Može li mi neko pomoći šta znače sledeće stvari, odnosno da ih prevede:
Intake Manifold Pressure
*apsolutni pritisak u usisnoj grani, na leru oko 0.3Bar, pun gas oko 1Bar
Timing Advance
*Pretpaljenje
Short Term Fuel Trim (Bank 1)
*Korekcija kolicine ubrizganog goriva - kratkorocna
Long Term Fuel Trim (Bank 1)
*Isto - dugorocna
Open Loop - otvori petlju?!?!?!?!
*Lambda nije na radnoj temperaturi - ubrizgavanje po mapi (hladan motor) - na leru
Closed Loop - zatvorena petlja?!?!!
*lambda ima korektan signal - ubrizgavanje u skladu sa njenim signalom
Open Loop, driving - otvori petlju, vozim?!?!?!
*Lambda nije na radnoj temperaturi - ubrizgavanje po mapi (hladan motor) - u voznji
Open Loop, system fault - otvori petlju, sistemska greška?!?!?!
*bilo koja greska - ubrizgavanje po mapi za servisni rezim
Closed loop, O2 Sensor fault - zatvorena petlja, greška senzora kiseonika?!?!?!
* ovo je nemoguca situacija, jer ako je lambda neispravna izaci ce iz petlje u open loop
Ako neko može da mi pomogne oko ovoga i da mi kaže da li stilo ima OBD II priključak, i da li može da se nabavi nešto kao taj OBD II na USB..?
"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Open Loop, driving - otvori petlju, vozim?!?!?!
*Lambda nije na radnoj temperaturi - ubrizgavanje po mapi (hladan motor) - u voznji
TIming advance je pomeranje paljenja, a ECU moze da radi u Open Loopu i kada se zagreje, kada su potrebne vise performanse. Mnogo ECU-a namerno ide u Open Loop u visim obrtajima.
dao sam kratka objasnjenja, a jasno je da u uslovima wide open throttle lambda signal nije presudan, ali se prati i na taj nacin se zna da je smesa nesto bogatija nego idealno.
"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment