1340ccm>400+ ks...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TheDoctor
    CBC Senator
    • 09.05.2005
    • 299
    • Keekendah City, Dukesland

    1340ccm>400+ ks...

    http://motomagazin.co.yu/forum/viewtopi ... sc&start=0

    setio sam se neke rasprave oko korada sa 400ks u koji niko nije verovao. posto bas nisam neki trucnjak za motore (one ispod haube) ne mogu da se pokupim oko svega toga. aj nek' neko objasni...

    off topic: da li ima neko link gde mogu videti prednosti i mane turbine?
    www.twowheelkings.de.vu
  • astrafan
    CBC Senator
    • 08.05.2005
    • 221
    • BG - PA

    #2
    ovde se radi o motociklu, a tamo je bila rec o motoru u kolima....... :-)
    .. just fun, nothin more..

    Comment

    • TheDoctor
      CBC Senator
      • 09.05.2005
      • 299
      • Keekendah City, Dukesland

      #3
      ja sam uvek mislio da to nema neke veze...
      meni je bila slika u glavi:
      iscupas motor iz auta i stavis ga na dyno, dobijes ks.
      iscupas motor iz motocikla i stavis ga na dyno, dobijes ks.

      nije li to isto?

      ispravi me ako gesim...
      www.twowheelkings.de.vu

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Nije.

        Izcupas motor odakle god hoces, stavis na dyno i dobijes Nm, odnosno obrtni moment. Kod automobilskoh motora Nm je mnoooogo veci nego kod motocikala, jer moraju da tegle vecu tezinu. Motori onoliku snagu prave na konto obrtaja, dakle mali obrtni moment x mnogo obrtaja = velika snaga. Za auto motore ide veliki obrtni moment x mali obrtaji = ista tolika snaga, ali mnogo veca vucna sila.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Originally posted by 206
          Izcupas motor odakle god hoces, stavis na dyno i dobijes Nm, odnosno obrtni moment. Kod automobilskoh motora Nm je mnoooogo veci nego kod motocikala, jer moraju da tegle vecu tezinu.
          Samo delimicno tacno ili ne tacno.
          Svaki atmo. motor od motorcikla razvija vise Nm od atmo. motora automobila. Isto vazi i za turbo.
          Jedino sto te Nm razvija na vecim obrtajima nego automobil ali opet srazmerno celom opsegu obrtaja koji taj motorcikl postize i opsegu u kom se vozi.
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • BRABUS
            CBC Senator XXL
            • 15.10.2004
            • 2399
            • London

            #6
            Motor u Corradu sa 400ks je postojao u Bg, cak se i prodavao dugo vremena, u paru sa kocnicama sa Porsche 911 Turbo. Mislim da ga je vozio jedan decko sa foruma...tako mi je bar rekao

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Da....bio je to verkan svojevremeno
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • mirdza
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2005
                • 2437
                • Katowice (PL) / Banja Luka
                • AGP / W126

                #8

                bas sam procitao sta ovaj dzanker pise...T4 na motor?! jao majko...
                Zovem se Miroslav i pravim igračke.

                Comment

                Working...
                X