Najveci tehnicki biser koji ste culi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #46
    Ma treba ti uvek takav. Ono otsrafljivanje auspuha i tako neke trulezi
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Saabo
      Moderator
      • 29.09.2004
      • 1724
      • Vrbas
      • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

      #47
      Originally posted by cantona
      ljudi, ja ne razumem ovo za saab-a i za paljenje .
      SAAB DI/APC npr. nema kablove za svecice, vec ima kasetu u kojoj su 4 bobine, svaka bobina za svecicu. Majstor video nema kablova i skonto da je dizel
      SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

      Comment

      • civi
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2005
        • 1492
        • Pozarevac

        #48
        E ova za saab je najaca...
        Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
        - Kako to misliš, kočim?

        Comment

        • civi
          CBC Senator XXL
          • 26.07.2005
          • 1492
          • Pozarevac

          #49
          Inace golf3 1.9 tdi je imao oznaku GTD
          Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
          - Kako to misliš, kočim?

          Comment

          • cantona
            CBC Član
            • 07.08.2005
            • 64
            • Vlasotince-Nis

            #50
            saabo hvala!
            GTD je TD sa 75 ks.
            ja od metalike slusam gansi,nirvanu,ofspring i pomalo sepulturu.

            Comment

            • Delkan
              CBC Senator XXL
              • 14.06.2005
              • 829
              • 60 km From BG,West

              #51
              Originally posted by M-power
              E ova je najaca.
              Pre neki dan stojimo tu kod jednog lokalnog mehanicara i razvezla se prica i spominjemo jednog pakovanog juga.

              I prica taj MEHANICAR kaze: " Da vidis Markov jugo 1.5 motor sa 100 KS kako to ide.."

              JA: Pa sta je radio sa motorom, sta mu se vodi u papirima jer je sad 1.5 a imao je 1.1.

              MEHANICAR: "ma nije menjao blok".

              JA: pa kako onda ima 1.5.

              MEHANICAR: Pa stavio je glavu od ritma 1.5 i tako digao kubikazu





              Nastavljam ja dalje uz uzdrzavanje da ne puknem od smeha

              JA: A kako je dobio 100KS

              MEHANICAR: Pa taj 1.5 motor ima 85KS stavio je K&N, on daje 10% to je oko 95KS, i skinuo mu je srednji lonac... pa tako oko 100KS.


              Ja

              Losa rachunica:100+mehanicar+vlasnik(ako isto tako misli)=102 ks pod haubom!

              Comment

              • Rubi
                CBC Senator XXL
                • 06.05.2005
                • 519
                • Beograd

                #52
                Odlucili moji da posle 20 godina kupe nov auto (u medjuvremenu su u kucu dosla dva "polovnjaka", jednom sam dosao glave /motora/, a na drubom jos uvek radim ). Ja sam dobio "domaci" da vidim sta se nudi na trzistu, i po kojoj ceni... Obisao sam skoro sve prodajne salone u Beogradu, pa sam imao prilike da se naslusam gluposti i gluposti... Jedna od boljih:
                Autokomerc u Domu sindikata: (u tom trenutku reprezentativni salon za Audi)
                Prodavacica (ne zarezuje me 2% - ne delujem kao ozbiljna musterija, valjda nemam ozeljak preko cela): "A3 dolazi sa jednim benzinskim, i dva dizel motora..."
                Ja: "A sta je sa jacim benzinskim verzijama, 1.8T, 3,2?"
                Prodavacica: "Benzin u Srbiji je jako loseg kvaliteta, pa fabrika ne moze da da garanciju na te motore. Zbog toga ih ovde nema u ponudi"

                (naravno, A3 3,2 nije bio opcija pri kupovini, samo me zanimala cena... Neki manji Seat ili VW bi dosao u obzir... Zao mi je sto je nisam pitao kako to da ti isti motori odlicno rade na "srpski benzin" kad se stave u vece modele, koje imaju u ponudi)

                Biser broj 2...

                Moj drugar krenuo na voznju, pa mi odusevljeno prica prve utiske...
                "Vozio sam Polo SDI... Ima jednu stvar, koja se zove "ler", ne moras da pravis "vagu", samo lagano pustis kvacilo i auto krene!"

                Naravno, drugar samo nije uhvatio terminologiju - ali njegov instruktor voznje je pravi biser. Umesto da ga nauci osnovni koncept voznje sa manuelnim menjacem, on mu odmah pokaze "caku" za dizel mrcinu. Na primer, gledam ove iz "Parking servis" auto skole, sto drze obuku na Puntu JTD (85ks, 192Nm!!!), ala ce dobro da nauce ljude (sto ce ti ljudi neprijatno da se iznenade prvi put kad zednu za prosecnog benzinca, ili starog dizelasa).
                (\__/)
                (='.' This is Bunny. Copy and paste Bunny into
                (")_(") your signature to help him gain world domination.

                http://www.flickr.com/photos/rubinjoni/

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #53
                  Originally posted by Rubi
                  Autokomerc u Domu sindikata: (u tom trenutku reprezentativni salon za Audi)
                  Prodavacica : "A3 dolazi sa jednim benzinskim, i dva dizel motora..."

                  Trebao si da pitas: A gde su smestili ta 3 motora u auto i jer to zato sto ponekad je nestasica nafte, pa da ima taj 3-ci u rezervi
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #54
                    "Kvalitetne alu glave imaju posebnu zavrsnu obradu, posebni zastitni sloj posto je aluminijum kao materijal vrlo los mehanicki, lako postaje porozan (slabo zaptiva) i osetljiv na ostecenje povrsine odnosno lako se ogrebe/zagrebe. Ravnanjem zapravo skidas sa nje zastitni sloj (najvazniji deo glave koji dodiruje dihtung) i time umenjujes kvalitet zaptivanja."

                    Meni je ovaj prilicno biseran
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Uros Piperski
                      CBC Senator XXL
                      • 31.01.2005
                      • 2978
                      • Beograd

                      #55
                      Ja sam kao klinac na RTS-u gledao nekog lika koji je doneo skalamerije u studio. Ukljucio ih je u one su pocele da varnice i da bljeste, a lik je pored stajao i objasnjavao kako je pobio principe termodinamike - napravio perpetuum mobile, od prve do cetvrte vrste


                      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                      Comment

                      • Alekre
                        CBC Senator XXL
                        • 12.09.2005
                        • 780
                        • Smederevo

                        #56
                        Moj profesor fizike inace somina teshka mi popuje: Sta lupas Stojanovicu kako moze auto da ima dve bregaste???
                        Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #57
                          Jaaaao pa kako sam ovo mogao da zaboravim

                          Aleksandar Marinkovic, asistent na Masinskom fakultetu u beogradu iz predmeta Masinski elementi i Osnove konstruisanja: "Klipnjaca se svojim malim provrtom vezuje za klip, a velikim za bregasto vratilo..."
                          Uros Piperski dobacuje: "Nije bregasto nego kolenasto".
                          Asistent ignorise...
                          Ja ponovo dobacujem, malo glasnije, istu recenicu.
                          Asistent me pogleda i kaze: "Da, da, kolenasto ili bregasto..."




                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • Alekre
                            CBC Senator XXL
                            • 12.09.2005
                            • 780
                            • Smederevo

                            #58
                            Shto ne kaze radilica i u k...
                            Kad se setim ja sam hteo da stavljam ventilator na karb da bolje uvlaci
                            Pitam drugara iz odeljena inace automehanicari, koliko ti kadet ima HP? E tek on, 1300.
                            Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                            Comment

                            • maki
                              CBC Senator XXL
                              • 03.10.2004
                              • 878
                              • Budva, CG

                              #59
                              najsvjeziji biser: raspravljamo nas 3 o novijim autima i sad jedan od nas inace studira na masinskom fakultetu apsolvent i to sve u roku dao, ubaci kao kuku ovima sa aluminiskim karterima, kad naleti na kamencinu ili zakaci za nesto i probije ga tu nema krpljenja, ja ga pitam cisto iz radoznalosti a sto to, poce on meni kao ono sto pitam gluposti, znas li ti kolika je radna temperatura ulja u motoru, ja reko oko 90 C,(lupio bez veze) kaze on a kolika je na pistolju, i ja sad u cudu,kakav sad pistolj, a on meni pa za zavarivanje, ja ga gledam i nemogu da vjerujem da to prica buduci diplomirani inzinjer, znaci po njemu se aluminijum topi na 90 C, e tu sam puko od smijeha,nisam mogo vise da izdrzim
                              HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                              Comment

                              • bojan
                                CBC Senator
                                • 29.08.2005
                                • 232
                                • novi beograd

                                #60
                                Originally posted by dzigibau

                                Losa rachunica:100+mehanicar+vlasnik(ako isto tako misli)=102 ks pod haubom!
                                Pa ako cemo po definiciji za ks ne verujem da njih dvojica vrede ni za jednog "konja"

                                Comment

                                Working...
                                X