivne snage motora te se dobija mogućnost za konstrukcije motora sa velikom udaljenošću od kolenastog vratila do bregastog, bregastih vratila ( jedan ili više vratila) i preciznijeg paljenja o kojem ce biti reci u daljem tekstu. Uz to, dobra strana im je takodje otpornost na temperature u području od -50 °C do +250 °C, brzo se menjaju, ne trebaju da se podmazuju i mogu biti smešteni izvan motora a pri tom su zaštićeni plastičnim kućištem.

            Na vozilu ’’Yugo 55’’, razvodnik paljenja dobija pogon od kolenastog vratila preko zupčastog remena. Prilikom demontaže remena, ugao predpaljenja će se gotovo sigurno pomeriti za nekoliko stepeni zbog kojih ce motor imati problema pri radu. Ugao predpaljenja je jako bitan za pravilan rad motora i pravilno saogorevanje smese te ga je potrebno podesiti. Podesavanje se vrsi stroboskopom.
            Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

            Comment

            • uglavnom.bezopasni
              - 42 -
              • 03.02.2005
              • 2235
              • Novi Sad

              #7
              Ako pišeš ovo kao uvod, onda kreni od praistorije... i ne možeš početi rečenicu sa "Ma", a kamoli ceo rad...

              Razvojem automobilskih motora inžinjeri su došli do ideje kako da jednostavno usklade različite celine motora u jedinstvenu celinu ... bla bla... onda pomeneš klackalice, pa lance, pa remen kao možda ne najbolji ali najisplativiji u eksploataciji.

              Malo treba logične celine napraviti, nisam baš upućen u temu ali znam da kod svakog rada najvažniji UVOD i ZAKLJUČAK, to čitaju... u razradi napravi istorija, pa tenutno, pa prednosti, pa mane, pa način rada, pa zamena, pa štelovanje.

              Uvod je skraćena razrada, odnosno ono što si napisao u uvodu posle razradjuješ u razradi, a u zaključku pišeš isto to samo u formi "eto mi smo sad zaključili..." ono što je rečeno u uvodu kao moguće i objašnjeno u razradi zašto je to tako...
              Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
              11.04. 0:12 #2
              Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

              Comment

              • Alekre
                CBC Senator XXL
                • 12.09.2005
                • 780
                • Smederevo

                #8
                Uvod sam odradio ponovo kako Bog zapoveda. Tok rada, opis delova za zamenu, tok montaze me malo ****.
                Kako se pravilno koristi bese stroboskopska lampa? Bese jedan kabl na prvi cil, a drugi na cetvrti? JOj ajd' detaljno ako bi neko mogao bio bih mu zahvalan
                Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                Comment

                • Alekre
                  CBC Senator XXL
                  • 12.09.2005
                  • 780
                  • Smederevo

                  #9
                  Isturirao sam mozak i napisao ceo diplomski, uredio sam ga i spreman je za stampanje.
                  Zahvaljujem se svima na pomoci Ovo je najmanje sto sam mogao da ucinim:


                  -Korišćena literatura-



                  Tehnologija obrazovnog profila automehančar, autori: D. Janković i N. Janićijević.
                  Mašinski elementi, autor: S. Drapić.

                  Internet sajtovi:

                  http://www.yugofanclub.com
                  Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                  Comment

                  • Alekre
                    CBC Senator XXL
                    • 12.09.2005
                    • 780
                    • Smederevo

                    #10
                    Polozio, petica u diplomi
                    Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                    Comment

                    • Milorad90
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2007
                      • 975
                      • Beograd

                      #11
                      Bravo

                      Comment

                      Working...
                      X