Placanje karticom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deki-ascona
    Bio nam je drug! RIP
    • 10.04.2007
    • 2118
    • NI , Trosharina

    #31
    Malo da odskocim od teme, a posto je spomenuto: panasonic centrale su mi zadavale muke jos kad su se dial-up modemi ubadali u ISA slotove, a dzamperima se birali portovi i IRQ vrednosti. Jedan stariji kolega mi je otkrio stos da prekinem 2 krajnje zice koje izlaze iz centrale prema modemu i to je na 90% opisanih modema dalo rezultate. Ne pitajte me kako i zasto - nemam pojma.

    Srecom, ti stosovi nikom danas nisu potrebni.
    Originally posted by Valent Vudriga
    ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
    Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

    Comment

    • uglavnom.bezopasni
      - 42 -
      • 03.02.2005
      • 2235
      • Novi Sad

      #32
      Kroz te dve spoljne žice je išlo napajnje za panasonik sistemske telefone i to je zbunjivalo mnoge modeme, ima i danas jako veze...
      Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
      11.04. 0:12 #2
      Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

      Comment

      • J0HNNY
        CBC Veteran
        • 24.01.2007
        • 196
        • CZ - Centar Zemuna

        #33
        bas tako to se i danas koristi
        Na nesreću živimo u parodiji od zemlje i u jednom teško popravljivom džiberskom okruženju. Razjebani, osiromašeni i usamljeni.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #34
          Ne pitajte me kako i zasto - nemam pojma.

          Srecom, ti stosovi nikom danas nisu potrebni.
          nisu nikakvi stosovi, samo treba citati uputstvo za ugradnje centrale.
          a tu lepo pise kako se prikljucuju modemi, cak je i nacrtano
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            ajde sad posto si radio na centrali u dc sto je danas pukla cela centrala i nije radio skoro ni jedan pos u dc ???
            moja centrala nije pukla, pos takodje radi... a nema niti razloga da bilo sta prestane da radi. inace u DC ima mnogo raznih centrala..

            cak i da crkne centrala kojim cudom, POS nastavlja da radi preko automatike backup -a ptt linije.

            testirano je i kada nestane struje, i tada sve radi samo je protok po jednom B kanalu od 64k moguc a to se tek jedva primeti u kojoj desetinki sekunde duzem intervalu obrade zahteva za autorizaciju.
            (naravno pricam o BRI ISDN)
            -------------
            evo juce sam osposobio jedan terminal za kartice na KX TD1232 (master+ slave) centrali.

            pogresno prikljucen port na Krone regletama za analognu konekciju (4zicno), ocito neko uradio ko ne razume kako funkcionise sistem, pri cemu jos i pogresan tip kabla od uticnice do POSa upotrebljen.

            program u centrali za rad POSa takodje nije ni taknut, tj ostao neprilagodjen.

            cudo nevidjeno od problema, koje se (navodno) danima resavalo od strane strucnjaka za kompjutere a posao od 15 minuta sa sve zajedno dijagnostikom problema.


            sta da ti kazem, kada se stvari urade kako treba jednom veoma retko se desi da nastane ikakav problem u telefoniji.

            po pravilu problem nastane kada se nesto pogresno uradi, nesto suprotno uputstvu za ugradnju i uputstvu za upotrebu a pusti se u rad bez testiranja svih mogucih varijanti.

            "milion" puta sam se naslusao zalopojki oko povratih poziva na cekanju na Panasonic centralama raznih tipova, i svaki put je uzrok bio lose programiranje.

            jednom ispravno podeseni parametri, i problem trajno resen.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              stos da prekinem 2 krajnje zice
              to je recimo obavezno na HP multipraktik masinama (ono fax, kopir, skener) kada se prikljucuje na javnu liniju.

              kod Siemensa sa nemackog govornog podrucja na DECT aparatima se ukrstaju parice, kod Sagem-a i Barphone se obraca paznja na polaritet, kod nekih se CPC kontrola raskida veze iskljucuje, kod ISDN mreze na S0 se postavlja terminacija, .....

              sve to obicno negde pise ili se ispita kroz praksu.

              svaki uredjaj i svaka konekcija je prica za sebe, sa svojim setom mogucih zamki ali je nacin rada i teorija elektricnih kola koja stoji iza toga uvek ista.


              malo je veci zez sa TAPI interfejsom i Windows driverima za centrale, ali to je vec domen za dobre softverase da ukljuce mozak i napisu odgovarajuce rutine za upravljanje telefonskim pozivima preko servera.

              itd, itd..ima toliko varijanti konekcija i opreme danas da ocas posla moze da se zaglavi u naizgled neresivom problemu..
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • deki-ascona
                Bio nam je drug! RIP
                • 10.04.2007
                • 2118
                • NI , Trosharina

                #37
                Pazi, za ljude "od tehnike" nista nije komplikovano.

                Moj zanat, ono cime se bavim, zahteva sve ispravno, povezano i u funkciji, a to je obicno (bilo) daleko od toga.

                Pa ja sam proveo 2 dana putujuci izmedju BG i NS, sa Iskra BRC fisk.stampacem , izmedju 2 softverske kuce, samo da vidim zasto nece da izbacuje racune, a proizvodjac (onaj koji sklapa) tvrdi da je sve OK i da moja aplikacija ne radi kako treba. Srecom su kolege bili predusretljivi i iz cistog inata i entuzijazma smo zajedno provalili stvar.

                Na kraju sam se dokopao drugog modula "na crno" i otkrio da originalni modul nije ispravan.

                4 dana neplacenog maltretiranja za mene, za musteriju 4 dana bez pazara posto je morao da zatvori lokal jer servis nije hteo da primi uredjaj na popravku. Pa svi ocekujemo da kupis nesto i da to radi (pogotovo za 50.000 dinara).

                Sve u svemu i u fiskalizaciju i u sistem platnih kartica se uslo veoma aljkavo i nedoraslo, svi smo se ucili u hodu, bez obzira na ozbiljnost problematike.
                Originally posted by Valent Vudriga
                ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                Comment

                Working...
                X