Prevazišavši status sredstva kojim se brzo i bezbedno stiže od tačke A do tačke B, automobil je postao izraz životnog opredeljenja pojedinca koji birajući model za sebe razmišlja o tome šta želi da saopsti okolini: da li ima novca, je li sklon avanturama, voli li izazove i da li vara zenu. Međutim, pošto je ljubav prema vozilu sasvim iracionalna kategorija, izbor četvorotočkaša, osim društvenog statusa i temperamenta, otkriva i mane vozaca, pa se stanovnik parkinga moze smatrati veoma preciznom i pouzdanom psihijatrijskom dijagnozom, što postavlja svojevrsnu tipologiju ličnosti u tabeli.
Mercedes - Ziceraš
Direktor društvene firme koji se u slobodno vreme bavi otkrivanjem mladih talenata velikih grudi. I dalje veruje da se automobili dele na nemačke i ostale, a nemački na mečku i ostale. Pravda se trajnošću mercedesa. Ponasa se krajnje autoritativno iako mnogo pije. Hrani se prasetinom, pa u gepeku ima taman dovoljno mesta za mrtvu zivotinju. Ima ljubavnicu. Voli komfor, ponosno nosi stomak i ne razume vozače koji voze francuze i italijane. Smatra ih praznoglavim kicošima. Podvrsta: vozaci mercedesa SLK i mercedesa meklaren SLR: to su pokršteni vozaci BMW-a, prosvetljeni iznenadnim milionom, u evrima ili nekretninama.
BMW ? Ludak
Dovoljno nenormalan da kilometar voznje zarad kurčenja plati evro i po. U svakoj sekundi spreman da pogine bez dvoumljenja. Mnogo psuje. Vristanje mašine pri spuštanju njegove noge na pedalu gasa svedoči da voli bučan i brz seks, najčešće sa sekretaricom, posto je uglavnom direktor predstavnistva ili drugi strani placenik. Komfor mu je nebitan. Iako BMW slovi za sportski auto, statistika govori da ga voze potpuno nesportski tipovi koji moraju u svemu da budu najbolji, bez obzira na cenu. Cilj opravdava sredstva. Nije važno učestvovati - važno je samo pobediti. Na odredište stiže pre nego što je krenuo. Ili nikad!
Opel ? Stipsa
Lekar, zanatlija ili samostalni komercijalni referent koji hoće da vozi nemački auto, ali po ceni korejskog. Mehaničar se hvata za glavu kad ga vidi, jer tvrdi da tu pasuje semering od keca, crevo za vazduh može iz veš-mašine, a umesto boš pumpe ide motor iz frižidera, i za tu egzibiciju spreman je da majstora časti basnoslovnom sumom dovoljnom za pola čaše kisele. Onesvesti se kada mu majstor za promenu paknova traži četiri hiljade. Dinara, naravno! Auto je uvek relativno čist i ispravan, a vozi se do trenutka kad vlasnik stigne kući peške sa volanom u ruci šutirajući točak ispred sebe. Onda se ponovo kupuje opel, u kog se vremenom ugrađuju delovi iz prethodnog. Sumnjiva podvrsta: vozac opela tigre. Nezna se šta zapravo želi: poršea ili fiću.
Mercedes - Ziceraš
Direktor društvene firme koji se u slobodno vreme bavi otkrivanjem mladih talenata velikih grudi. I dalje veruje da se automobili dele na nemačke i ostale, a nemački na mečku i ostale. Pravda se trajnošću mercedesa. Ponasa se krajnje autoritativno iako mnogo pije. Hrani se prasetinom, pa u gepeku ima taman dovoljno mesta za mrtvu zivotinju. Ima ljubavnicu. Voli komfor, ponosno nosi stomak i ne razume vozače koji voze francuze i italijane. Smatra ih praznoglavim kicošima. Podvrsta: vozaci mercedesa SLK i mercedesa meklaren SLR: to su pokršteni vozaci BMW-a, prosvetljeni iznenadnim milionom, u evrima ili nekretninama.
BMW ? Ludak
Dovoljno nenormalan da kilometar voznje zarad kurčenja plati evro i po. U svakoj sekundi spreman da pogine bez dvoumljenja. Mnogo psuje. Vristanje mašine pri spuštanju njegove noge na pedalu gasa svedoči da voli bučan i brz seks, najčešće sa sekretaricom, posto je uglavnom direktor predstavnistva ili drugi strani placenik. Komfor mu je nebitan. Iako BMW slovi za sportski auto, statistika govori da ga voze potpuno nesportski tipovi koji moraju u svemu da budu najbolji, bez obzira na cenu. Cilj opravdava sredstva. Nije važno učestvovati - važno je samo pobediti. Na odredište stiže pre nego što je krenuo. Ili nikad!
Opel ? Stipsa
Lekar, zanatlija ili samostalni komercijalni referent koji hoće da vozi nemački auto, ali po ceni korejskog. Mehaničar se hvata za glavu kad ga vidi, jer tvrdi da tu pasuje semering od keca, crevo za vazduh može iz veš-mašine, a umesto boš pumpe ide motor iz frižidera, i za tu egzibiciju spreman je da majstora časti basnoslovnom sumom dovoljnom za pola čaše kisele. Onesvesti se kada mu majstor za promenu paknova traži četiri hiljade. Dinara, naravno! Auto je uvek relativno čist i ispravan, a vozi se do trenutka kad vlasnik stigne kući peške sa volanom u ruci šutirajući točak ispred sebe. Onda se ponovo kupuje opel, u kog se vremenom ugrađuju delovi iz prethodnog. Sumnjiva podvrsta: vozac opela tigre. Nezna se šta zapravo želi: poršea ili fiću.
Comment