Vrbas, 29. 08. ? U pokušaju da pronađu model kojim bi nova odluka o drumskom saobraćaju na neki način ograničila broj taksi vozila, predstavici lokalne samouprave, predvodjeni Branislavom Petrovićem, predsednikom SO Vrbas, održali su novi sastanak sa jednim brojem taksi prevoznika.
Kao jedno od mogućih rešenja taksisti su predložili uvođenje obaveznog stručnog ispita koji bi se polagalo prilikom pribavljanja dozvole za rad. Ovaj test podrazumevao bi poznavanje mape grada i oblasti, i motoristike, a jedan od taksista predložio je da se testom zahteva i poznavanje osnova jednog stranog jezika. Predstavici lokalne samouprave predložili su da stručne službe sačine elaborat o potrebnom broju taksi mesta, a buduća dozvola za rad moraće sadržati rešenje o korišćenju taksi mesta .
Najviše bure izazvao je predlog o obaveznoj upotrebi taksimetra i izdavanju računa. Svi vrbaski taksisti imaju u vozilima taksimetar, ali ističu da u ovom gradu jednostavno ne postoji navika putnika da traže uključenje aparata. Za sve vožnje u gradu postoje poznate tarife po kojima se vozi i nijedna odluka neće moći da promeni navike putnika i vozača.
Zbog izostanka dogovora na ovu temu, Opštinsko veće je preuzelo u svoje ruke obavezu da propiše cenu strarta i kilometra, kao i u Beogradu.
Tekst preuzet sa NEWS stranica moga rodnog grada
Kao jedno od mogućih rešenja taksisti su predložili uvođenje obaveznog stručnog ispita koji bi se polagalo prilikom pribavljanja dozvole za rad. Ovaj test podrazumevao bi poznavanje mape grada i oblasti, i motoristike, a jedan od taksista predložio je da se testom zahteva i poznavanje osnova jednog stranog jezika. Predstavici lokalne samouprave predložili su da stručne službe sačine elaborat o potrebnom broju taksi mesta, a buduća dozvola za rad moraće sadržati rešenje o korišćenju taksi mesta .
Najviše bure izazvao je predlog o obaveznoj upotrebi taksimetra i izdavanju računa. Svi vrbaski taksisti imaju u vozilima taksimetar, ali ističu da u ovom gradu jednostavno ne postoji navika putnika da traže uključenje aparata. Za sve vožnje u gradu postoje poznate tarife po kojima se vozi i nijedna odluka neće moći da promeni navike putnika i vozača.
Zbog izostanka dogovora na ovu temu, Opštinsko veće je preuzelo u svoje ruke obavezu da propiše cenu strarta i kilometra, kao i u Beogradu.
Tekst preuzet sa NEWS stranica moga rodnog grada


Comment