Ves masina krpljenje, kako?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • The Punisher
    CBC Senator XXL
    • 01.03.2006
    • 503
    • Beograd Wozhdovatz
    • Ford Taunus TC1

    Ves masina krpljenje, kako?

    Posto ovaj forum posecuje dosta pravih strucnjaka iz raznih auto grana, kao sto su i auto limari, mislim da mogu da dobijem ovde odgovor na moje pitanje, a u nedostatku adekvatnog foruma za uzu tematiku.

    Ves masina, stara 15 godina, kazan je u najnizoj tacki procureo. Posto ne zelim da ga menjam posto je nov dosta skup a masina sama ne vredi vise od 20 evra, hteo bih da je osposobim za iole poslednju godinu-dve svog zivota.
    Znaci interesuje me varijanta za kraci period. Ako moze neka masa da se zalepi da to jos neko vreme drzi, tipa plastelin (lupam) ili sl. a da prestane da curi. Rupica je minorna, znaci masina u radu kapilarno curi, kap po kap. Hteo bih ovo sam da uradim, a posto nisam vican varenju (a i ne dolazi u obzir da setam masinu van kuce) ono ispada iz kombinacije.

    Dajte predloge sa detaljnim uputstvom sta i gde kupiti i kako uraditi.
    Hvala.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Idi do prve farbare i kazi im u cemu ej problem. Gotovo je sigurno da ce imati da ti ponude neku masu za lapljenje, krpljenje, nadogradnju itd... Nesto kao tecni metal, ili masa poput plastelina koja je tvrda kao metal akda se osusi. Firma Bison je prilicno zastupljena kod nas, a oni sigurno prave nesto sto mozes da upotrebis.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • komarac
      CBC Član
      • 15.09.2005
      • 62
      • Istocna Hrvatska

      #3
      Loctite tekući metal cijena oko 10EUR - ja ga koristim za krpanje hladnjaka na autima, a jednom prilikom kad sam bio na moru probio sam uljni karter, zaljepio i stigao kući (600 km) bez izgubljene kapi ulja.
      Naći ćeš ga u trgovinama sa materijalom za autolakirere.

      Comment

      • Ch@os
        CBC Veteran
        • 02.11.2005
        • 173

        #4


        Tecni metal ili
        BISON-Epoxy stick za krpljenje rezervoara, met.kanti itd.

        Comment

        • The Punisher
          CBC Senator XXL
          • 01.03.2006
          • 503
          • Beograd Wozhdovatz
          • Ford Taunus TC1

          #5
          Hvala na odgovorima.
          https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC

          Comment

          • ssteva2206
            R.I.P. CBC Drug XXL
            • 22.04.2005
            • 106
            • Beograd

            #6
            Trajnije resenje zahteva malo vise vremena i rada. Problem a varenjem je to sto ne mozes da zastitis var sa unutrasnje strane. Znaci sta god da radis, moras sa UNUTRASNJE strane. Ja to vec godinama resavam sa Body gitom (plasticnim). Krpis, a ujedno i zasticujes. Takodje moras da ocistis svu rdju sa unutrasnje strane (najbolje brusilicom do zdravog metala), jer u protivnom problem se brzo ponovo javlja. Pozdrav.

            BTW ves masine su mi zanat

            Comment

            • The Punisher
              CBC Senator XXL
              • 01.03.2006
              • 503
              • Beograd Wozhdovatz
              • Ford Taunus TC1

              #7
              Git je stavljen pre i vec popusta preko njega tako da sam ga zgulio. Treba mi nesto posle njega sta ide.
              https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC

              Comment

              • ssteva2206
                R.I.P. CBC Drug XXL
                • 22.04.2005
                • 106
                • Beograd

                #8
                Rekao sam ti vec, moras da ocistis svu rdju sa unutrasnje strane, pa onda git (takodje iznutra).Nanos gita mora biti tanak, jer ce u protivnom otpadati. Ako uradis kako treba, miran si bar 3 godine. Pozdrav

                Comment

                • The Punisher
                  CBC Senator XXL
                  • 01.03.2006
                  • 503
                  • Beograd Wozhdovatz
                  • Ford Taunus TC1

                  #9
                  Evo najzad nadjoh vremena da zavrsim i ovo pa rek'o da podelim sa ostalima sta sam otkrio. Sredstvo se zove Wasserdicht, to je neka elasticna masa za zaptivanje (hidroizolaciju) armirana dralonskim vlaknima.



                  Rupu sam samo spolja premazao u 2 sloja, jedan sinoc i jedan jutros. Posle onog mazanja sinoc, curenje je desetkovano, a posle ovog jutros je kompletno stalo. Po uputstvu treba da se susi min 3 sata, prvi premaz se susio preko noci a drugi premaz oko 3 sata. Eksperiment je uspeo

                  Inace ovo uvozi Izoteh, ima da se kupi u Macvanskoj 21, tel 011-244-24-91 (podaci sa nalepnice). Ja sam ovo slucajno nasao u garazi, kupljeno pre 3 godine zbog totalno desete stvari, propustanja vode u jednom zidu.
                  https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    ima da se kupi u skoro svakoj malo bolje opremljenoj prodavnici, ima sigurno u marketima za i oko kuce (Metro, Merkur, Uradi Sam npr u BGD) i cesto u izboru vise proizvodjaca.
                    i u prodavnicama hemije/farbarama.

                    cene prilicno varijaju, pa se ne treba zaletati.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Red Beast
                      CBC Veteran
                      • 18.06.2005
                      • 102
                      • NBGD/45 Garaza: Nissan Patrol Y60 Custom, Lada Niva Custom, Nissan X-Trail 2.2, BMW E30*B27

                      #11
                      najjednostavnije i provereno resenje je:

                      Iseci od neke tanke gume (unutrasnja od bajsa) flekicu.
                      Lepo ismirglaj i odmasti povrsine. Uzmi onda "Tigar" ili "Sintelan" namazi i kazan i parce gume lepo i sasvim tanko. Ostavi najmanje pola sata da se susi. Treba da bude skoro skroz suvo, da jedva osetis na dodir da se lepi.
                      Onda spoji flekicu sa kazanom i dooobro stisni. Ostavi da se susi narednih 24h. i resio si problem. Ako je u pitanju veca rupa procedura je ista samo stavljas "fleku" sa obe strane kazana.

                      Veruj mi. posle ovakvog krpljenja nema curenja masine najmanje 5 godina, a neke su izdrzale i znatno duze

                      Comment

                      Working...
                      X