kupio sam neki polovno air kompresor , covek je rako da presure prekidac neradi necada pali i gasi motor automatski , ali sve radi manualno , akoga ja palim igasim , sada kod njega u garazi sve radilo oko , motor se palio bez problema , kada sam dosao kusi probao kod mene u garazi motor se jedva okretao , reko posto imam neki tanji produzni kabal od kuce do garaze da nije to problem , odnesem kompresor u podrum probam isti problem , slucajno rukom udatim po motoru kad ono proradi , odensem ga u garazu , skinem motor i kompresor da bi bocu ocistio i promenio ulje u kompresoru vratio sve nazad , stavio novi prekidac , kad ono isti problem , motor nemoze da se zaleti , jedva se okrece , ali kada skinem remen zaleti se posle sekund dva , ali sa remenom nece , na boci pise da je to 5 konja motor i da radi na 110 V ali kada sam otvorio kondezatore ili kako se vec zovu na njima pise 250 V .
sada , dli je moguce da je neko zamenio motor , sto neverujem jer sve je iste boje , ili sta li mu je kog djavola , da je radio kako treba i sadazeza
dali iko zna mogu liprespoiti taj motor da radi na 220 V ili ne ... i cemu mu sluze ta dva kondezatora sa strane






o da zaboravih , motor se okrece ali jedva nekako , ako ga ostavim tako da se muci osigurac izbije , osigurac je 15 ampera
sada , dli je moguce da je neko zamenio motor , sto neverujem jer sve je iste boje , ili sta li mu je kog djavola , da je radio kako treba i sadazeza
dali iko zna mogu liprespoiti taj motor da radi na 220 V ili ne ... i cemu mu sluze ta dva kondezatora sa strane






o da zaboravih , motor se okrece ali jedva nekako , ako ga ostavim tako da se muci osigurac izbije , osigurac je 15 ampera
Comment