Bezobrazluk il' šta li je_

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Golub.BG
    CBC Veteran
    • 04.02.2007
    • 103
    • Beograd

    Bezobrazluk il' šta li je_

    Elem kao što neki znaju a neki ne znaju imao sam sudar i osiguranje je tražilo od mene da im dostavim profakturu iz ovlašćenog servisa po zapisniku koliko bi koštala popravka.
    I ja tako odem kod ovlašćenih, dobar dan - dobar dan, meni treba to i to kažem ja njima, a oni meni objasne da će kod njih biti skupa popravka, ja kažem ok, uradite vi meni profakturu po zapisniku ja pošaljem osiguranju pa ćemo da vidimo šta ćemo.
    E sad ide najludji deo:
    Kaže on meni: "Uradićemo vam gospodine profakturu, ali to se naplaćuje", ja kažem ok (mislim se u sebi neka sinbolična nadoknada za papir, ketridž i utrošeno vreme, seljačka fora za žickanje para al ajde ). Pitam ja koliko se naplaćuje a on meni 10% od iznosa na profakturi i ukoliko ne uradite servis kod nas zadrzavamo novac (u suprotnom se računa kao avans za popravku).
    Znači ja njima dam nekih 15000din-20000din a možda i više za profakturu.
    Pa to nema nigde, bio sam zbunjen naredna 2h i besan jedno 15-min, tako je to kad neko drži monopol. Što se mene tiće jedno veliko SRAMOTA.
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    #2
    varas se ....isto je tako i ovde...satnica majstora koji ce da pregleda auto i da ti popise delove i proracuna kostanje popravke kosta sam servis.zato i uzimaju taj procenat,a ti ako ga radis u servisu,tebi je to svejedno.najlakse je otici uovlasceni servis sa znanjem da ce ti napraviti proracun veci od samog osiguranja,otici u osiguranje u podici tu vecu sumu novca i popraviti svoj auto negde na crno za mnogo manje novca
    eto vidis za te fore znaju svi,i zasto bi majstor u olascenom servisu radio za tebe ili bilo koga dzabe,i plus da sama firma ,servis od tog svog rada nema nista.izvini ali pogresno razmisljas...
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...

    Comment

    • Golub.BG
      CBC Veteran
      • 04.02.2007
      • 103
      • Beograd

      #3
      Nema nista protiv da majstor naplati svoje utroseno vreme za pregled automobila, (koga u ovom slucaju nema jer treba da napisu koliko sta kosta po spisku koje mi je dalo osigranje).
      Ja bi voleo da auto popravim u ovlascenom servisu i da to pokriva osiguranje medjutim popravka automobila u ovlascenom servisu je skoro duplo skuplja nego kolicina para koju ce mi dati osiguranje. Sto i osiguranje zna, veoma dobro znaju oni koliko sta kosta i nece da se prevare mnogo.

      Ja sam mogao da odem tamo i da kazem ljudi koliko kosata ova popravka i daj te mi profakturu i da ne pominjem osiguranje.

      Da ponovim ne zelim nista dzabe i postujem svaciji rad i trud kao sto i ocekujem da ce postovati moj.

      Ali 10% od ukupne sume je ponavljam i stojim iza toga BEZOBRAZLUK.

      Cilj profakture jeste taj da bi se eventualna musteruja upoznala sa cenama i uslugama navedenim na toj profakturi a ona ujedno ne obavezuje ni nasta.

      Ja sam drzao par godina firmu za prodaju racunara i dao na hiljade profaktura da sam svaku naplatio 10% od sume, gde bi mi bio kraj.

      Comment

      • JAPANX
        CBC Senator XXL
        • 10.08.2006
        • 2159
        • Beograd

        #4
        tako ti je svuda.. a osiguranje mora da ti isplati tu stetu koja je u profakturi ili da proglasi totalnu stetu

        Comment

        • sri98
          Admin od Trpeze
          • 24.10.2004
          • 7262
          • Republic of Konjarnik
          • Toyota Corolla E 210

          #5
          Ja od Delte dobih profakturu sa cenom delova i rada bez naknade i to na fax.
          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

          Comment

          • X9
            CBC Senator XXL
            • 28.06.2005
            • 3179
            • Wien-Sabac
            • RX-8 i X-9

            #6
            profaktura jednog servisa je vezujuci dokumenat za isti.ne mogu samo da naprave predracun na osnovu onoga sto im je osiguranje poslalo kao spisak potrebnih delova.ako tako rade ,onda si u pravu...inache predracun u servisu pravi majstor ili tehnicar,koji pregleda auto,i koji poznaje doticni model i zna sta bi sve moglo da bude "povredjeno"u tvom slucaju i pravi onda po tome spisak delova i daje ocenu duzine trajanja rada(radnih sati).onda ce neko po spisku delova izracunati koliko delovi kostaju plus rad i to je to.ocigledno da jos uvek dole osiguranja i sve ostalo funkcionise po istom sistemu od ranije-****j sve,ne moze ti niko nista-...
            @sri
            da verovatno i to je sigurno odokativna procena.Lanee je skoro imao problem u Austriji,i tacno su mu rekli koliko vremena im treba i koliko ga kosta deo ,sa time da vreme, ovde ako serviser duze radi na tvom problemu od onog vremena koji je predvidjen i koji je tebi kao musteriji predochen,njegov problem..neozbiljni serviseri ce i ovde pokusati da proguraju pricu "ostali smo duze i to",ali tebe niko ne moze da natera da ti to platis.zato oni imaju jednu foricu u rachunu koja se zove "kleinmaterial"ili ti mali materijal gde mogu jos 10,20 30 eura da ti na osnovu toga naplate.
            "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

            No ROTOR no MOTOR...

            Comment

            • Vocko
              CBC Senator XXL
              • 25.04.2005
              • 4556
              • nBGd

              #7
              Alo bre... Sta pricate...
              Osiguranje je napravilo zapisnik, na osnovu tog zapisnika se trazi profaktura ovlascenog servisa i to se nosi u osiguranje.
              Servis sam dodaje klauzulu koja se zove "ako iskrsne jos nesto".

              Nemojte me terati da sada preturam po papirima za ono moje sranje sto se desilo.

              Golube zovi Profil ili idi tamo, reci im da su PI*KE SMR*LJIVE, a mene zvrcni posle 19h, pa cu te povezati sa covekom u drugom ovlascenom servisu koji verujem da ce ti to zavrsiti bez ikakvih problema ili naknade.

              Inace meni su u Profilu to uradili za 1-2 dana, jer je covek bio prakticno sam u servisu.

              Comment

              • sri98
                Admin od Trpeze
                • 24.10.2004
                • 7262
                • Republic of Konjarnik
                • Toyota Corolla E 210

                #8
                Miki, nije verovatno, vec je tako bilo. Mada, radilo se o vrlo jednostavnoj popravci
                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #9
                  aha kontam sada.
                  @vocko
                  sine sta je tebi taj profil nazao ucinio?mani ih se bre,to utiche na lepotu..
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • Golub.BG
                    CBC Veteran
                    • 04.02.2007
                    • 103
                    • Beograd

                    #10
                    @miki
                    Ovako to ovde funkcionise, servis uradi profakturu po podacima (zapisniku) koje mu je dalo osiguranje i kaze to kosta toloko i toliko, i onda osiguranje kaze ok, servis trazi XXXX novca za popravku, a mi možemo tebi da damo XX pa se snadji. U tom slucaju osiguranje proglasi totalku, da mi XX sumu i ja se snalazim.
                    Postoji i varijanta gde se cifre servisa i osiguranja pogode, pa onda pocnu da rade auto u servisu. A onda možе da ustanove da treba vise novca pa onda ide ova klauzola sto pominje Vocko "ako iskrsne jos nesto" tj. dopuna zapisnika. A onda osiguranje kaže aaaa pa mi tebi ne damo toliko para za popravku jer tvoj auto po katalogu ne vredi toliko ili prihvate povecanje cifre i doplate. Što lično verujem da se retko dešava
                    I najbolja varijanta je ova kako je prošao sri98

                    Poenta cele ove moje priče jeste da je trazenje para za profakturu čist lopovluk i bezobrazluk.

                    Razume bih ja, da njima dolazi dnevno njih 50 da im traži profakture A jedan uradi servis kod njih. Mada i opet svako ko pruža bilo kakve usluge dužan je da mušteriji da potrebne informacije, cena, rokovi itd.

                    @Vocko
                    Kao sto napsah 15-min sam bio besan i stvarno sam hteo da se vratim i da im kažem da su ****###!!!.
                    U jednom trenutku sam hteo da pitam čoveka šta on meni naplaćije i ko ovde nije normalan. Posto je on meni usmeno sastavio "profakturu" čitajuci zapisnik i govoreći cene. Znači oko 20000din košta to što će on da otkuca i odštampa !!??

                    Da imam para uplatio bih im za profakturu tih 10% i tražio fiskalni račun za te pare. Da vidim šta bi bilo na tom računu s'obzirom da auto nisu ni videli ni mirisali, da vidim sta bi mi naplatili?!. Pa bi im navukao sve žive inspekcije - mada bi ovo urodilo plodom možda ali negde drugde tamo daleko...

                    Comment

                    • Vocko
                      CBC Senator XXL
                      • 25.04.2005
                      • 4556
                      • nBGd

                      #11
                      @miki - nisam se naostrio na Profil, oni su uvek bili korektni, obzirom da sam samo jedan jedini put bio kod njih kao musterija.
                      Ovo sto traze Golubu je suludo... Da bi mu dali parce papira, pritom koje nikoga ne obavezuje nizasta, oni mu traze par hiljada dinara ?!?
                      Ej bre o cemu mi pricamo... Meni su uradili to za jedno "hvala", doduse zahvalio sam se vise puta...

                      Comment

                      • JAPANX
                        CBC Senator XXL
                        • 10.08.2006
                        • 2159
                        • Beograd

                        #12
                        naravno ali kad znas sta trazis... i to mozes i telefonom da pozoves i pitas i oni ti predracun salju na fax..

                        sri, tebi je trebao samo zadnji branik, ko zna sta coveku sve treba da bi kompletirao u predjasnje stanje...

                        golube, koje je osiguranje?? mozda bih mogao da ti pomognem ako je u bg

                        Comment

                        • JNC
                          CBC Senator XXL
                          • 19.12.2006
                          • 1332
                          • Beograd

                          #13
                          E bre al ga komplikujete, ne treba Golubu procena sa njihove strane, ovi iz osiguranja su mu to uradili i dali spisak, znaci Profil treba samo da napise na papiru, a ne da proverava da li je to tacno, znaci nikakav ,majstor nista takvo, samo po spisku da se zavrsi.
                          Golube u ponedeljak treba da se cujem sa covekom iz drugog ovlascenog servisa pa cu da ga pitam ako ti nije kasno do tada da cekas, i mislim da ce to moci da se zavrsi bez problema, inace to je isti servis koji ti spominje Vocko.

                          Comment

                          • JAPANX
                            CBC Senator XXL
                            • 10.08.2006
                            • 2159
                            • Beograd

                            #14
                            ako je samo pisanija, onda su bezobrazni...

                            Comment

                            • Golub.BG
                              CBC Veteran
                              • 04.02.2007
                              • 103
                              • Beograd

                              #15
                              ^ ma samo pisanija,

                              @JNC
                              Ma sacekace i ponedeljak, nije nista "hitno", Cuo sam se i sa Vockom pa mi je dao broj tel. majstora iz te price.

                              @JAPANX
                              Osiguranje je DDOR Novi Sad a filijala je u Zrenjaninu, Mada sam ja sve zavrsio sa njima samo treba da im posaljem tu profakturu i jos jedan papir i da zavrsimo tu pricu.


                              Hvala svima.

                              Comment

                              Working...
                              X