Onda treba udariti štoplu da ne ispuste vazduh a prethodno olizati da se vidi jel puštaju. Povremeno treba stisnuti da se vidi jel omekanilo da bi se na vreme reagovalo. Ako pišti prilikom stiska onda negde pušta i treba pažljivo ispitati gde je kvar. Najbolje da se potope u neku kadu ali prethodno treba začepiti sve otvore ali povremeno onaj gornji osloboditi da guma diše, na ovoj vrućini ni njoj nije lako....
e ja sam bas probao tako pre neki dan... ne znam koja baese...
Veoma je važno paziti na godinu proizvodnje gume.....ume da se ukrti i onda gubi svojstva......!Nije sve jedno!
Hm, pa šta znam, ima tu svašta... Nije violina kriva ako ne znaš da sviraš Ove mlade gume daju onako rezultate u oštroj vožnji u svim uslovima a matorije gume su prošle mnogo puteva pa znaju dobro kako se vozi a i to je na svoj način dobra vožnja. Sve je stvar u stilu vozača, treba se prilagoditi uslovima puta i guma samo peva...
Comment