Od 1. jula 2011. godine možeš da postaneš Telenor korisnik, a da zadržiš svoj stari broj telefona. Bilo da si bio pripejd ili postpejd korisnik, prenosom svog broja u Telenor mrežu možeš da odabereš koju god uslugu želiš.
ne znam sto su ovo odlagali, sa telenora ce preci na telekom, sa telekoma na telenor i drz' ne daj, opet sve isto, osim provizije za prenos.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Mi imamo 4 mobilna i tri fiksna broja, puta 200 do 300 dinara ako se dobro sećam, ima tu da se nakupi a drugo, primorani su na to pa hteli ne hteli biće migracije.
jedina dobra stvar je sto mogu sad sve brojeve bez obzira na 06x da integrisem u jednu mrezu a da niko ne menja broj, jer su mnogi vezani za broj kao pupcanom vrpcom i tako da svi zajedno uzivamo u pogodnostima mini mreze. Za obicne korisnike nije sija nego vrat. da l' ce dati 990 dinara ili 1090 kod onog drugog...
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Beograd -- Prvog dana primene Pravilnika o prenosivosti brojeva, zahtev za prelazak kod drugog operatera do 15 časova, podnelo je 307 korisnika mobilne telefonije.
Od toga je 140 odlučilo da pređe u Vip, 103 u Telenor, a 63 u Telekom Srbija tj. mt:s, kažu u tim kompanijama.
Troškove prenosa broja - 200 dinara, koje je propisao Ratel, preuzeće operatori, tako da će prelazak u Telenor i Vip biti besplatan, dok će se prelazak u Telekom tj. mt:s plaćati, simbolično, jedan dinar.
Da bi neko mogao da ode iz jedne mreže u drugu, prethodno mora da izmiri sva dugovanja prema postojećem operatoru, što uključuje i ispunjavanje svih obaveza iz ugovora, tačnije plaćanje ''penala'' ukoliko se on raskida pre vremena.
Član Upravnog odbora Vipa Petra Štangl je navela da će uvođenje ove usluge uticati na bolje poslovanje svih operatera, jer će morati više da se trude da zadrže postojeće i pridobiju nove korisnike, a korisnici će moći da predju na mrežu koja nudi najbolje usluge i cene. ''Verujemo da će mogućnost zadržavanja broja uticati na postpejd i biznis korisnike da se lakše odluče za promenu operatera”, kazala je Štangl i dodala da evropsko iskustvo pokazuje da je prosek prenosa broja oko 10 odsto.
Zahtev za prenos broja moguće je podneti u bilo kojoj Telenor, Telekom i Vip poslovnici, a ukoliko korisnik nije zadovoljan uslovima kod novog operatora, zahtev za prelazak kod drugog je moguće podneti nakon tri meseca.
Kako je rečeno u Telenoru, prodavci u poslovnicama ove kompanije će pomoći korisniku da popuni zahtev, potpiše ugovor, odabere tarifni plan i model telefona.
Vip je saopštio da je realizacija prvih zahteva za prenos broja pokazala da dobro funkcionišu sve tehničke veze izmedju operatera i sa Centralnom bazom podataka u Ratelu.
Korisnici, koji su podneli zahtev navode da im je do sada glavnu prepreku za promenu mobilnog operatera predstavljala nemogućnost da zadrže postojeći broj telefona koji već duže vreme koriste i da tek sada mogu ravnopravno da razmotre sve opcije.
Mnogi kao razlog za dolazak u Vip navode odličan izbor mobilnih telefona, konkurentne postpaid pakete i neograničeni najbrži mobilni internet u zemlji.
Kako navode u Telekomu, procedura se odvija bez ikakvih problema, a sudeći po broju on lajn zahteva koji su pristigli, očigledno je da korisnicima ovaj način podnošenja zahteva najviše odgovara.
Iskustva drugih zemalja su pokazala da uslugom prenosivosti broja počinje nova utakmica gde će se mobilni operateri takmičiti i u inovacijama, s obzirom da će pored ujednačenih cena i potrebe da se stalno unapredjuje kvalitet, upravo dodatne usluge poput mobilnog plaćanja, ali i drugih servisa, opredeljivati korisnika, smatraju u Telekomu.
Prema podacima Republičke agencije za elektronske komunikacije (Ratel) Srbije, tri srpska operatera mobilne telefonije zajedno imaju više od 10 miliona izdatih brojeva. Najveći je MTS sa 5,5 miliona, a zatim sledi Telenor sa tri miliona.
Ja bio u Telenoru i završio posao. Sada samo čekamo da prodju ta 4 dana, a možda će i pre. Javiće mi. Bilo je nekih nebuloznih problema, sistem je uporno obijao, kaže nisu isti podaci, kaže imam neplaćene obaveze .... a laž ...
Svratio u VIP da povučem jedan prepaid broj, i ladno mi rekoše: Mi ne radimo još prenos, dodjite sutra Otišao popodne, i završio bez ikakvih problema.
Malo kasnije me zvali iz Telekoma .... "Podneli ste zahtev za prelazak kod drugog operatera?"
-Da. U Telenor prelazim.
- Da li bi ste bili zainteresovani za ostanak u MTS mreži, ugovorna obaveza od 2 godine, telefon, i popust na pretplatu (pazite sad ovo) 50 Procenata ?
-Ne hvala, imam bolje uslove kod njih ....
Malo kasnije podelim sa burazerom ovo saznanje i poziv, pa on krene na blef, a i inače planira na telenor, ali malo kasnije, da se "preleže dečije bolesti sistema!"
Razgovor:
- Jutros je bio moj brat u Telenor da prenese broj iz vaše mreže, pa mi je rekao da ste ga kontaktirali id aste mu ponudili telefon i popust da ostane u Telekom mreži.
- A vi, šta ste vi preneli?
- Ja nisam ništa, planiram da idem za par dana, pa sam hteo da uštedim vreme i sebi i vama.
- Žao mi je, morate da prenesete. Idite u Telenor, podnesite zahtev, pa ako bude bilo potrebe, kontaktiraće vas neko od kolega. mogu li još nekako da pomognem?
- Ne hvala, bilo je dovoljno.
Sada su mi jasnije još neke stvari.
Prvo je bio problem kada sam podnosio zahtev. Stigao je odgovor da ne operater domaćin ne dozvoljava prenos. Iako je broj 100 posto čist. Ja sam dobio karticu i zahtev, i rekli su mi da će biti u redu.
Šta se izgleda dešava?
Telekom neće da nasedne na blef, ali ******** druge. Izgleda da SVIMA prvo odbije prenos pod nekim izgovorm, pa kontaktira klijenta, pa ako ne uspe da te ubedi, tek onda možeš "preko" .... Ovaj mi je pokazao, kao nije isto ime kod njih i kod ovih.
I očigledno da neće da se cimaju za svakog, zato ako niste redovan platiša, i nemate neke srednje račune, nemojte da idete na blef osim ako u krajnjem slučaju i želite da predjete na drugog operatera.
I molim sve koji prelaze sa MTSa da pišu da li im je iz prve prošlo, ili su prvo odbijeni zbog neke nebuloze?
Kasnije kod njega na tehnički dodje lik koji radi u Telekomu, i on ga pta šta i kako, i ovaj mu ladno kaže: Idi kod nekog, podnesi zahtev, i pozvaće te ... Znači, namerno sabotiraju, pa probaju da te još ubedjuju ...
Pa ako je tako ima da probam na blef, samo da ne bude fora da me ne pozovu, pa da ispusim )) mada mi ugovor traje do februara. A i malo sam poredio pretplate i ko lelekoma se najvise dobija
Kad sam prvi put cuo za ovu varijantu bio sam odusevljen i mislio da cu 01.07. preci sa MTS-a na Telenor, a glavni razlog je bio taj sto kod ovih glodara nije moglo da se proveri stanje. Ko ne zna kakva je situacija bila - do sedmog i od 20-og u mesecu apsolutno nikakav uvid u stanje nije postojao, a ono izmedju kao i da nije (osvezavanje je radjeno recimo svaka 3-4 dana). U fazonu, za prepaid stalno imamo neke promocije, a vi na postpejdu ste sigurica, ko vas hebe. E, al sad je i MTS znas kako moderan, iste sekunde se azurira stanje i sl, cak imaju i bolje pakete (za moje potrebe) od Telenora, tako da ono... Nemam pojma. U svakom slucaju lepo je imati tu mogucnost.
I ja sam zbog toga, i zbog još stvari ..... a u poslednjih 6 meseci, i ažurnije stanje, i prenose 1 mesec, i nema više da 20 dana u mesecu ne možeš proveriti stanje .... ali džaba im sada sve to ... mislim, godinama su mi kljucali mozak .... pisao sam po forumima koje nebuloze sam doživljavao . A sada sve može, može i provere, i ažuriranje, i prenos, i na prepaid ako hoćeš .... Znači, uvek je bilo i biće, ždrebe se hebe kad se zaglavi, a sada kada imaš izbora ...
Odradi foru, Ako imaš neke osrednje račune, i redovno plaćaš, idi u Telenor, i podnesi zahtev. Pa vidi šta ćeš uspeti ..... a na kraju, i ako te ne pozovu, nećeš se pokajati, Telenor je ipak Telenor ...
Ja sam pre 3 godine SVOJ 065 zamenio sa 069 isti broj, jer starno nisam više mogao, ali taj broj je dosta manje ljudi znalo, i nije billo strašno zameniti ga. Ali ovaj na firmu, koristi se godinama, ima ga na ne znam ni ja koliko kalendara, vizitiki, upaljača, rokovnika itd, 5ica iz 065 je lepo uskladjena sa ostatkom broja, i ISTI mi je kao i fiksni. I zbog svega toga sam morao da ih trpim, a eto sada ispada da me vole, i da hoće da ostanem kod njih ...
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
-Dobro jutro. Bio sam u telenoru da prebacim 2 broja, pa me je juče zvala koleginica, da mi ponudi popust i telefon uz dvogodišnju obavezu.
-Za ovaj broj sa koga zovete?
-Da.
-Samo trenutak. (15 sekundi čekanja) Ovaj broj može da dobije telefon na rate.
-Znam, to sam mogao kad sam hteo, pominjala je popust od 50 posto na pretplatu.
-Ne, samo telefon na rate.
-A da probamo taj srugi broj, da vidimo na njemu. (izdiktiram ja broj)
-I na njemu samo telefon na rate.
-Dobro. A cena, ona regularna, sa sajta?
-Da.
-A zašto je pominjala popust?
-To zaista ne znam.
I tako, ljudi moji, MTS mi je ponudio ono što sam mogao svakog trenutka da odem da uradim, da ostanem korisnik kod njih. Dakle jedan ugovor od 2000, drugi od 2006...
SADA, NEMA SILE više koja bi me zadržala kod njih.
Pa taman mi dali najskuplji HTC za jedan dinar uz pretplatu od 1000 dinara.
Ja imam 2 broja, jedan na Mts drugi na Telenoru, s tim sto ovaj Telenorov koristim maltene 15 godina i primarni mi je telefon, a ovaj drugi zna kako ko, cisto da je tu da se ne desi dq ostanem negde bez mreze. E sad posto ne zelim da se zakucam za jednu mrezu, ja cu lepo da uradim rokadu za oba broja, uglavnom zato sto Telenor za troskove roaminga u mrezama koje uglavnom koristim naplacuje skoro 10x vise (da, deset puta) - a posto primarni broj moram da koristim, izbora nemam nego da me deru, uglavnom za dolazne pozive. Tako lepo odem sa 063 brojem na Mts, ovaj Mts-ov koji ionako slabo koristim u roamingu prebacim na Telenor i to je to.
Generalno mislim da je ova rokada dobra stvar, ne zato sto je jedna mreza bolja od druge, vec zato sto ce sada makar pokusati da boljom uslugom zadrze klijente da ne pobegnu kod konkurenata. Mada i tog cuda ce biti jedno par meseci, dok svi koji imaju stqre brojeve ne izgustiraju druge mreze, i ostanu tamo gde im je bolje, sumnjam da ce mnogo novih brojeva menjati mrezu.
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment