Prekorachenje brzine...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    Prekorachenje brzine...

    Da je život prepun apsurda uvjerio se proteklog vikenda vozač Formule 1, Giancarlo Fisichella. Samo nekoliko dana nakon apeliranja na mladež za 'bolje ponašanje na cestama', Fisichella je ostao bez vozačke dozvole zbog prebrze vožnje.

    Popularni Fisico, vozač Renaultove F1 momčadi, najbolje u protekloj sezoni, nedavno je javno istupio i zamolio mlade da odole iskušenjima i ne sudjeluju u ilegalnim uličnim utrkama. Naime, ovakav je vid opasne zabave sve popularniji u Italiji. Ova poruka došla je nedugo nakon pogibije 16-godišnjeg mladića, koji je život skončao upravo u ilegalnoj uličnoj utrci.

    Pilot Formule 1 opisao je takvo ponašanje 'glupom i ludom igrom', a u nedjelju ujutro uhvaćen je kako u Rimu juri sa 148 km/h u zoni gdje je dozvoljena brzina 60 km/h. Talijanska prometna policija bila je učinkovita, presrela proturječnog Fisichellu i oduzela mu vozačku dozvolu. Fisico se nije protivio, nego je priznao krivnju i odlučio istrpiti posljedice svojeg opasnog ponašanja.

    Prema njegovim riječima, sa suprugom je bio kod prijatelja, kada ga je nazvala dadilja. Rekla je da njihovo dijete ima vrućicu i da traži majku. Svoju brzu vožnju pokušao je opravdati ovom srcedrapateljnom pričicom, ali talijanska je policija ostala neumoljiva. Za takve ludorije nikome se ne smije gledati kroz prste, pa ni profesionalnim vozačima utrka.

    Izvor: Auto godine

    http://www.bmw.tv
  • sri98
    Admin od Trpeze
    • 24.10.2004
    • 7262
    • Republic of Konjarnik
    • Toyota Corolla E 210

    #2
    Tako i treba, da zakon vazi za sve.
    Valjda ce i kod nas tako biti za jedno 50-ak godina.
    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

    Comment

    • BRABUS
      CBC Senator XXL
      • 15.10.2004
      • 2399
      • London

      #3
      A do tad, ili dozvola za brzu voznju ili Flatrate

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #4
        Pored Nemacke jedina drzava koja nije imala oganicenje brzine na auto putevima bila je Montana u USA do 2001. godine. Pod pritiskom federalne vlade i velikim novcanim subvencijama u Montani je uvedeno ogranicenje brzine. Sta se potom desilo na auto putevima mozete videti na ovim linkovima...ima jos, ovo je samo nesto od toga, cak se mogu naci i studije o tome sa sve grafikonima...

        The National Motorists Association is a membership organization devoted to representing and protecting the rights and interests of North American motorists. Member services include assistance with traffic tickets, information on traffic laws, plus guidance and aid for local and state legislative projects..


        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Uvek se kaze da se prilagodi brzina uslovima puta a uslovi puta su u Nemackoj 70 cm debeli armirani beton ispod asvalta i idealna nivelacija i drenaza. Medjutim, ima i tamo ogranicenja. Samo se pale display-i po potrebi. Ne zaboravite da se treba i nauciti voziti u takvim uslovima a Nemci to uce jos u auto skoli. Pilot ADAC helikopetera kaze da se ne nadamo u airbag pri brzini od 200 a veoma smo svi mi skloni da cenimo automobile po tome koliko je koji siguran. Jesmo li mi toliko sigurni? Gine se u Nemackoj zestoko i pored super dobrih automobila (najvise ginu) sto ne znaci da trebaju da ogranice brzinu kao glupi Amerikanci. Samo dzabe zagadjuju vazduh a vuku se ko creva. Tone uglavnom beskorisnog lima. Mi smo skloni da se smejemo Rusima i njihovoj "solidnoj" tehnici a Ameri su jos gori. Nego polako i njih dovode u red sa drasticnijim ekoloskim normama mada su poceli jako kasno. BTW beton ispod asvalta u Americi je duplo tanji nego u Nemackoj
          U Nemackoj bese 375 evra kazna za drasticno prekoracenje?
          Ako me secanje dobro sluzi oduvek se pisalo o tome da vozaci formule 1 voze u civilu vise bez dozvole nego sa njom posto im je skoro "na sigurnom". Pazite, to je bilo jos pre 25-30 godina. Znaci da je zakon o tome postojao i tada.

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #6
            Tacno je da zakon treba da vazi baz za sve, ali kada se desi da jednom progledaju kroz prste, trazice svi!!!!


            @TETAK @Sri98

            Pitanjce:

            Koliko je zaposlenih u vasoj sluzbi u neposrednoj imalo problema sa saobracajnim prekrsajima i da li su ikad trpeli konsekvence?!?!
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #7
              E to je pitasnje,pretvorio sam se u uvo

              Comment

              • Skyline GT-R
                CBC Senator XXL
                • 13.02.2005
                • 806
                • Chicago - My Kind Of Town

                #8
                Originally posted by dranix
                .... sto ne znaci da trebaju da ogranice brzinu kao glupi Amerikanci. Samo dzabe zagadjuju vazduh a vuku se ko creva. Tone uglavnom beskorisnog lima.
                A koliko su to "glupi" amerikanci ogranicili briznu?65mph (oko 105km\h) odnosno 75mph (120km\h).Koliko sam upoznat (preko prijkatelja iz Swedske), u swedskoj je ogranicenje na autoputevima 110km\h.U srbiji i jos nekim drzavama 120km.Na magistrlnim putevima je 55mph - koliko je kod nas?.I...kolika je onda to razlika.A sa druge strane...ovde nece "nikad" da te zaustavi milicija za 5-6 mph preko.Cak stavise, tamo gde je ogranicenje 65 mahom svi voze 75-80mph.Iskreno....nema nekog divljanja (tj ima ali...tu vec reaguje milicija) ali daleko od toga da se ide sporo.Mene su dva puta zaustvaljali..jednom zbog 18mph PREKO, drugi put za 23mph preko...i NI U JEDNOM slucaju nisam dobio ticket.Pustio sam pricicu kao dam sam se izgubio....ovo...ono...pa jurim da se vratim...ali nisam dobio ticket Sta ako ti kazem da kamioni (tegljaci) idu 120km\h!
                A sto se tice zagadjenja, ameri su IZUZETNO rigorozni po pitanju izduvnih gasova.Ovde na ulici nema sanse da osetis smog od izduvnih gasova, ili nedaj boze od nekog diesela

                Sto se kvaliteta puteva tice - tacno je da nisu kao u nemackoj.Rupe i izbocine nespotoje, uglavnom su pravci....ali ipak nisu kao autobahn-ovi

                Comment

                • dintel011
                  CBC Senator XXL
                  • 12.03.2005
                  • 348
                  • Beograd, Vidikovac

                  #9
                  Originally posted by Eon
                  Tacno je da zakon treba da vazi baz za sve, ali kada se desi da jednom progledaju kroz prste, trazice svi!!!!


                  @TETAK @Sri98

                  Pitanjce:

                  Koliko je zaposlenih u vasoj sluzbi u neposrednoj imalo problema sa saobracajnim prekrsajima i da li su ikad trpeli konsekvence?!?!
                  Da se desio takav slucaj, bio bi zabelezeno u politikinom Zabavniku u rubrici "Verovali ili ne".
                  Nego Sri nisam znao da si i ti OSL, sad mi je jasno sto je almera redovno parkirana u Savskoj .

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Skyline,
                    Vidim da si me pogresno razumeo. Samo da znas da ti isti Svedjani i Norvezani ginu ko muve u Nemackoj jer ne znaju da se ukljuce na auto put. Da objasnim ko ne razume. Posto nisu navikli da patosiraju gas ukljucuju se sa malom brzinom i budu "pokupljeni". Ne kazem da su oni krivi vec da su samo "malo" neprilagodjeni ali su ipak zrtve.
                    Licno smatram da je danas s obzirom na kvalitet vozila i puteva u proseku ogranicenje na autoputu ispod 130km/h bezpredmetno. Isto mislim i za USA. Vi u USA vozite nepotrebno teska vozila i velike motore i samim tim ne znaci NISTA ogranicenje od 65 milja jer je cilj bio smanjenje emisije gasova pre svega. Ako su mislili sa smanje unistavalnje puteva onda trebaju da rigorozno kaznjavaju kamiondzije koji voze brzo jer brzina plus tezina opasna za podlogu. Ako su mislili na kaubojski mentalitet Amera onda su sasvim u pravu. Po sistemu da ce se ipak voziti nesto malo preko ali to niko nece da kaznjava i bice u redu sto u praksi i jeste. Prica je o STRIKTNOM pridrzavanju onoga sto pise na znaku. Nikome ni u jednoj drzavi nije stalo do sigurnosti gradjana jer mesta na grobljima ima a i ako ne bude bice u "teglama". Bas dobro, jer neke od nas ni crv nece.
                    Ne mogu da se oslobodim utiska da je americka logika glupa i to ti je. Osim ako ne postoji neki skriveni cilj za sta su oni pravi majstori. Nije ni prvi ni poslednji put da se jedno prica masi a razlozi su ko zna koji.
                    Neka mi neko "pametan" objasni za sta sluzi motor od 4-6 litara u srednje teskom obicnom autu kad je ogranicenje 65 milja? Po meni samo da bi zagadjivao i da se bez potrebe trosi nafta. Da ne bude da preterujem ipak se u USA voze i "oni drugi" automobili i to sve vise i vise na srecu svih gradjana od kojih mnogi taj prelazak smatraju kao nazadovanje.

                    Comment

                    • maki
                      CBC Senator XXL
                      • 03.10.2004
                      • 878
                      • Budva, CG

                      #11
                      Originally posted by dranix
                      Neka mi neko "pametan" objasni za sta sluzi motor od 4-6 litara u srednje teskom obicnom autu kad je ogranicenje 65 milja? Po meni samo da bi zagadjivao i da se bez potrebe trosi nafta. Da ne bude da preterujem ipak se u USA voze i "oni drugi" automobili i to sve vise i vise na srecu svih gradjana od kojih mnogi taj prelazak smatraju kao nazadovanje.
                      Nesmatram se "pametnim" ali bih mogao da pokusam da odgovorim na to pitanje

                      Kod njih imaju dvije struje u politici, jedna se bavi oruzjem a druga gorivom,tako da je ova sa gorivom najcesce na vlasti pa im odgovara da se sto vise trosi goriva, to je skriveni motiv, a masi se prica da je to povecanje standarda valjda sam pogodio
                      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                      Comment

                      • sri98
                        Admin od Trpeze
                        • 24.10.2004
                        • 7262
                        • Republic of Konjarnik
                        • Toyota Corolla E 210

                        #12
                        Znam da ih je bilo, ali ne bas mnogo. A sada bi i ti mogao da odgovoris.
                        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                        Comment

                        • Skyline GT-R
                          CBC Senator XXL
                          • 13.02.2005
                          • 806
                          • Chicago - My Kind Of Town

                          #13
                          @Dranis
                          Ok razumeo sam.Samo mi nije jasno zar se na autoput ne ukljucujes sa "zadnje" (najsporije) trake....pa sto brze ides - prebacujes se u brzu traku.Ili je to neka fora da se na auto put ulece sa 200km\h - pa ko prezivi.Onda je to stvarno debilizam.Ulazis na auto put i samo se stegnes i cekas ko ce da te pokupi.Mada sam recimo pricao ovde sa nekim nemcima...i kazu da to ("nema ogranicenja") ne vazi svuda (u svim delovima nemacke).

                          Sto se tice americkih velikih masina.Vec sam reko sta mislim o njihovj auto-industriji - DJUBRE\kante od vozila.Da ne spominjem dizajn.Jedino sto bih vole da probam viper-a i to je to.Ostalo....K ne vredi.E sad....sta ce velike masine za ta ogranicenja...to nije pitanje samo ovde....zar evropljani (a od 2007 ce i japanci) nemaju isto tako velike (mocne) masine.A ogranicenja su svuida ista.

                          Originally posted by dranix
                          Ne mogu da se oslobodim utiska da je americka logika glupa i to ti je.
                          Klasicni predrasudi nas srba.....nije bas tako....

                          Comment

                          • Wiz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3104
                            • Nish

                            #14
                            Ovo Dranixovo objasnje mi lici na kuglanje ili ruski rulet,nije valjda da swedi i ostali skandinavci toliko neznaju da voze

                            Comment

                            • dekideki
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1914
                              • Beograd

                              #15
                              u emisiji "najbolji automobili na svetu" (ikada) britanci su dali recenziju u kojoj su opisali prvu Shelby Kobru s kraja '60. covek koji je sklopio je probao sa nekim novinarom koji je to brze bolje preneo na papir i objavio. rezultat:
                              toliko se podigla prasina kad je napisao da su isli 315km/h (cini mi se) na nekom pravcu da je americki senat odmah doneo zakon o ogranicenju brzine. kaze autor recenzije: dakle, ako se pitate ko je kriv sto je ogranicenje uopste uvedeno - to je ovaj monstum!

                              (gledao sam prilog na satelitu, izvinjavam se ako nisam bas sve pohvatao i najbolje preneo)
                              .

                              Comment

                              Working...
                              X