Kljucanje ulja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • don
    CBC Senator XXL
    • 13.04.2005
    • 483
    • Beograd

    Kljucanje ulja

    Na kojoj temperaturi kljuca motorno ulje???

    Nije prokljucalo nego nas interesuje
    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Ne znam tačno ali da lupim, verovatno negde izmedju 130 i 160 stepeni....
    Da vidim koliko sam promašio
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      oko 200C`, bi trebalo da bude
      Mada se u specifikacijama ulja obicno navodi Flash point, koji je negde na 250C`.

      E sad, ako je neko sipao u fritezu motorno ulje, mogao bi da nam kaze na kojoj temp, stvarno kljuca.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • zvrle
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2005
        • 961
        • Beograd, Batajnica
        • Golf 4

        #4
        Pa tesko da moze sa fritezom jer tacka kljucanja zavisi od pritiska

        Prema http://www.motorspot.com/300V_Comp&#655 ... 0_3006_(GB).pdf flash point je 232C za Motul 300V 100% sintetika
        “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Masinac si i trebalo bi da znas da se tacka kljucanja meri pri atmosferskom pritisku.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • zvrle
            CBC Senator XXL
            • 01.11.2005
            • 961
            • Beograd, Batajnica
            • Golf 4

            #6
            Masinac koji nije polozio termodinamiku

            Jeste da se u tablicama definise za atmosferski pritisak ali to nisu radi uslovi. Sa povecanjem pritiska raste i temp kljucanja.
            “Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”

            Comment

            • DELracing
              CBC Veteran
              • 08.04.2005
              • 127
              • BGD

              #7
              Ali sto je najbolje tacka kljucanja manje vise nema veze sa kvalitetom ulja. Tipa 300V nama nista preterano veliku tacku, a opet je najizdrzljivije.
              Vise ima veze sa bazom ulja
              Ford Puma 1.7 16V
              Saab 9-3 1.9 TID

              Comment

              Working...
              X