Mada bilo ih je par u oglasima. Jednia je bila gille-tova bivsa, sadasnja TRAJAN-ova (neka plavicasta/zelenkasta boja). Bile su dve sive, obe iz blokova, skuplja je raspad, jeftinija (sa plinom) je bila u solidnom stanju. Cini mi se da je bila jos koja, al' ne mogu da se setim u ovom trenutku.
Mada bilo ih je par u oglasima. Jednia je bila gille-tova bivsa, sadasnja TRAJAN-ova (neka plavicasta/zelenkasta boja). Bile su dve sive, obe iz blokova, skuplja je raspad, jeftinija (sa plinom) je bila u solidnom stanju. Cini mi se da je bila jos koja, al' ne mogu da se setim u ovom trenutku.
hvala Vocko na informacijama... Trajanova mi deluje ok, ali sam vise za 1.8 varijantu sa klimom... Ova Zaretova mi se tu najvise svidja al jbga nemam Stila za zamenu . Ovog sto dobro izgleda nisam video do sad al rekao bih da otpada... a moje pitanje je bilo za ovaj drugi sivi sa nbg-a. mada vec dugo visi po oglasima...
Ma ni ja ne bih prodavao,pogotovo sto koja je verovatnoca da nadjes bolji,lepsi i ekonomicniji auto za te pare. Pa mene put do Kraljeva i nazad kosta 1300din. Napisao sam tamo na oglasima sta treba menjati,i sada sam zvao radnju,sve to je 5.700din.,tako da mislim da i sam izmisljam toplu vodu. Mada,moram priznati da mi se Stilo kupe bas svidja,tako da druze,lepo ti nadji meni dobrog Stila,to ti je nekih 5000-5500e,pa da menjamo:-).
Auto je u njegovom vlasnistvu od 2003. god, trenutno je kao drugi auto u porodici nepotreban i iz tog razloga stoji ispred zgrade, parkiran i ne registrovan. Zato je smanjio cenu na 4200e. Zamena ga u principu ne interesuje, ali bi razmislio ako bi ona isla uz doplatu od 2000-2200e, u suprotnom nije zainteresovan.
Na satu je 151220km, zaboravih sa koliko je uvezen.
Ugradjen je BRC, lambda control, plin tj venturi, ali sa kontrolom preko lambda sonde. Jos uvek je u garanciji (koliko sam skapirao) i skoro je menjan rasprsivac (rasplinjac, kako se vec kaze), pa je ostalo jos da se nasteluje. To je razlog blagog gusenja pri zaustavljanju tj. padu broj obrtaja, ali se nije ugasio. Zato pri prebacivanju na plin treba zadrzati malo nogu na papucici za gas kako se auto ne bi ugasio, posto mi se, jelte, ugasio iz prvog pokusaja (kako mi je receno tako prenosim).
Iznutra je auto u korektnom stanju, cak i najveca boljka BA nije izrazena u tolikoj meri tj. stakla su minimalno izgrebana (otvrdne ona guma sa spoljne strane i grebe staklo). Nisam primetio da je ista iznutra pocepano, izgrebano, unakazeno. Vlasnik je pusac, ali u autu nije puseno. Sve od elektronike funkcionise (ventilacija, klima...), sediste sam malo pomerao i bilo je ok, osim klasicnog "skljoc" efekta, koji je karakteristican zbog starosti (cuje se skljoc kao da se sediste pomera kada sednes ili povremeno kada pritisnes jace neku pedalu). E da... Ima jastuk na vozackom sedistu, nisam pogledao da li je ispod pocepano, moguce da jeste.
Spolja ima tragove voznje u gradu. Branike bi trebalo upasovati i prefarbati, a i hauba je pocela da se ljusti i vidi se zute tackice. Kaze da je auto tako uzet i da nista nije dirano. Farovi su originalni KOITO i stoje skoro savrseno, sto verovatno znaci da nije bio jaci udar, a tu su i originalne maglenke. Ima par ogrebotina po vratima, ali mislim da se sve to moze srediti.
Spojler nema, kao sto se vidi na slikama, katodiopter i zadnje stopovi su ok, nisam video da su puknuti (mada moram priznati da nisam detaljno zagledao). Ima oznaku Lantis, na fabrickoj nalepnici uredno pise "Special Edition", ali joj je vesanje standardno (nema dodatne oznake).
Antena ne radi i viri patrljak napolju, od muzike ima neki Pioneer MP3 i to je to.
Goriva ima nesto vise od minimuma, ne pali se lampica za gorivo (karakteristicno za vozace na plin) tj. benzinska pumpa nije ostala suva.
Pali se na tzv. pola kljuca i ne cuju se ventili pri paljenju, a vec neko vreme auto nije bio u pogonu. U auto se sipala 10w40 MobilS polusintetika, koja je menjana na 7000km. U voznji se ne cuju nikakvi neobicni zvukovi. VRIS radi kako treba i cuje se promena zvuka, ali je auto plinom ugusen, pa nema ocekivanog ludila posle 4000rpm, vec i dalje lagano ubrzava do nekih 5000-5500rpm, gde mi se cini da je kraj "snage". Kao sto rekoh plin nije nastelovan, mada mislim da bi lambda to trebala da pegla sve, ali znam da je i nju treba podesiti.
Sto se tice trapa. Isto bez zamerki, drzi put jako lepo, na rupama i lezecim nista ne lupa. Amortizeri mi se cini da su ok, jer nije bilo nikakvog ljuljanja.
Motorni prostor nije savrseno suv. Dihtung dekle bi trebalo zameniti i oko razvodnika curka, te bi to trebao da proveri neko iskusniji, ali na zvuk sve mi se cini da radi kako treba.
Gume su prosle godine stavljene nove, Tigar Hitris.
Ako se setim jos necega dopisacu, mada mislim da je ovo sve.
edit: Potrosnja - nikada mu nije presla 9-9,5l benzina i trosi oko 10l plina. Posto se nedugo zatim pojavila potreba za vecim automobilom.
Uskoro bi trebalo ulje i filter promeniti, a veliki servis na oko 160-165k km, posto je prethodni uradjen na malo posle 100k km.
Comment